Voor filosofie moet je echt niet te veel doen, het is gewoon een beetje aantekeningen doorlezen en samenvattingen lezen. Het examen is toch meer op gevoel invullen, tenminste vorig jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:29 schreef Ezell het volgende:
Trouwens, ik heb gisternacht nog wat gedaan voor filosofie. Ik heb het de hele dag zitten uitstellen, maar uiteindelijk heb ik toch iets gedaan.
Eckte bazen gaan na hun examens meteen bij een dispuut.quote:
Ja eitje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
'Dekolonisatie', is dat jullie Eindexamenonderwerp voor Geschiedenis ?![]()
Eensch.!quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
Alles wat met kolonisatie en dekolonisatie te maken heeft is tof
vind ik dan
Het filosofie examen bestaat uit een lesboek van ongeveer 170 bladzijdes. Dus nee, het is niet een beetje aantekeningen en samenvattingen doorlezen. De voorbereiding kost echt wel wat meer tijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:37 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Voor filosofie moet je echt niet te veel doen, het is gewoon een beetje aantekeningen doorlezen en samenvattingen lezen. Het examen is toch meer op gevoel invullen, tenminste vorig jaar.
Dynamiek en stagnatie is saai.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja eitje.Dynamiek en stagnatie is wat minder interessant.
Vakken die ik mogelijk ga volgen komend studiejaarquote:• The Impact of the First World War in Britain
• The British Empire 1840 - 1922
• The First World War in Literature
• Postcolonialism: Examining representations of Nationality and Identity in Film, Novel and Poetry
• Other People's Stories: Postcolonial Literature in English
• Geography and Empire
• Empire, Monarchy and Revolution
• Power and Resistance in a Globalizing World
• Anti-Oppresion Practice
Waag hem eens te gebruiken.!quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:43 schreef Pino112 het volgende:
Ongelooflijk mooie knop, dat 'Stop volgen'.
Vaarwel?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:43 schreef Pino112 het volgende:
Ongelooflijk mooie knop, dat 'Stop volgen'.
Wellicht.quote:
Moet jij maar eensch opletten.quote:
nicequote:
Geef het door FOK! gaat voor.!quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wellicht.
[..]
Moet jij maar eensch opletten.
Dat zegt de lapo hunter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop