Ik vind haar er ook wel fijn uit zien. Je hebt niks aan zo`n gratenpakhuis. Steek je dwars doorheenquote:Op maandag 2 mei 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De meeste fok!kers vinden maatje niks mooi/leuk/lekker![]()
Dus als iemand adele leuk/lekker vindt dan is er nog hoop voor me
Vrouwelijke rondingen FTWquote:Op maandag 2 mei 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De meeste fok!kers vinden maatje niks mooi/leuk/lekker![]()
Dus als iemand adele leuk/lekker vindt dan is er nog hoop voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwelijke rondingen FTWDit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik vind haar er ook wel fijn uit zien. Je hebt niks aan zo`n gratenpakhuis. Steek je dwars doorheen![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwelijke rondingen FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Bij mij in mn omgeving gebruikte teveel mensen.... Dat was valkuil 1.... Valkuil 2 was dat ik t echt te lekker vond en t dus stiekem meer dan 1x heb gebruikt.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zal mn best doen. Heb gelukkig weinig mensen in mijn omgeving die het gebruiken.
En netjes dat je er van af kon blijven
Zo kom je er ook meteen achter wie je "vrienden" zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 03:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij in mn omgeving gebruikte teveel mensen.... Dat was valkuil 1.... Valkuil 2 was dat ik t echt te lekker vond en t dus stiekem meer dan 1x heb gebruikt.Pluspunt is dat ik al die gasten die t gebruikte heb geskipt en gewoon normale vrienden heb nu.
Want ook deel 3 is een valkuil... Die gasten die verkopen pikken heel veel en doen alsof ze je matties zijn.....
gisteren had hij ook al bazenverzoekjesquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Humorduck28
Bericht:
als ik al niet slaap. Anders slaap lekker.
Klopt. Ik had all1 heel sneu al niet veul meer over dus dan ga je er in mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zo kom je er ook meteen achter wie je "vrienden" zijn![]()
Dit is toch heerlijk. Bruin café rond sluitingstijd, een arm om je net ontmoette geliefde heenquote:Op maandag 2 mei 2011 03:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gisteren had hij ook al bazenverzoekjes
Heuy dr staat hier nog steeds een opening vrij die ingevult moet worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb zin in sex, niet echt mogelijk.. dan maar leuke liedjes aanvragen
Groepsdruk hè. Helaas voor jou wat negatief uitgepaktquote:Op maandag 2 mei 2011 03:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Ik had all1 heel sneu al niet veul meer over dus dan ga je er in mee.
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy dr staat hier nog steeds een opening vrij die ingevult moet worden.
Klopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Groepsdruk hè. Helaas voor jou wat negatief uitgepakt
joa.. ik wil datquote:Op maandag 2 mei 2011 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit is toch heerlijk. Bruin café rond sluitingstijd, een arm om je net ontmoette geliefde heen![]()
Gelukkig maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
LOL nee ik prate even in een ander mans verwoordingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij denkt dat ik bij jou een opening ga vullen
Emancipatie toch Knettertjequote:Op maandag 2 mei 2011 03:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij denkt dat ik bij jou een opening ga vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Emancipatie toch Knettertje
alleen bij girl on girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi niet dat dat bij mij er in komt
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
[..]
OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell no!
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gelukkig maarscary shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |