Vraag me af of het nog erger kanquote:Op maandag 2 mei 2011 01:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Daar zijn ze veel te serieus! Nee, ja had je eigen kikkerlandje onderschat!
Haha jaquote:Op maandag 2 mei 2011 01:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.Die andere landen nemen het allemaal veel serieuzer
![]()
Treffende TT hè?
Dat knullige gedoe met dat stemmen jaquote:Op maandag 2 mei 2011 01:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha ja![]()
![]()
Maar het wordt gewoon een traditie lijkt het. Vorig jaar, dit jaar was er ook iets .. ben benieuwd wat ons volgend jaar staat te wachten
Alleen Zweden háálde de finale ook niet, dus...quote:Op maandag 2 mei 2011 02:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Als we dit jaar niet naar de finale gaan, is dat net zo belachelijk als dat Zweden vorig jaar de finale niet haalde.
Hup 3Js!
Oh ja, jij bent "Madame" hè!quote:Op maandag 2 mei 2011 02:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben bezig met Rusland ... geen fantastisch lied, maar wel een hele mooie man.
Ook een reden om op Rusland te stemmen.
Zwitserland heeft een vrolijk liedje, Polen heeft op zich best een goede performance maar de zang...quote:Op maandag 2 mei 2011 02:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Jep.
Maar ik ga niet op Rusland stemmen, ik ben niet zo oppervlakkig.
Zwitserland ben ik nu aan het beluisteren. Is ook een heel leuk liedje.
Zwitserland of Polen is mijn favoriet tot nu toe (maar ik heb er pas 9 beluisterd).
Ik ben de studioversies aan het beluisteren, dus dat heb ik tot nu toe niet kunnen beoordelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zwitserland heeft een vrolijk liedje, Polen heeft op zich best een goede performance maar de zang...
Yep. Typisch Eurovision dat lied. In 2009 heb ik op Noorwegen (uiteraard) en Griekenland gestemd. Is het dat ik op Griekenland trouwens "normaal" als jongen/man zijnde, als je weet wat ik bedoel? (Sakis Rouvas)quote:Op maandag 2 mei 2011 02:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zit op Youtube. Ik luister de studioversies van alle liedjes.
Zo kan ik de liedjes beoordelen op kwaliteit ipv op het optreden of op de zang.
Ik zie wel bij de liveshow wie goed zingt of niet.
Ik heb in 2009 ook op Finland (Waldo's People - Lose Control) gestemd, ook al was het optreden waardeloos.
Het blijft een fantastisch lied.
Ik ben nu bezig met Malta. Wat een saai lied ...
Griekenland vond ik echt waardeloos ..quote:Op maandag 2 mei 2011 02:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Yep. Typisch Eurovision. In 2009 heb ik op Noorwegen (uiteraard) en Griekenland gestemd. Is dat van Griekenland trouwens "normaal", als je weet wat ik bedoel?
Griekenland? 2004 erg leuk nummer, 2005 erg leuk nummer, 2006 erg sterk nummer, 2007 erg leuk nummer, 2008 erg leuk nummer, 2009 erg leuk nummer, 2010 doorgeslagen en niet echt héél leuk meer. Ik vind dat Griekenland altijd eigenlijk wel leuke nummers heeft! Het soort liedje begon alleen zo rond 2007 wel gewoon te worden, na Sakis Rouvas is Sarbel dan niet heel vernieuwend meer.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Griekenland vond ik echt waardeloos ..
Dat vond ik vorig jaar trouwens ook.
OPA!
Ik vind de Griekse inzendingen vaak een beetje overgewaardeerd.
Ik vond ze geen van allen echt fantastisch ... alleen 2005 was een beetje leuk.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Griekenland? 2004 erg leuk nummer, 2005 erg leuk nummer, 2006 erg sterk nummer, 2007 erg leuk nummer, 2008 erg leuk nummer, 2009 erg leuk nummer, 2010 doorgeslagen en niet echt héél leuk meer. Ik vind dat Griekenland altijd eigenlijk wel leuke nummers heeft! Het soort liedje begon alleen zo rond 2007 wel gewoon te worden, na Sakis Rouvas is Sarbel dan niet heel vernieuwend meer.
Ja, dat was inderdaad wel sletterig. Maar het liedje op zich was toch best wel leuk?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vond ze geen van allen echt fantastisch ... alleen 2005 was een beetje leuk.
2008 vond ik echt 10x niks. Dat vond ik echt zo'n Britney Spears wannabe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |