Want?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ik moet voortaan mn foon verstoppen als ik aan de zuip ga
Ik uhm heb mij gruwelijk misdragen op de WA lees ik nu terugquote:Op zondag 1 mei 2011 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want?
z0mg FIPO GEMACHT11!!!!!11 einz1!11!1 ;D:D;D:dD:d:d;d;d;
Welke held heeft deze aangevraagd?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik uhm heb mij gruwelijk misdragen op de WA lees ik nu terug
Ja lach maar.quote:
Nou.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]Altijd leuk als mensen zoiets hebben.
Ik was het zelfquote:
Whatsapp is tof, nu het nog gratis isquote:Op zondag 1 mei 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was het zelf![]()
Stomme smartphones met WhatsApp
Wat is je nummerquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik uhm heb mij gruwelijk misdragen op de WA lees ik nu terug
Sorryquote:
Dat dusquote:
Ehm dikke 90 berichten in 3 dagen???? Ring a bell?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is je nummer![]()
Ja maar met smsen had ik dit nooit. Toen dacht ik altijd aan mn btg hoe dronken ik ook was
Ik had toen een smsbundel. 1000 smsjes in 30 dagen.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Ehm dikke 90 berichten in 3 dagen???? Ring a bell?
De rest om me heen werd er gek van; ik nietquote:
Ff langs christine le duc, is sneller dan op je bestelling wachten, en die zit toch in Emmen..quote:
En die moesten opquote:Op zondag 1 mei 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had toen een smsbundel. 1000 smsjes in 30 dagen.
Oh wat waren we toen erg he?
Geef Dennis zn nummer maar, dan bied ik wel even mn excuses aanquote:
Ja maar heb nu al besteldquote:Op zondag 1 mei 2011 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ff langs christine le duc, is sneller dan op je bestelling wachten, en die zit toch in Emmen..
Anders toch maar een kerel regelen..
Ghehe zoietsquote:
Alleen van Dennis? Er waren er nog 3 bijquote:Op zondag 1 mei 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef Dennis zn nummer maar, dan bied ik wel even mn excuses aan
[..]
Ja maar heb nu al besteld
Dan die kerel maar regelen..quote:Op zondag 1 mei 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef Dennis zn nummer maar, dan bied ik wel even mn excuses aan
[..]
Ja maar heb nu al besteld
Als ik de WA zo eens terug lees komt dat wel goedquote:
Hahaha ja mijn jongste broertje dusquote:Op zondag 1 mei 2011 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe zoiets![]()
Maar uhm hoezo werd de rest er gek van? Zaten ze mee te lezen?![]()
Wie zat er eigenlijk wel mee te lezen? Of was je toen al thuis?
Oh oh oh wat erg![]()
En dan te bedenken dat het naar jou toe nog uhm mild was
Sorry, ik heb niets in m'n WA zien staan, en ik ben aan het "werk" in Amsterdam..quote:Op zondag 1 mei 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik de WA zo eens terug lees komt dat wel goed
Oh help!!quote:Op zondag 1 mei 2011 10:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Hahaha ja mijn jongste broertje dusDie heeft die laatste foto gezien sorry
Je hebt niks om je voor te schamenquote:
quote:
quote:
Ik hoorde gisteren nog Dire Staits op het terras waar we zaten. Zal maar niet zeggen welk nummerquote:
Niet eens neequote:Op zondag 1 mei 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar moest je niet gaan uitleggen waarom je zo'n foto kreeg?
Walk of life?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren nog Dire Staits op het terras waar we zaten. Zal maar niet zeggen welk nummer
Grapjasquote:Op zondag 1 mei 2011 10:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niets in m'n WA zien staan, en ik ben aan het "werk" in Amsterdam..
Nee joh Your latest Trickquote:Op zondag 1 mei 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Walk of life?
Onlogisch is een goede dj op Radio Onzin. Jammer wel dat ie me elke show aan het huilen maakt door Dire Straits te draaien
Gelukkig weten we beiden dat we elkaar toch niet willen doen..quote:
Die saxquote:
Gelukkig weet iedereen hier dat ik jou nooit zou doenquote:Op zondag 1 mei 2011 10:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig weten we beiden dat we elkaar toch niet willen doen..
En ik jou niet, dus staan we quitte..quote:Op zondag 1 mei 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig weet iedereen hier dat ik jou nooit zou doen
Ja heel mooiquote:Op zondag 1 mei 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die sax![]()
Nee, hij komt wel uit mijn oude woonplaats. Blijkt dat we bij elkaar op school hebben gezeten
quote:
Niemand kan hem aanvragenquote:
Go for itquote:Op zondag 1 mei 2011 10:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Amserdamse sletjes hosselen of niet.. hmm...
Het is al heel wat dat je buiten bent.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben een fokker, dat lukt me toch niet
Ja, verplicht, als ik dat niet doe dan heb ik geen geld om te fokkenquote:Op zondag 1 mei 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat je buiten bent.
En toch ben ik sexyquote:
Ik heb even genoeg foto's verstuurd voor de komende 3 maandenquote:
Gast, niet zo he?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb even genoeg foto's verstuurd voor de komende 3 maanden
Geen idee wat er draait, m'n player faalt bij Draakje..quote:Op zondag 1 mei 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Eigenlijk best fout he.
Dit is een vader/dochter duet
Frank en Nancy - Something stupidquote:Op zondag 1 mei 2011 11:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee wat er draait, m'n player faalt bij Draakje..
Tonto el que no entienda, cuenta una leyendaquote:Op zondag 1 mei 2011 11:51 schreef EggsTC het volgende:
que una hembra gitana conjuro a la luna hasta el amanecer
Wat een heerlijk verzoekjequote:Op zondag 1 mei 2011 12:10 schreef EggsTC het volgende:
goeieeeeeeeeeeeeeeeeeeemorgen en welkom bij de verzoekjens automáát
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huppel,
Kun je mij verplaatsen van 20:00 - 21:00 uur naar van 21:00 - 22:00 uur. Ik zie dat Studio Sport t/m 21:00 uur duurt namelijk![]()
Thanks!
9 wedstrijden tegelijk vandaagquote:Op zondag 1 mei 2011 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Waarom duurt Studio Sport tot 21:00 dan vanavond?
En waarschijnlijk uitgebreide samenvattingen van twente en ajax vanwege kampioensrace.quote:
Dat is veelquote:
Als ajax kampioen wordt verwacht ik van jou dat je een feyenoordvlag gaat hangen op het leidsche plein omdat we PSV eruit geknald hebben.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is veel![]()
Tevens als Ajax verliest van die Friezen ben ik de rest van de dag niet te genieten he.
Dan weten jullie dat vast
De kans dat ik dat doe is zo extreem klein hequote:Op zondag 1 mei 2011 12:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als ajax kampioen wordt verwacht ik van jou dat je een feyenoordvlag gaat hangen op het leidsche plein omdat we PSV eruit geknald hebben.
Liefdequote:
Ik gunde feyenoord die overwinning dan ook echt.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:16 schreef EggsTC het volgende:
Goeie return the favor tho, 10-0 en daarna als karma een kampioenstitel afnemen
Hey dude!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:19 schreef ToT het volgende:
Ah fijn nummer om de dag mee te beginnen! Goedemiddag!
Prachtigquote:
Zo fout. Ajax heeft ons nodig om kampioen te wordenquote:
Wij zijn jullie dan ook zeer dankbaarquote:Op zondag 1 mei 2011 12:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo fout. Ajax heeft ons nodig om kampioen te worden
Koelkast is nog niet wakker en geen idee tot hoe laat hij draak erin heeft gezetquote:Op zondag 1 mei 2011 12:28 schreef ToT het volgende:
Over een half uurtje? Wordt weer alternatieve muziek.
Ik was gewoon tegen PSV, als ze tegen NEC hadden gemoeten had ik net zo hard zitten juichen.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn jullie dan ook zeer dankbaar
Doen we!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar mocht Draak er vrijwillig uit gaan straks dan vooral duiken ToT![]()
Ik ga bij m'n ouders (lees: Pa) kijken, denk niet dat je dat wiltquote:
Ik ga heeeeeeeeeeeeel hard hopen dat mn stream wil meewerken. Vorige week de 2de helft zonder geluid zitten kijkenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n ouders (lees: Pa) kijken, denk niet dat je dat wilt
Oh en ik kijk Feyenoord uiteraard
Of neem Eredivisie Livequote:Op zondag 1 mei 2011 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga heeeeeeeeeeeeel hard hopen dat mn stream wil meewerken. Vorige week de 2de helft zonder geluid zitten kijken
Mjah volgend seizoen. Beetje zonde om dat nu aan te schaffen hequote:
Truequote:Op zondag 1 mei 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah volgend seizoen. Beetje zonde om dat nu aan te schaffen he
Je moet ook naar Heerenveenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb geen goeie schoenen aan om door Amsterdam te lopen...
quote:
Leuk werk?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Goeiemiddag! Wie mag er zo gaan werken? Ik!
Heul niet, ik loop betaald door Amsterdam, dagtocht met een zwik oostblokkersquote:
Deze kneus is al sinds half 4 vanmorgen uit z'n bedquote:Op zondag 1 mei 2011 12:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Goeiemiddag! Wie mag er zo gaan werken? Ik!
Zet het voetbal teringhard aan of zeg er wat vanquote:Op zondag 1 mei 2011 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt he ELKE zondag weer kan ik voetbal maar half volgen omdat mn buurman de muziek teringhard aan heeft staan.
Headset of oordopjes, probleem opgelost, slotje..quote:Op zondag 1 mei 2011 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt he ELKE zondag weer kan ik voetbal maar half volgen omdat mn buurman de muziek teringhard aan heeft staan.
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Headset of oordopjes, probleem opgelost, slotje..
Nah het erge vind ik gewoon dat ik bedreigd word. Nog 1 keer mn muziek hard aan en dan gaat er een steen door mn ruitquote:Op zondag 1 mei 2011 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zet het voetbal teringhard aan of zeg er wat van
Doe aangifte bij de politie of ga in een goede buurt wonenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah het erge vind ik gewoon dat ik bedreigd word. Nog 1 keer mn muziek hard aan en dan gaat er een steen door mn ruit![]()
Maar zelf gewoon elke zondag de hele fucking dag door oude gabber opzetten.
Er is melding van gemaaktquote:Op zondag 1 mei 2011 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe aangifte bij de politie of ga in een goede buurt wonen
Dar is die tjappie met dat petje en z'n blow acher z'n oor?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah het erge vind ik gewoon dat ik bedreigd word. Nog 1 keer mn muziek hard aan en dan gaat er een steen door mn ruit![]()
Maar zelf gewoon elke zondag de hele fucking dag door oude gabber opzetten.
Ow dat is wel balen dan zo'n buurmanquote:Op zondag 1 mei 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is melding van gemaakt![]()
En ja hallo ik woon hier nog maar net 2 maanden
Dan moet je ook niet zeuren, je moet eerst bij de posse horen enzulks..quote:Op zondag 1 mei 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow dat is wel balen dan zo'n buurman
Waar woonde je eerst dan?!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik wil niet bij deze posse horenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren, je moet eerst bij de posse horen enzulks..
Tjah, daar heb je het al!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik wil niet bij deze posse horen
Ja maar ik versta ze nietquote:Op zondag 1 mei 2011 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, daar heb je het al!
Daar gaat het dus al fout.
En wie z'n schuld is dat? Ook je eigen.. jij verhuisde je kut achternaquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wie z'n schuld is dat? Ook je eigen.. jij verhuisde je kut achterna
Badumtish!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik verdien een badumtish daarvoor vind ik
Mijn kut heeft tenminste meer actie dan jouw mansterkakquote:Op zondag 1 mei 2011 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wie z'n schuld is dat? Ook je eigen.. jij verhuisde je kut achterna
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kut heeft tenminste meer actie dan jouw mansterkak
Graag gedaanquote:
Ik geloof dat ik meer recht heb op de badumtssquote:
Of de huppelmuts.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik meer recht heb op de badumtss
Voorlopig schreeuw jij al 2 weken om seks en moet het nogsteeds krijgen. Ik vraag er niet om en krijg het..quote:Op zondag 1 mei 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kut heeft tenminste meer actie dan jouw mansterkak
Die heb ik alquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:02 schreef humorduck28 het volgende:
Goeie avond. Oh wacht ik ben veelschrijver te vroeg. Tot over een uur of tien.
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:02 schreef humorduck28 het volgende:
Goeie avond. Oh wacht ik ben veels te vroeg. Tot over een uur of tien.
Sullequote:
Wandel zequote:Op zondag 1 mei 2011 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens verder. Accu raakt ook nog eens leeg..
Waar?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:07 schreef EggsTC het volgende:
rofl mijn jingles worden gespammed...
No patience is in me and if you offend me i'm lifting YOU TEN FEET
Hoi!quote:
Dat is heul niet jammerquote:Op zondag 1 mei 2011 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen geluid bij zit hier op fok
jawel, ben wel benieuwd naar je spitkwaliteiten.quote:
Nu wel!quote:
Ik heb helemaal geen idee!quote:
Ja regelmatig zelfsquote:Op zondag 1 mei 2011 13:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wordt er nog wel eens gedraaid door users ipv Draakje eigenlijk?
Huppel gaat draaienquote:Op zondag 1 mei 2011 13:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik wil, maar ben nog wat uit aan het zoeken m.b.t. het programma.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Rondjes op mn stoel jaquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ging gister trouwens even posten in ARG7 en kreeg gelijk allemaal haatreacties als: "HET RADIOTOPIC IS VERDEROP HOOR"____
Nee, het gaat helemaal nergens over.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:29 schreef ToT het volgende:
Lawl!
Maar gaat het in dat topic überhaupt wel eens over piratenzooi?
Help mij danquote:Op zondag 1 mei 2011 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd. Het wordt tijd dat er meer chickies gaan dj-en.
Ghehequote:Op zondag 1 mei 2011 13:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ging gister trouwens even posten in ARG7 en kreeg gelijk allemaal haatreacties als: "HET RADIOTOPIC IS VERDEROP HOOR"____
Het is eerder GestapO7 dan ARG7
Mjah erg hequote:Op zondag 1 mei 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, het gaat helemaal nergens over.
Het zijn een stel neonazis die niemand anders 'binnenlaten' dan hun 'eigen mensen'
De enige chick is spees.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd. Het wordt tijd dat er meer chickies gaan dj-en.
Sharr draaide ook wel eens en LoLaquote:
arg?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sharr draaide ook wel eens en LoLa
Sharr is helemaal overgestapt naar ARG
Komt goed. Die schaal gaat net zo hard weer weg uit pluskutquote:Op zondag 1 mei 2011 13:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
I'm off. Tot vanavond
Succes vanmiddag Huppel![]()
Wordt ikquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Zokunen
Bericht:
misschien wordt ik dan wakker
Geen excuusquote:
En ze is meteen weer wegquote:Op zondag 1 mei 2011 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey pop, je komt precies op tijd. Ik moest aan je denken toen ik deze plaat aanvroeg
Welk nr, dikke lul band?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey pop, je komt precies op tijd. Ik moest aan je denken toen ik deze plaat aanvroeg
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:46 schreef Outpost76 het volgende:
En ik werd al wakker met shalalie in mn kop... (Vraag me ook niet waarom) Nou krijg ik t vandaag er helemaal niet meer uit....
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:46 schreef Outpost76 het volgende:
En ik werd al wakker met shalalie in mn kop... (Vraag me ook niet waarom) Nou krijg ik t vandaag er helemaal niet meer uit....
Aalleeeeeen maar anaaaaaalquote:Op zondag 1 mei 2011 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, liever anaal. Ben je toch een liefhebber van?!
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan alleen van goeie sex spreken als er stront op het bed ligt
Ik vind t zo een kut nummer!quote:
[..]
[..]
Ghehe nah valt mee.quote:
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt. Brandwonden?!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe nah valt mee.
Heb inmiddels al wel een paar berichtjes met de vraag of ik nu last van brandwonden heb ofzo
Uhm ik ga niet alles hier in het topic neerzetten natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt. Brandwonden?!
Brandwonden, waar?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe nah valt mee.
Heb inmiddels al wel een paar berichtjes met de vraag of ik nu last van brandwonden heb ofzo
Liefjequote:
Nu ook de mijnequote:
Pm is ook goed.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik ga niet alles hier in het topic neerzetten natuurlijk
Ja maar jij bent een jonge godquote:
In slaap gevallen in de trein.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gezien vannacht, ik dacht dat je langs zou komen?
Ik wil er dan al zijn en klaar zitten. (Ook al woon ik maar 200 meter van de kroeg af.quote:
Is me een keer gebeurd in een heen en weer pendelende trein (1e trein na een feestje), ben ik echt 4x heen en weer gegaan ofzoquote:
Ookal niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:57 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh![]()
Werd je wakker gemaakt door een lekkere conducteur?
Jaquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dus dan wordt het weer superstil hier?
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:58 schreef Melting het volgende:
En ja hoor!! El Hamdaoui staat niet in de basis!
Nee natuurlijk niet. Dan gaan we joden uitlachenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dus dan wordt het weer superstil hier?
Read up slome.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
Dus, is of gaat er nog geneukt worden dit weekend?
Dat zei ze ook tegen mij.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gezien vannacht, ik dacht dat je langs zou komen?
Zal weinig lachen worden dan.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dan gaan we joden uitlachen
Neequote:Op zondag 1 mei 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
Heulemaal niet!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat mag nooit!quote:Op zondag 1 mei 2011 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
Say whut?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier niet.... al sinds 2006 niet meer....
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 14:02 schreef onlogisch het volgende:
Oh, en een smiley om mijn kansen wat te vergroten.
Serieus????!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Seriously?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Join de club, toch al een maand of 7 niet meer.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |