Dat lijkt me wat voorbarig. De vergunning krijgen lijkt me een groter obstakel.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:56 schreef babipangang het volgende:
Misschien kun je beginnen met een opdracht te plaatsen op werkspot.nl Dan kun je alvast enig idee krijgen van de kosten.
Ik denk ook dat de vergunning krijgen nog een probleem zal worden maar heb het al wel vast op werkspot gezet. Want als het veel te duur is naar mijn zin ga ik het sowieso niet laten doen.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat voorbarig. De vergunning krijgen lijkt me een groter obstakel.
Zijn er meer soortgelijke appartementen met een balkon?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:00 schreef La_Lune het volgende:
Ik denk ook dat de vergunning krijgen nog een probleem zal worden maar heb het al wel vast op werkspot gezet. Want als het veel te duur is naar mijn zin ga ik het sowieso niet laten doen.
wat is je budget?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:00 schreef La_Lune het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de vergunning krijgen nog een probleem zal worden maar heb het al wel vast op werkspot gezet. Want als het veel te duur is naar mijn zin ga ik het sowieso niet laten doen.
Ja eigenlijk hebben alle appartementen in mijn straat wel een balkon! Vergroot dat m'n kans op een vergunning denk je?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zijn er meer soortgelijke appartementen met een balkon?
Dat denk ik wel ja. Zeker als ze na de bouw pas geplaatst zijn. Ik zou eens gaan praten met iemand die een balkon heeft. Misschien mag / kan je de tekening wel gebruiken en weet je meteen bij welke aannemer je moet zijn en heb je een goed idee over alle kosten.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:07 schreef La_Lune het volgende:
Ja eigenlijk hebben alle appartementen in mijn straat wel een balkon! Vergroot dat m'n kans op een vergunning denk je?
Dan denk ik dat je al kunt stoppen met je idee. Ik verwacht zeker het dubbele wat je kwijt zult zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:08 schreef La_Lune het volgende:
[..]
Ik wil er maximaal 3500 euro aan uitgeven.
denk niet dat je t daar mee gaat redden.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:08 schreef La_Lune het volgende:
[..]
Ik wil er maximaal 3500 euro aan uitgeven.
Hmmmm ja zoiets vreesde ik al.. Maar dat kan ik me echt niet veroorloven, dus dan is het jammer maar helaas I guess.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:12 schreef babipangang het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je al kunt stoppen met je idee. Ik verwacht zeker het dubbele wat je kwijt zult zijn.
Maar zoals ik al zei, plaats een opdracht op werkspot met je idee (grote van het balkon, materialen etc.zo uitgebreid mogelijk) en je krijgt diverse biedingen van bedrijven, terwijl je niet verplicht bent de opdracht te laten uitvoeren. Ik zelf heb ook maar naar andere klussen gekeken op werkspot en daaruit de conclusie getrokken dat je balkon mogelijk een stuk duurder dan 3500 gaat kosten.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:20 schreef La_Lune het volgende:
[..]
Hmmmm ja zoiets vreesde ik al.. Maar dat kan ik me echt niet veroorloven, dus dan is het jammer maar helaas I guess.
Hier is je eerste probleem al. Je zal na moeten vragen of het van de vereniging van eigenaren mag om iets aan het pand te knutselen.quote:
Hier zit het probleem niet zo. De VVE bestaat maar uit 3 huiseigenaren met wie ik goed contact heb. Dat komt verder wel goed verwacht ik.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:33 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Hier is je eerste probleem al. Je zal na moeten vragen of het van de vereniging van eigenaren mag om iets aan het pand te knutselen.
Ooh dat is best wel een goed idee eigenlijk! Ik ga me daar eerst maar eens in verdiepen andersquote:Op zondag 1 mei 2011 16:44 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is het idee om eerst een Frans balkon te maken, wat je dan later, als je weer geld hebt, met een echt balkon kunt uitbreiden.
Dit is een Frans balkon:
[ afbeelding ]
Wat grappig. Kijken we even verder zien we:quote:
Lol. 1998.quote:De prijs bleek niet onoverkomelijk: tussen de acht- en tienduizend gulden.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |