quote:Ik weet het...
Op donderdag 20 juni 2002 09:31 schreef SpikeAlike het volgende:[..]
Leermoment : en daar vallen de meeste vrouwen niet op.
triest...
quote:Het is meestal wikken en wegen...
Op donderdag 20 juni 2002 09:34 schreef Mukie het volgende:[..]
Ik weet het...
En die eerste uitstraling daar gaat men op af..
Wat dat watje in zijn mars heeft, zal nooit uitgevonden worden omdat men door des-interesse niet verder kijkt...
Dus daarom vallen die vrouwen daar niet voor, en weten ze meestal niet wat ze missen..
...dit geldt niet voor alle vrouwen...
Ach jah ieder zijn smaak, en ieder potje heeft...
maar ja..
quote:Kiezen voor jou?
Op donderdag 20 juni 2002 11:52 schreef HellaHard-OG het volgende:
je had ook voor mij moeten kiezen toen de keuze er was..maar ja..
quote:da's toch hardstikke ouderwets, dat je per se naar haar moet ipv andersom..????
Op donderdag 20 juni 2002 08:13 schreef Mukie het volgende:[..]
En waarom niet?
Care 2 explain?
Feit blijft natturlijk dat die jongen (en in nog grotere mate zijn vrienden) jou niet netjes behandelt heeft.
Het enige wat ik me af vraag is: heb jet alleen van zijn vrienden gehoord dat hij een ander lag te verwennen, of ook van hemzelf..???
Da's namelijk nogal een groot verschil!
quote:Tja...
Op donderdag 20 juni 2002 19:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
da's toch hardstikke ouderwets, dat je per se naar haar moet ipv andersom..????
Soms komt het beter uit als je als jongen naar haar toe goaat en soms andersom, ik vind daar niks mis mee.Feit blijft natturlijk dat die jongen (en in nog grotere mate zijn vrienden) jou niet netjes behandelt heeft.
Het enige wat ik me af vraag is: heb jet alleen van zijn vrienden gehoord dat hij een ander lag te verwennen, of ook van hemzelf..???
Da's namelijk nogal een groot verschil!
ps thanx voor de uitleg
quote:Dus is het helemaal niet zeker dat hij een ander lag te verwennen. Misschien vond hij je bij nader inzien gewoon niet leuk genoeg, maar durfde hij je niet onder ogen te komen. Dat lijkt mij logischer.
Op vrijdag 21 juni 2002 08:16 schreef Mukie het volgende:[..]
Tja...
Laat ik het zo zeggen: hij heeft niet gereageerd op mn sms e.d. En ben dus idd op het oordeel van zn vrienden uit gegaan. Anders zou hij toch wel al hebben opgenomen toen ik net in Tegelen was niet? Hij wist dat ik dan zou bellen...ps thanx voor de uitleg
quote:Tja...
Op vrijdag 21 juni 2002 11:15 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dus is het helemaal niet zeker dat hij een ander lag te verwennen. Misschien vond hij je bij nader inzien gewoon niet leuk genoeg, maar durfde hij je niet onder ogen te komen. Dat lijkt mij logischer.
Hij heeft zowaar gebeld !
Excuus: vloerverwarming is gesprongen. Hij moest het met spoed maken en had niet de tijd om ff te bellen. Hij vond het wel ok dat ik nog een sms had gestuurd en wilde zsm wat afspreken...
quote:daar trap je toch niet in hoop ik he?
Op woensdag 26 juni 2002 13:02 schreef Mukie het volgende:
***update***Hij heeft zowaar gebeld !
Excuus: vloerverwarming is gesprongen. Hij moest het met spoed maken en had niet de tijd om ff te bellen. Hij vond het wel ok dat ik nog een sms had gestuurd en wilde zsm wat afspreken...
jij bent een veel te leuk persoon voor zo iemand...
groetjes
quote:Niet doen hoor! Niet intrappen in zon flauw excuus. Hoeveel tijd kost t nou om even te bellen of een smsje oid te sturen? Een paar minuutjes maar, dus hij had altijd even iets van zich kunnen laten horen. En zn vrienden hadden m toch ook nog opgebeld toen je hun tegenkwam? Nee, ik zou t maar gewoon hierbij laten, aan zo iemand heb je echt niks.
quote:Wilt u mijn naam met eerbied gebruiken, dank u.
Op woensdag 19 juni 2002 15:27 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Nee, dat geloof ik ook niet
Tis gewoon een bastard , dattie ook niet eens reageert op je berichtje en alles - laag, heel laag vind ik het. Ik vind het knap dat je je niet tot hetzelfde niveau wilt verlagen dmv wraakacties e.d. (uitsmijter)
Tough times never last - but tough people do!
prrrrrrr
ontopic:
Ik schaam mij voor het mannenvolk soms .
quote:Niet doen!!
Misschien wil mukie nog wat kwijt... maar eigenlijk snap ik de kick niet
quote:Je hebt gelijk.
Op woensdag 10 juli 2002 17:56 schreef Brad het volgende:
Wat is het nut van een melding "niet doen" 2 weken na dato van de post?Misschien wil mukie nog wat kwijt... maar eigenlijk snap ik de kick niet
Nou ja ontopic dan maar weer?
Hoe is die afspraak gegaan of heb je nu de rollen omgedraaid en ben je zelf niet wezen opdagen. Dat is iets wat ik misschien wel terug zou flikken bij zo iemand!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |