Hè?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je die games daar ver voor releaseday krijgt dan?1 dag eerder, hooguit.
Hier zijn ze wat strenger, kan er ook weinig aan doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hè?Ik werk zelf bij een zaak waar we L.A. Noire gaan verkopen, en die krijgen we een paar dagen voor de release binnen. Bij Black Ops was dat zelfs wat ruimer.
Het is niet waar, was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht even, je werkt bij Sony en voor de X360 wordt ie nu online gezet??
Falers, beter fixen jullie dat netwerk van jullie ipv games op dat van de concurrent te uploaden
lol.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht even, je werkt bij Sony en voor de X360 wordt ie nu online gezet??
Falers, beter fixen jullie dat netwerk van jullie ipv games op dat van de concurrent te uploaden
Je speelt als een detective, niet als een gestoorde psychopaat. Het kan idd niet en ik ben er blij om. Dit is een free roam lineare detective game, niet een sandbox game waar je maar moet kunnen doen en laten wat je wilt.quote:
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je speelt als een detective, niet als een gestoorde psychopaat. Het kan idd niet en ik ben er blij om. Dit is een free roam lineare detective game, niet een sandbox game waar je maar moet kunnen doen en laten wat je wilt.
Denk het niet, dit is een hele andere engine en die map leek in de verste verte niet op LA... was heel erg op het racen gemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:00 schreef Tijn het volgende:
Zouden ze er wat aan hebben gehad dat Rockstar San Diego de hele map van LA al een keer heeft nagemaakt voor Midnight Club?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:57 schreef speknek het volgende:
The Guardian had de review online gezet en snel weer eraf gehaald, maar niet snel genoeg voor de google cache
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
Zo aan de filmpjes te zien ben ik het alvast met ze eensquote:In the past, games with such overwhelming ambitions have floundered on odd, usually peripheral, aspects that jarred – such as unrealistic animation (and especially facial animation), clunky dialogue, poor virtual camerawork or facile characterisation. LA Noire is the first game to lack any such element which naggingly reminds you that you're playing a video game, rather than strolling through a film or TV series.
That's why it marks a breakthrough for games as a whole – and we can't wait to see what Rockstar does with LA Noire's technology in its other blockbuster franchises.
5 augustus 2011quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Roces18 het volgende:
nice ziet er leuk uit in ieder geval. Kan iemand mij vertellen wanneer die uitkomt, ben te lui om te goochelen
20 meiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef Roces18 het volgende:
nice ziet er leuk uit in ieder geval. Kan iemand mij vertellen wanneer die uitkomt, ben te lui om te goochelen
Sneu figuur ben je.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
Heb net even snel getest, werkt!Tot over een paar dagen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |