Mja kat enzo... Wakker maken door irritatie enzo.... Zelfs uit ellende maar een nieuw biertje gepakt..... Zit all1 nog te twijfelen of ik m ga open maken.quote:
wat is hiermee? dat t in de op staat?quote:screenshot:
http://www.beyondsimple.nl/uploads/scrn.png
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
dan moet je naar dromenland toe gaanquote:
Weet ik niet, stond er, ik heb niets veranderd...quote:Op zondag 1 mei 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat is hiermee? dat t in de op staat?
kequote:Op zondag 1 mei 2011 00:55 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Weet ik niet, stond er, ik heb niets veranderd...
Ja ga ik zoquote:Op zondag 1 mei 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet je naar dromenland toe gaan
voel je je al iets beter?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ga ik zoMorgen toch weer om 14:00 uur weg
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik de zweep bedien als we samen zijn.
ik let normaal nooit op de OPquote:Op zondag 1 mei 2011 00:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Staat er trouwens zo te zien al twee dagen..
Stukken beterquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stukken beterM'n eten binnen gehouden en hoofdpijn is bijna weg
En jij?
Mooi zoquote:Op zondag 1 mei 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ook al een heul stuk beter
![]()
haast geen buikpijn meer![]()
gelukkig maar.. want moet dinsdag beter zijn
Damn wat heb jij goede verzoekjes telkens
je kent mij nog nietquote:Op zondag 1 mei 2011 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh dat kan nog leuk worden dan!Neem maar aan dat t gewoon wel zo is meelezend volk.
![]()
Ging jij niet al om 0:00 uur slapen?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh dat kan nog leuk worden dan!Neem maar aan dat t gewoon wel zo is meelezend volk.
![]()
Eindelijk je hand uit je broek weten te houden?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stukken beterM'n eten binnen gehouden en hoofdpijn is bijna weg
En jij?
nu al verslaafd....quote:Op zondag 1 mei 2011 00:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ging jij niet al om 0:00 uur slapen?
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ging jij niet al om 0:00 uur slapen?
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja kat enzo... Wakker maken door irritatie enzo.... Zelfs uit ellende maar een nieuw biertje gepakt..... Zit all1 nog te twijfelen of ik m ga open maken.
Wat gaan we doen?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. hierna gaan we even twisten!
Kop houwe jij!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eindelijk je hand uit je broek weten te houden?
Ik was al begonnenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Come on everybody!
* Knetterkrankjorum doet de twist, wie twist er mee?
1- Outpost76 heeft ALTIJD gelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kent mij nog niet![]()
![]()
zie de kwoots op mijn fobo![]()
1- ik heb bijna altijd gelijk
2- begin maar geen discusie want die verlies je toch
staat niet op mijn fobo maar is wel zo
3- ik ben knetter.. punt
2- Outpost76 heeft altijd gelijk dus een discussie is nutteloos.quote:[2. Heeft Outpost76 geen gelijk dan treed altijd regel 1 weer in werking]
onorigineel.. en ik ben knetter.. ergo... ik heb altijd gelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1- Outpost76 heeft ALTIJD gelijk.
Regelement quote :
[..]
2- Outpost76 heeft altijd gelijk dus een discussie is nutteloos.
3 Zie regel 1.
Nee daar heb ik ook heel erg last van.... F5 helpt.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe kan het dat ik soms posts mis?
soms sluit een topic bij mij ineens bij 285 posts.. of zie ik een quote van een post die er bij mij niet is.... ben ik nou echt knetter aan het worden
ja doe ik telkens al.. strontvervelend...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik ook heel erg last van.... F5 helpt.
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:07 schreef humorduck28 het volgende:
Keek ik *** weer of mijn telefoon ging...
Ik weet t... Snap er ook geen hol van... Irriteer me er mateloos aan.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja doe ik telkens al.. strontvervelend...
Oh kut weer een note erbij!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t... Snap er ook geen hol van... Irriteer me er mateloos aan. Al was er net wel een goeie censuur. Ze hadden die vervelende en rot mod Morp een bijna ban gegeven.Zag zn post iig niet.
![]()
ik zie jou en eendje telkens niet.. .en net morp ook nietquote:Op zondag 1 mei 2011 01:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t... Snap er ook geen hol van... Irriteer me er mateloos aan. Al was er net wel een goeie censuur. Ze hadden die vervelende en rot mod Morp een bijna ban gegeven.Zag zn post iig niet.
![]()
Ik stem voor rustigquote:Op zondag 1 mei 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar wordt het langzame muziek?
snelle muziek?
zwijmel muziek?
wat gaat het worden jongens?
dan hou ik daar rekening mee bij het aanvragen
Vandaar dat je zo stil bent tegen mij....quote:Op zondag 1 mei 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zie jou en eendje telkens niet.. .en net morp ook niet
rustig ke en dansmuziekjens afgewisseldquote:
Bij mij iets snelle muziek maar toch uit de jaren 70 als ik gok, opnieuw opgenomen in 2005, geen hard-rock. Een plaatje daarvan aangevraagd.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar wordt het langzame muziek?
snelle muziek?
zwijmel muziek?
wat gaat het worden jongens?
dan hou ik daar rekening mee bij het aanvragen
sssssssst.. ik probeerde stoer te zijnquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sssssssst.. ik probeerde stoer te zijn
Je hebt er 1 van m'n mede GAM mod, helaas niet van mijquote:Op zondag 1 mei 2011 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kep er 11 en alle 11 volledig verdient.
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sssssssst.. ik probeerde stoer te zijn
1 note heeft mij 50 euro gekostquote:Op zondag 1 mei 2011 01:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kep er 11 en alle 11 volledig verdient.
Wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt er 1 van m'n mede GAM mod, helaas niet van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
weer een super mooi verzoekje gedaanDoe nou niet, nu moet ik nog langer opblijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
maar is wel eenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe nou niet, nu moet ik nog langer opblijven
Jah, ik heb al mijn fluitketels al opgeborgen, dacht dat dat ze waren...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een plaat weer, ik hoor al 5 minuten hetzelfde en het nummer duurt 8:43
joa.. beetje uhm eentonig..quote:Op zondag 1 mei 2011 01:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
jij hebt goeie smaak jijquote:
Ja ze begint zelf in te zien dat ze een wansmaak heeftquote:Op zondag 1 mei 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa.. beetje uhm eentonig..
en zie het bericht wat erbij staat
Ja die is wel leuk maar S&G beterquote:Op zondag 1 mei 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt goeie smaak jij
dan vind jij johan ook wel mooi denk ik
kan merken dat je het met minder enthousiasme doet... niet echt epischquote:Op zondag 1 mei 2011 01:19 schreef humorduck28 het volgende:
TUUT TUUT TUUT tuut tuut tuut tuut tuut tuut![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
weer een super mooi verzoekje gedaanZo jammer dat the rising sun van Animals er nog niet in staat.... Das pas ook een mooi klassiekertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik ookquote:
Maar ik heb honger!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan merken dat je het met minder enthousiasme doet... niet echt episch
Nee, sorry, dit muziek is niet echt mijn ding... meer dan 8 minuten trek ik niet...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan merken dat je het met minder enthousiasme doet... niet echt episch
ook een hele goedequote:Op zondag 1 mei 2011 01:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer dat the rising sun van Animals er nog niet in staat.... Das pas een mooi klassiekertje.
ik vraag me telkens af wanneer de muziek eens gaat beginnenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, sorry, dit muziek is niet echt mijn ding... meer dan 8 minuten trek ik niet...
Die muziek trek ik idd ook niet. Laat staan 8 minutenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, sorry, dit muziek is niet echt mijn ding... meer dan 8 minuten trek ik niet...en dat heeft niet met tere ziel te maken...
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:23 schreef humorduck28 het volgende:
Nou jah, trekken, 8 minuten.... oh wacht nee sorry gaat te ver..
Mooi nummer maar geen verzoekje over helaas.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iemand nog een verzoekje over voor: Art Garfunkel - Bright Eyes?
Sorry net een verzoekje gedaan voor D12 - My Band.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik al blij.. maar geen verzoekjequote:Op zondag 1 mei 2011 01:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi nummer maar geen verzoekje over helaas.
Zo, tandjes gepoetst
hoi.. kun jij een verzoekje indienen voor mij?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry net een verzoekje gedaan voor D12 - My Band.
Voor jou altijd...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oohja, ik heb een remixquote:Op zondag 1 mei 2011 01:28 schreef quaas het volgende:
Ik heb denk ik een remix, deze gaat een beetje langzaam aan.
Ik iets minder lang, George Baker...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de wachttijd op de verzoekjes is wel vet lang!
queen heb ik eeuwen geleden al aangevraagd
Mja wil je ons in slaap krijgen oid?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:28 schreef quaas het volgende:
Ik heb denk ik een remix, deze gaat een beetje langzaam aan.
Jou verzoekjes gaan na elk nummer 1 plek naar achterquote:Op zondag 1 mei 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de wachttijd op de verzoekjes is wel vet lang!
queen heb ik eeuwen geleden al aangevraagd
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jou verzoekjes gaan na elk nummer 1 plek naar achter
[..]
wat?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Wil je hier helemaal all1 fappen dan ofzo?
[..]
Knetter
Bericht:omdat queen!
toedelsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freddie naaide alles hequote:Op zondag 1 mei 2011 01:33 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Queen, en tetten.. gaat eigenlijk niet samen...
Toe nou, niet mijn teksten veranderen jah... straks wordt Knetter nog woest op mij...quote:
zou ik nooit kunnenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Toe nou, niet mijn teksten veranderen jah... straks wordt Knetter nog woest op mij...
het scheelt dat ik het feit heb geaccepteerd dat niet iedereen muzieksmaak kan hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja wat dat betreft is t een held ja, maar verder.....![]()
Wat is daar mis mee? Een woeste Knetter is lekkerder in bed dan een lieve.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:34 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Toe nou, niet mijn teksten veranderen jah... straks wordt Knetter nog woest op mij...
Daar heb je dan wel weeer gelijk in...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Een woeste Knetter is lekkerder in bed dan een lieve.Tenminste zo was t in mn dromen.
Ik ook daarom snap ik ook dat er mensen zijn die queen leuk kunnen vinden...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het scheelt dat ik het feit heb geaccepteerd dat niet iedereen muzieksmaak kan hebben
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
MEATLOAF
wie ??![]()
ik hou van degene die het aangevraagd heeft.. en ik hoop dat het niet paradise by the dashboard light is
heb soms mijn goede momentenquote:
oke jammer.. maar meatloaf dus goedquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Queen
Wie heeft Hakkuhbar nu weer aangevraagd?
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weeer gelijk in...
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1- Outpost76 heeft ALTIJD gelijk.
Regelement quote :
[..]
2- Outpost76 heeft altijd gelijk dus een discussie is nutteloos.
3 Zie regel 1.
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:38 schreef humorduck28 het volgende:
Hackuhhhhhhhhhhh![]()
Nee, dat kan ik niet...
Goede tijden, slechte tijden...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap die UI en nick doen oude tijden herleven!
Mja wat anders?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Goede tijden, slechte tijden...
Ik leef nog, heur.
Degene die Arnie heb gespeeld is anders nu wel schatjerijk... Dus, Arnie, je hebt gelijk.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja wat anders?
Goeie keuze! Gewoon lekker doen alsof je dood bent. Zo kom je tenminste goed uit een kut serie.
* Outpost76 heeft medeleiden met Knetter...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum kent de tekst van bijna alle nummers van meatloaf![]()
Medelijden?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 heeft medeleiden met Knetter...
omdat niemand van mij houdquote:Op zondag 1 mei 2011 01:45 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Waarom geeft niemand antwoord op Knetter?
Hij is ook wel eens slank geweestquote:Op zondag 1 mei 2011 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet ik die dikke vette gehakt staaf dan goed vinden?
Ehm...... Ja..... Maar......quote:Op zondag 1 mei 2011 01:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Degene die Arnie heb gespeeld is anders nu wel schatjerijk... Dus, Arnie, je hebt gelijk.
Knetter
Bericht:
hij is zoooo mooi
Nou, houden van is anders, maar tot nu mag ik je wel..quote:
Jou keuze, ik vind gehaktbal niks.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Medelijden?
wtf.. dit is muziek man!
heb een naam tt gehad die van dit nr is afgeleidquote:Op zondag 1 mei 2011 01:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laatste nummer, dan slapen.
Wat een prachtig geniaal nummer is dit toch
Dit is idd erg lekker!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laatste nummer, dan slapen.
Wat een prachtig geniaal nummer is dit toch
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb een naam tt gehad die van dit nr is afgeleid
quote:
quote:[ONZ Radio] #748 - Please mrs. Knetterkrankjorum
oke.. genoteerdquote:Op zondag 1 mei 2011 01:49 schreef Karzai het volgende:
Ik zit in de twilight zone, ik ben dood maar mijn geest zwerft nog rond
Nummer van Golden Earring...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:49 schreef Karzai het volgende:
Ik zit in de twilight zone, ik ben dood maar mijn geest zwerft nog rond
veel plezier in dromenlandquote:Op zondag 1 mei 2011 01:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid
Trusten allemaal
Slaap zuhquote:Op zondag 1 mei 2011 01:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trusten allemaal
Het is de hoogste tijd, slaap lekkerquote:Op zondag 1 mei 2011 01:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trusten allemaal
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veel plezier in dromenland
-xxx-je groupie
Jij ook bedankt Morp! Ook bedankt voor t lachen!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trusten allemaal
ga fappenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:51 schreef onlogisch het volgende:
verveling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeg maar voor een nummer, hierna komt uwe verzoek...quote:Op zondag 1 mei 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mams komt net vragen of ik wil ophouden met meezingen
![]()
niks want ik ga toch geen pics laten zienquote:
Slecht hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niks want ik ga toch geen pics laten zien
aah je hebt hups en samzz nog tochquote:
dan ga ik huilenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:55 schreef humorduck28 het volgende:
Misschien dat Enschede morgen voor de tweede keer achter elkaar de schaal krijgt...
succesquote:Op zondag 1 mei 2011 01:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
-1 Ik gaat nl alweer proberen te slapen!
Hups is al bezet en samzz is er nietquote:Op zondag 1 mei 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah je hebt hups en samzz nog toch
je overleeft het wel
Two Five Threequote:Op zondag 1 mei 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
knetter meld
zie niet alles posts dus weet niet welk nummer ik heb
dan is er altijd nog google en kpdquote:
Maar ik wil jou, zo graagquote:Op zondag 1 mei 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan is er altijd nog google en kpd
dankjequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Humorduck28
Bericht:
Voor Knettertjuh
quote:
Dit is altijd de originele versie.. altijd het mooistquote:Op zondag 1 mei 2011 02:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit liedje kende ik alleen van het NederlandsFrans Bauer en Lee Towers met 'Onze droom'
ik wil nu met iemand knuffelen verdoriequote:
* onlogisch knuffelt Knetterquote:Op zondag 1 mei 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en weer een heerlijk nummer gehad
waarbij niemand met mij wij knuffelen![]()
dan ga ik nu wel alleen twisten![]()
te laat.. ben nu aan het dansenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te laat.. ben nu aan het dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |