abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96219643
Ben op zoek naar een bewakingscamerasysteem.

Ik word bij de makro en gamma kapot gegooid met die dingen, maar ze kunnen me niet vertellen wat de kwaliteit van die dingen is, en dan vooral 's nachts met opname.

Iemand ervaring met ELRO of een ander merk?

Ik hoor het graag!

Groetjes
pi_96219842
Hangt natuurlijk nogal af van het type camera dat gebruikt wordt. Koop anders zo'n setje en probeer het uit, bevalt het niet breng je het terug (even een winkel zoeken die daar niet moeilijk over doet, een Media Markt bijvoorbeeld).
pi_96219988
Had ik ook al aangedacht, maar ze hebben veel verschillende types, en was benieuwd naar de ervaringen ervan.
pi_97288913
ik heb een elro draadloze deurbel en dat is echt troep. nou weet ik wel dat die op een andere frequentie gaat, maar toch ben ik ff klaar met elro.
pi_97748030
Heb een hele oude ELRO alarminstallatie die dus al 20 jaar dienst doet; aangelegd na één inbraak via keukenraam. Is een bedraad systeem met NC-contacten op de ramen en deuren. Zelf aangelegd.

Als alarmgever een flitslamp op de buitenmuur en een sirene. Via een analoge lijn wordt ik gebeld bij alarm.

Eigenlijk ben ik er best tevreden over, doet 't altijd, heeft een back-up batterij en geeft nooit vals alarm.

Dat alarmsysteem i.c.m. goed hang- en sluitwerk en stickers van een bekend beveiligingsbedrijf (die ik er niet bij betrokken heb), geeft een veilig gevoel en werkt blijkbaar preventief: er wordt veel ingebroken in de buurt maar bij ons (nog) niet! Klop 't af!
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_142352723
*edit*

Reclame maken doen we hier niet op deze manier.
Ik heb je reactie aangepast.

Vonkenboer
Moderator K&W

[ Bericht 82% gewijzigd door Vonkenboer op 16-07-2014 20:31:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')