Ik hoop wel dat ze de euphoria engine blijven gebruiken, het realistisch reageren voegt echt heel veel toe aan dat spel.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:40 schreef tuut-chips het volgende:
Dit spel zou ons ook best eens meer kunnen vertellen over een nieuwe Gta qua graphics, denken jullie niet?
Denk het niet hoor, zoals het er nu uitziet ziet GTA 4 er al in ieder geval een stuk mooier uit.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:40 schreef tuut-chips het volgende:
Dit spel zou ons ook best eens meer kunnen vertellen over een nieuwe Gta qua graphics, denken jullie niet?
Wat een onzin!quote:Op zondag 8 mei 2011 08:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, zoals het er nu uitziet ziet GTA 4 er al in ieder geval een stuk mooier uit.
Wat een onzin! Ik weet niet hoor, maar GTA 4 ziet er echt wel beter uit. Die in dat filmpje ziet er inderdaad verschrikkelijk uit, maar dat is geen HD en geen maximale settings. Gezichtsuitdrukking en dergelijke vind ik er veel mooier uit zien in GTA . Ik moet wel zeggen dat het hier qua uitdrukkingstechnieken mooier eruitziet, maar het gehele totaaltje van het gezicht is in GTA mooier. Hier ziet de huid er ook zo vlak en vaal uitquote:
Pardon?????quote:Gezichtsuitdrukking en dergelijke vind ik er veel mooier uit zien in GTA .
Eens. Zulke subtiele bewegingen zie je gewoon in geen enkele andere game. Het fronsen van wenkbrauwen, het bewegen van de lippen, de kuiltjes in wangen, alles klopt gewoon. Het is de eerste keer dat ik ook echt het gevoel heb dat de karakters in het spel mensen zijn. Bij RDR en GTA IV is het niet slecht maar het verbleekt gewoon bij wat we tot nu hebben kunnen zien van L.A. Noire. Ik heb eigenlijk maar één angst en dat is dat deze animaties wel voor alle belangrijke personages zijn gedaan maar dat extras dus gewoon normale ouderwetse animaties hebben.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:19 schreef vosss het volgende:
Qua facial expression staat het niet alleen ver boven GTA IV, maar gewoon eenzaam bovenaan.
Tuurlijk, leuke gezichten zien we wel vaker in games, bv Mass Effect of Crysis ofzo, maar de subtiele uitdrukkingen die spot-on zijn in combi met perfecte lipsync die zijn toch redelijk zeldzaam dacht ik zo.
Qua facial expression staat LA Noire gewoon aan de top en de nummer 2 staat daar ver, heel ver onder
Dat idee vonden de makers ook maar niks, vandaar dat er 400 (!) acteurs ge-motion-scanned zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 11:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Eens. Zulke subtiele bewegingen zie je gewoon in geen enkele andere game. Het fronsen van wenkbrauwen, het bewegen van de lippen, de kuiltjes in wangen, alles klopt gewoon. Het is de eerste keer dat ik ook echt het gevoel heb dat de karakters in het spel mensen zijn. Bij RDR en GTA IV is het niet slecht maar het verbleekt gewoon bij wat we tot nu hebben kunnen zien van L.A. Noire. Ik heb eigenlijk maar één angst en dat is dat deze animaties wel voor alle belangrijke personages zijn gedaan maar dat extras dus gewoon normale ouderwetse animaties hebben.
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:56 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat idee vonden de makers ook maar niks, vandaar dat er 400 (!) acteurs ge-motion-scanned zijn
Onzin.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:58 schreef abruzzese het volgende:
We moete toch afwachten op de beoordeling van Metacritics.com want deze site laat je zeker zien of het de aankoop echt waard is voor ¤60,00 .
Metacritics.com laat een gemiddelde review score zien wat altijd klopt in het geheel , dus een betrouwbare gamers site die we als gamers zeker in de gaten moeten houden .
Als je alleen voor dit spel gaat, zou ik zeggen PS3, vanwege die 3 discs op de 360. Niet dat het veel moeite is. Dus dan kun je beter kijken naar exclusieve titels op beide consoles en de vraag wat je qua online spelen wil.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Re het volgende:
dit is een spel dat ik wel wil hebben, koop ik er een PS3 bij of een xbox360?
De technieken in La Noire 2 qua gezichtsuitdrukkingen staan inderdaad ver boven elk spel. Maar het totaaltje van het gezicht vind ik er niet echt er mooier uitzien. Beetje vlak , vaal en kaal.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:11 schreef Desunoto het volgende:
Eens met vosss.
Je moet wel een vuiltje in je oog hebben, als je beweert dat GTA4 mooier is. Als je nu zegt dat Red Dead Redemption mooier is, oké, dat is meer een kwestie van smaak door de setting en de hele sfeer van het spel en nog te begrijpen. Maar L.A. Noire staat ver boven GTA4.
Ok, maar wat heeft Mafia 2 ermee te maken?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
De technieken in Mafia 2 qua gezichtsuitdrukkingen staan inderdaad ver boven elk spel. Maar het totaaltje van het gezicht vind ik er niet echt er mooier uitzien. Beetje vlak , vaal en kaal.
Zonder enige twijfel.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon?????
Juist de gezichtsuitdrukkingen zien er geniaal uit in LA Noire.
Ik durf gerust te stellen dat de uitdrukkingen in LA Noire het mooist zijn van alle games tot nu toe.
LA Noire is nog maar bij versie 1 hequote:
Zou een x360 doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:18 schreef Re het volgende:
dit is een spel dat ik wel wil hebben, koop ik er een PS3 bij of een xbox360?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |