Onze stunt is nu dat er op het sportveld een parcours wordt uitgelegd met allerlei hindernissen, en die moeten een team met leerlingen en een team met docenten afleggen. Eén rondje schijnt iets van 15 minuten te duren.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, mijn school had een grote verkleedpartij (voor de optocht door de stad) en een feest op het schoolplein. Ik denk niet dat je dat een echte stunt kan noemen. Maarja.. het was wel leuk.
Wij hadden op school 2-daagse examentrainingen van Lyceo. Ikzelf heb natuurkunde en wiskunde b gedaan. Ik vond twee dagen veelste kort en heb nou niet het gevoel dat ik er klaar voor ben, moet dus nog erg veel oefenen. Misschien werken de driedaagse trainingen die je in Delft en A'dam kan volgen van Lyceo beter. Klasgenoten vonden sommige 'docenten' erg matig, aangezien zij (de 'docenten') de theorie zelf niet eens beheersden. Een meisje die in Leiden ook al een examencursus had gevolgd, zei dat Lyceo veel slechter was dan Leiden. Maarja.. een examencursus van Lyceo zal vast wel (een beetje) helpen , het kan alleen wel zonde zijn van je geldquote:Op zondag 1 mei 2011 11:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand ervaring met examentrainingen van Lyceo? Ben van plan me vandaag in te schrijven.
Moet ook nog beginnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:15 schreef themole het volgende:
Tering vorig jaar werd er juist rond deze tijd veel gechat, wat zijn jullie brave en niet soggende eindexamenleerlingen zeg.
Studie ontwijkend gedrag in dit geval dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef JochemP het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Procrastination
Welke heb je gemaakt danquote:Op maandag 2 mei 2011 17:46 schreef Pino112 het volgende:
Pff, ik word depressief als ik een Scheikunde-examen maak en nakijk
2010-2 Pilot.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Welke heb je gemaakt dan? Ik ga vanavond 2010-I maken.
Proefversie o.i.d.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2010-2 Pilot.
Kwam bij nakijken pas achter dat het de Pilot was, wtf is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |