Ha, dat kost Socios toch mooi even ruim 16 euro geloof ik. Tenzij hij natuurlijk een tastbaar bewijs wil hebben in de vorm van een papieren kaartje.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:45 schreef lcckymen het volgende:
Jongens toch wat doen jullie moeilijk!
In het weekend mag je al gratis reizen tussen Groningen en Veendam. En doordeweeks kun je gewoon inchecken met gratis 40% korting bij Arriva.
----
Hoe ontvangt u de gratis dagkaart?
Stuur een sms-bericht met de tekst "zaterdag" of "zondag" naar 4422.
U ontvangt nu gratis een sms-bericht met daarin de voorwaarden van de actie.
Deze sms is uw gratis dagkaart voor de eerstvolgende zaterdag of zondag in mei of juni.
De tekst in de ontvangen SMS is voldoende bewijs voor uw gratis reis!
---
Reizen met de gratis dagkaart
Toont u op verzoek van de steward de sms of de gedownloade afbeelding.
---
Voorwaarden
Overal en op ieder moment aan te vragen.
Geeft recht op gratis reizen op een zaterdag of zondag in mei of juni tussen Veendam en Groningen en vice versa.
U ontvangt een gratis dagkaart per sms voor de eerstvolgende zaterdag of zondag nadat u "zaterdag" of "zondag" naar 4422 heeft gestuurd.
Met z'n tweeën reizen? Vraag nog een gratis dagkaart aan via 4422!
---
Zie www.arriva.nl
Dat is een andere (oude) treinkaart uitgegeven door de NMBS.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef Snoepje5 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat schei toch uit. hier staat het.
Eerst kom je het einde van de wereld tegen, en vervolgens moet je nog een heel end reizenquote:
Onder meer omdat het veel `relaxer´ reizen is dan in de auto tussen al die opgefokte weggebruikers.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef Snoepje5 het volgende:
Socios, waarom vind je het zo leuk om met treinen te reizen ?
Ja, sinds een paar maanden na mijn 18e verjaardag reeds. Echter dit jaar nog maar 146 autokilometers afgelegd.quote:Heb je een rijbewijs?
880 zou afgiftepunt station Groningen moeten zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef bianca en michael het volgende:
Nou, ik heb even geinfomeerd bij mijn collega (wij hebben allebei jaren treinkaartjes verkocht) maar dat treinkaartje heeft afgiftepunt 880 en dat is geen station maar een treinkaartje wat is afgedrukt op 'hoofdkantoor' maar dus niet op een station volgens ons.
Waarom niet ? De OV Chipkaart geeft juist veel vrijheid om ergens in een trein te stappen en naar believen over te stappen volgens de route die je op dat moment wil.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef Socios het volgende:
Ik reis inderdaad altijd met papieren treinkaartjes. Acties/ kortingen in de vorm van SMS en/ of OV-Chipkaart interesseren mij niets.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef MisterSqueaky het volgende:
Waarom niet ? De OV Chipkaart geeft juist veel vrijheid om ergens in een trein te stappen en naar believen over te stappen volgens de route die je op dat moment wil.
Met een abonnement hoef je helemaal niet in te checken.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef Socios het volgende:
[..]_!
Men dient dan overal constant in- en uit te checken, dat loopt in de honderden euros.
Gewoon met een papieren dagkaart reizen dan! Daarmee is het `ultiem´ vrij reizen.
Wel indien men van een `reisroute´ afwijkt. Een dagje door Nederland `toeren´ met een OV-Chipkaart kan echt niet door alleen op het begin- en eindstation (die dus hetzelfde zijn) in- en uit te checken.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Daarbij check je alleen in bij je beginpunt, en check je uit bij je eindpunt. Bij overstappen hoef je niks te doen.
Kan je geen dagkaart op je OV-Chipkaart zetten dan? Daarbij is iemand als jij volgens mij goedkoper uit met een abonnement.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel indien men van een `reisroute´ afwijkt. Een dagje door Nederland `toeren´ met een OV-Chipkaart kan echt niet door alleen op het begin- en eindstation (die dus hetzelfde zijn) in- en uit te checken.
Meteen even kopen dan maar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:23 schreef Socios het volgende:
UPDATE
Het is inmiddels mogelijk een treinkaartje naar Veendam te kopen in de kaartautomaten op het station!
Fok! meetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:23 schreef Socios het volgende:
UPDATE
Het is inmiddels mogelijk een treinkaartje naar Veendam te kopen in de kaartautomaten op het station!
Hoofddorp,quote:Op maandag 2 mei 2011 22:18 schreef fespo het volgende:
Ken je station Hoofddorp?
en nogmaals mijn vraag waarom ben je tegen de ov-chipkaart?
En dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:52 schreef cherishable het volgende:
Socios, je had gewoon een kaartje naar Zuidbroek moeten kopen.
Waren meer mensen in de trein met probleem van Socios volgens mij. Conducteur vond die laatste 5 gratis minuten niet heel erg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:26 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
En dan?
Als ik van Groningen naar Amsterdam wil koop ik toch ook geen kaartje voor Zwolle?
Dat zou wel tof zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 13:43 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Socios, ken jij écht alle stations in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |