De trein is een goedkoop vervoermiddel. Voor EUR 29,25. zit ik in Berlijn. Lukt met geen enkele auto.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:57 schreef nattermann het volgende:
Net wel, met die absurde prijzen en de OV-faalkaart.
Wel als je lift.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:59 schreef Socios het volgende:
[..]
De trein is een goedkoop vervoermiddel. Voor EUR 29,25. zit ik in Berlijn. Lukt met geen enkele auto.
Niet dat ik voor m'n plezier naar Amsterdam zou gaan, maar dat terzijde.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:02 schreef nattermann het volgende:
Een retourtje van Roermond naar Amsterdam-Centraal: ¤41,40.
Daar heb ik godverdomme een volle tank voor en rij ik 2 keer naar Amsterdam en terug, met meerdere personen.
Ohw, ik wel. Amsterdam is mijn favoriete stad zelfs. De 15e een leuk feest daar.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:03 schreef nattermann het volgende:
Niet dat ik voor m'n plezier naar Amsterdam zou gaan, maar dat terzijde.
Amsterdam haten, want te eng voor een provinciaal.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
Niet dat ik voor m'n plezier naar Amsterdam zou gaan, maar dat terzijde.
In een land vol boeren spreken over provincialenquote:Op maandag 2 mei 2011 02:06 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Amsterdam haten, want te eng voor een provinciaal.
1 2 3 4 5 6 7 8 | 05:59 Roermond 2 Eindhoven Intercity (NS) 07:22 Utrecht Centraal 7 07:32 Utrecht Centraal 11a Amersfoort Intercity (NS) 07:47 Amersfoort 4a 08:08 Amersfoort 2 Zwolle Intercity (NS) 09:52 Groningen 2b 10:04 Groningen 1b Veendam Stoptrein (Arriva) 10:34 Veendam 5 |
quote:Momenteel is het tonen van prijzen niet mogelijk. Probeer het later nog eens.
En als je nou met zijn 2en in de auto zit? Laat staan met +2 personen, dan ben je met de auto altijd goedkoper uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:59 schreef Socios het volgende:
[..]
De trein is een goedkoop vervoermiddel. Voor EUR 29,25. zit ik in Berlijn. Lukt met geen enkele auto.
Over de "OV-faalkaart" ben ik met je eens. Sowieso OV-ChipkaartDat ding dient men inderdaad te boycotten.
En parkeren dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 02:02 schreef nattermann het volgende:
Een retourtje van Roermond naar Amsterdam-Centraal: ¤41,40.
Daar heb ik godverdomme een volle tank voor en rij ik 2 keer naar Amsterdam en terug, met meerdere personen.
9 zelfsquote:Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
wtf 5 pagina's over een terinreis naar Veendam?
Een treinreis die nog niet eens plaatsgevonden heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
wtf 5 pagina's over een terinreis naar Veendam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:27 schreef stroopdoosch het volgende:
Heb jij geen baan TS? Want waar haal je anders de tijd voor om overal met de trein naartoe te reizen.
quote:Nee, nog niet althans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Socios topics. Altijd volle bakquote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Een treinreis die nog niet eens plaatsgevonden heeft.
Later op de middag even kijken of de kaartautomaten inmiddels aangepast zijn.
Okay, bedankt voor de informatie. Ik loop zo even naar het station voor nader onderzoek. Updates volgen voor 16.00u.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef bianca en michael het volgende:
Nou, ik heb even geinfomeerd bij mijn collega (wij hebben allebei jaren treinkaartjes verkocht) maar dat treinkaartje heeft afgiftepunt 880 en dat is geen station maar een treinkaartje wat is afgedrukt op 'hoofdkantoor' maar dus niet op een station volgens ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |