Ze moeten hem echt een spoedcursus performen geven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
Het viel ook zo op dat die background negert gewoon ook niet klapte als de dames dat wel deden.
Alsof hij vond dat dat suf was ofzo
Idd, beetje links of rechts achter onopvallend. En daarna allemaal een feestje bouwen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Dat achtergrond moet zoveel mogelijk buiten beeld... en in het laatste stuk naar voren lopen om het publiek mee te laten ieohohohen
Ja, via de catwalk. In zo'n stukje dat er niks wordt gezongen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Dat achtergrond moet zoveel mogelijk buiten beeld... en in het laatste stuk naar voren lopen om het publiek mee te laten ieohohohen
Ja weljaquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zal ik een topic openen met wat beter moet aan het optreden? (en dan vooral dingen die op korte termijn nog veranderd kunnen worden)
Done! Doe jij die tags nog even of had ik zelf ook tags kunnen maken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja welja
Zet het clipje van de eerste repetitie er nog even bij.
Doe ik een [PANIEK] tag straks ()
Ik ook niet, helaas.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:23 schreef grazz het volgende:
Stuur dan ook meteen een tweet (in de hoop dat jan jaap of jaap het leest) ik heb zelf geen twitter
Dus toch, ik vroeg me al af of ze waren aangepast..hmm..maar er is ook licht toegevoegd, vlak voor het 2e refrein..ziet er gaaf uit! Hier filmpjes:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel een enorme verbetering qua optreden. alleen zijn de vallende lichtjes stom geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |