't is een hele mooie jongen, niets meer aan doenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las ook overal op twitter dat Frankrijk een streling voor oog en oor was bij de repetitie.
Bij het oog hadden ze het dan vast over de achtergrond, want ze vonden dat die jongen zelf 'a haircut' nodig heeft. Kniesoor en jaloezie, denk ik
Laat hem idd in godsnaam lekker dit haar houden, we hoeven niet allemaal een eenheidsworst kapsel te hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
't is een hele mooie jongen, niets meer aan doenmijn vriendje heeft een soortgelijk kapsel
![]()
Eensquote:Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef TheVulture het volgende:
Dat pack van die achtergrondzanger en dat pak van Dulles MOETEN gewisseld worden
Ik vind het in het algemeen maar een moeilijk te voorspellen jaar. Er ontbreken echte toppers en ook het aantal zeer zwakke broeders is maar klein. In deze 1e Halve Finale zou het zomaar kunnen gebeuren dat de jury opeens iets als IJsland of Litouwen door laat gaan.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Als ik de bloggers mag geloven gaat die 1e halve finale nog een heel avontuur worden... Noorwegen, Rusland, Hongarije en Azerbaijan klinken vocaal niet best blijkbaar... zou me niks verbazen als we toch een paar favorieten gaan kwijt raken doordat jury's dit gaan afstraffen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |