Oh ik heb dat niet zo. Ik ga er vanuit dat mijn partner een lekker wijf wil, zoals ik ook een lekkere man in mijn bed wil.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in de wellicht naieve veronderstelling dat mijn partner me vooral zo leuk vond omdat ik ben wie ik ben, en niet alleen om hoe ik er uit zie. Dus als ik gelukkig ben met hoe ik er uit zie, is hij dat ook (al moet het uiteraard niet té gek gaan.. er is een verschil tussen 'net ietsje meer' en 'ik ben moddervet maar doe net alsof het mooi is')
Eens.. maar ik vind dat in meer dan alleen een goed lijf.. Ik val op een 'heel plaatje'. En imperfecties horen daar bij. (wat niet betekent dat ik er niet goed uit probeer te zien voor mijn partner hoor!! Maar tot nu toe heb ik nog weinig echte klachten gehoord gelukkigquote:Op zondag 1 mei 2011 01:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh ik heb dat niet zo. Ik ga er vanuit dat mijn partner een lekker wijf wil, zoals ik ook een lekkere man in mijn bed wil.
Vrienden mogen verdomd sympathiek zijn, ongeacht hun uiterlijk. Daar zijn het vrienden voor. Maar partners moeten een sexuele aantrekkingskracht hebben, vind ik.
Ouwe geilaard.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh ik heb dat niet zo. Ik ga er vanuit dat mijn partner een lekker wijf wil, zoals ik ook een lekkere man in mijn bed wil.
Vrienden mogen verdomd sympathiek zijn, ongeacht hun uiterlijk. Daar zijn het vrienden voor. Maar partners moeten een sexuele aantrekkingskracht hebben, vind ik.
Hakte erin bij hem hè? Leerzaam maar wel hard, natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:42 schreef golfer het volgende:
Wat een beetje depri TT.
Maar de jongste vrucht van B. werd dus wel even geleden door de dood van zijn 31-jarige neefje heel erg geconfronteerd met iets wat hij zich op z'n 24ste nauwelijks gerealiseerd had: je kunt zomaar opeens dood gaan.
Daar is hij nu nog steeds meer mee bezig dan met de dood van zijn ouwe Omaatje van ruim 90 jaar.
Kan ik me wel voorstellen, dat hakt er ook altijd meer in. Dan kan het ineens ook over jezelf gaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:42 schreef golfer het volgende:
Wat een beetje depri TT.
Maar de jongste vrucht van B. werd dus wel even geleden door de dood van zijn 31-jarige neefje heel erg geconfronteerd met iets wat hij zich op z'n 24ste nauwelijks gerealiseerd had: je kunt zomaar opeens dood gaan.
Daar is hij nu nog steeds meer mee bezig dan met de dood van zijn ouwe Omaatje van ruim 90 jaar.
Ja, hakte er heel erg in. Heb hem daarvoor nauwelijks zien huilen en bij oma ook niet, maar wel bij z'n neefje.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Hakte erin bij hem hè? Leerzaam maar wel hard, natuurlijk.
Ik weet nog hoe ik me voelde toen mijn kerngezonde stiefoma overleed op 65 jarige leeftijd en ik was 16. Dat hakt er enorm in ja.. Ben daar nog niet helemaal overheen ook.. En een tijdje terug een vriend van Thijs..vader van een collegaatje van me veel te jong en zo hoor ik veel te veel nare verhalen om me heen de laatste tijd. bah.. Ergens maar goed ook dat het iets is wat nooit helemaal went, dat zou echt niet goed zijn..quote:Op zondag 1 mei 2011 01:42 schreef golfer het volgende:
Wat een beetje depri TT.
Ik had het het ergst toen een man op mijn afdeling overleed. Toen moest ik nog manager spelen voor de rest van de afdeling ook. Die kwam echt heel dichtbij voor me. Daarna een vriend van me die verongelukte.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hakte er heel erg in. Heb hem daarvoor nauwelijks zien huilen en bij oma ook niet, maar wel bij z'n neefje.
Ik val ook op het gehele plaatje. Onze partners zijn echter mannen. Als ik een vent was, zou ik, eerlijk gezegd, op lekkere slanke wijven vallen met mooie benen, een goede reet en stevige pronte tieten.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eens.. maar ik vind dat in meer dan alleen een goed lijf.. Ik val op een 'heel plaatje'. En imperfecties horen daar bij. (wat niet betekent dat ik er niet goed uit probeer te zien voor mijn partner hoor!! Maar tot nu toe heb ik nog weinig echte klachten gehoord gelukkig)
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik val ook op het gehele plaatje. Onze partners zijn echter mannen. Als ik een vent was, zou ik, eerlijk gezegd, op lekkere slanke wijven vallen met mooie benen, een goede reet en stevige pronte tieten.
Als ik dan toch tijd over heb, wou ik dat maar nastreven ook dan.![]()
Maar erg hard gaat dat ook niet meer, op mijn leeftijd.![]()
Moet maar net overeen komen natuurlijk, de voorkeur.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach ja.. Als ik zie wat Thijs verstaat onder mooie benen, een goede reet en stevige pronte tieten kan ik het eigenlijk niet echt verkeerd doenZolang het míjn benen, reet en tieten zijn vind hij het best mooi geloof ik
![]()
Wat dat betreft hebben we dik mazzel jaquote:Op zondag 1 mei 2011 01:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Moet maar net overeen komen natuurlijk, de voorkeur.
Lief dat jij hem gelooftquote:Op zondag 1 mei 2011 01:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben we dik mazzel ja![]()
Als ik heel eerlijk ben: ik knap, uiteraard binnen de ethische grenzen en mijn eigen smaak (je moet er wel mee over straat kunnen), eerder af op karakter dan op uiterlijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik val ook op het gehele plaatje. Onze partners zijn echter mannen. Als ik een vent was, zou ik, eerlijk gezegd, op lekkere slanke wijven vallen met mooie benen, een goede reet en stevige pronte tieten.
Als ik dan toch tijd over heb, wou ik dat maar nastreven ook dan.![]()
Maar erg hard gaat dat ook niet meer, op mijn leeftijd.![]()
Trustenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:56 schreef golfer het volgende:
Ik ga de billen achterna liggen.
Trusten lieve vrienden en vriendinnetjes.
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:56 schreef golfer het volgende:
Ik ga de billen achterna liggen.
Trusten lieve vrienden en vriendinnetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |