Ik zou een ongebakken frikandel met een strik erom erin doenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:20 schreef Cat22 het volgende:
Verse moederdagmoeders moet je zeker niet vergeten.![]()
Mijn moeder boeit het kadootje niet zo, maar ze vindt het wel errug leuk als de hele familie op de koffie komt en dat kan geregeld worden. Nu komt het net zo uit dat hun frietpan overleden is en ik de mijne niet meer gebruik dus ze kwam zelf met het idee dit als origineel kado te geven. Ik doe er wel een leuke strik om of zo.
Hoesje van latex erom?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou een ongebakken frikandel met een strik erom erin doen
Ik zou het zo doen, maar meneer I. wil niet meequote:Op maandag 2 mei 2011 10:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon gezellig aan de andere kant van het land komen wonen.
Jup, raar idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Werken op deze manier bedoel je?
Ja, zal wel ff wennen worden
Lat je die lekker daar en kom je bij mij wonen. Met je ochtendhumeurtje.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen, maar meneer I. wil niet mee
Nee deze donderdag en vrijdag alquote:Op maandag 2 mei 2011 10:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, raar idd.
Begin je volgende week op de nieuwe lokatie?
Zal inderdaad wennen zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee deze donderdag en vrijdag al
Donderdag vooral met een hoop zooi er heen rijden en vrijdag kom ik ook nog even.
Dan neem ik Bink mee.
En vanaf de week er na in de nieuwe regeling zeg maar.
Ik ben bang dat ik binnen een week met een slaapzak en een schone onderbroek op straat gegooid word door jouquote:Op maandag 2 mei 2011 10:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lat je die lekker daar en kom je bij mij wonen. Met je ochtendhumeurtje.
Never!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik binnen een week met een slaapzak en een schone onderbroek op straat gegooid word door jou
Weet je al welke dagen en hoeveel uur per dag?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee deze donderdag en vrijdag al
Donderdag vooral met een hoop zooi er heen rijden en vrijdag kom ik ook nog even.
Dan neem ik Bink mee.
En vanaf de week er na in de nieuwe regeling zeg maar.
Zonder onderbroek!?quote:
Da's idd balen ja...je financiele onafhankelijkheidquote:Op maandag 2 mei 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral financieel ja
Zie er nu al tegenop.
Dinsdag en donderdag, elk 4 uur per dag.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weet je al welke dagen en hoeveel uur per dag?
Snap ikquote:Op maandag 2 mei 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral financieel ja
Zie er nu al tegenop.
You know it.quote:
Voor het eerst van mijn leven, echt, daar heb ik al wat om zitten jankenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's idd balen ja...je financiele onafhankelijkheid
Van 32 naar 10 uur, die ga je wel ff voelen iddquote:Op maandag 2 mei 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag, elk 4 uur per dag.
Wordt betaald als 5 uur per dag (één van de twee uur reizen per dag wordt betaald als werk).
Schuiven met dagen kan van allebei de kanten.
Dat snap ik, had ik ook echt toen werk zoeken niet lukte en ik misschien van mn ouders moest gaan lenenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor het eerst van mijn leven, echt, daar heb ik al wat om zitten janken
Heb het altijd zelf gedaan en daar was ik altijd zo trots op. Blergh.
Kan ik me voorstellen iddquote:Op maandag 2 mei 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor het eerst van mijn leven, echt, daar heb ik al wat om zitten janken
Heb het altijd zelf gedaan en daar was ik altijd zo trots op. Blergh.
Tijdelijk it is. Je vindt vast wel weer wat anders wat wel te combineren is Greys.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen idd![]()
Maar tis tijdelijk.en nu heb je straks eerst es tijd om allemaal dingetjes te doen die blijven liggen door tijdsgebrek/geen zin en lekker wakker worden zonder wekker
We krijgen aardig wat belastinggeld terug, wat al ongeveer twee keer mijn bijdrage is aan de hypotheek en alle vaste lasten zeg maar. En ik heb nog wel wat spaargeld. Dus de komende 1 of 2 maanden kan ik zonder stress (as if, ik zonder stressquote:Op maandag 2 mei 2011 10:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Ga je eventueel tijdelijk "beneden je stand werken" (telefonische verkoop ofzo?
)?
of wil je echt echt werk meteen?
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
We krijgen aardig wat belastinggeld terug, wat al ongeveer twee keer mijn bijdrage is aan de hypotheek en alle vaste lasten zeg maar. En ik heb nog wel wat spaargeld. Dus de komende 1 of 2 maanden kan ik zonder stress (as if, ik zonder stress) gewoon dingetjes doen van het geld dat ik met die 2x4 uur verdien. Hypotheek enzo is covered in die twee maanden door belastinggeld. Krijg ook nog gewoon vakantiegeld voor een heel jaar haast-fulltime natuurlijk.
En in de tussentijd ga ik kijken of ik iets kan vinden om de overige dagen op te vullen of als dat niet lukt, dan iets heel anders en dan moet ik helaas helemaal stoppen met mijn huidige werk. Even kijken hoe het allemaal gaat lopen. Komt vast goed
Ik ga het gewoon never never never uit mijn strot kunnen krijgen 'Zeg S, doe mij ff wat geld, ik wil naar de sauna'. Dus dat ga ik oplossen dat dat niet hoeft
Sprak zij hoopvol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |