Ze past op haar ouders huis en dan is 2u rijden met de auto ongeveer. Dus dat wordt hem niet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan kon je net zo goed naar haar toe fietsen.
Hard fietsen? Nee, maar even serieus.. twee uur en een kwartier is echt lang. Ik houd mijn telefoongesprekken meestal onder de één minuut.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze past op haar ouders huis en dan is 2u rijden met de auto ongeveer. Dus dat wordt hem niet.
Ik heb ook nog nooit zo lang gebeldquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hard fietsen? Nee, maar even serieus.. twee uur en een kwartier is echt lang. Ik houd mijn telefoongesprekken altijd onder de één minuut.
Ik heb mij niet voor niets uitgesloofd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:32 schreef TJV het volgende:
Het is wel de moeite waard man, als ze 2:15 met je aan de telefoon wil hangen wil ze ook wel even aan je genotsstaaf zuigen. Ofzo.
Maarja, wat moet je anders met zo'n afstand. Dat was toch een klasgenootje?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit zo lang gebeldMaar dat was dus die ene chick die bij mij kwam studeren. Ze komt na moederdag een paar dagen lang overnachten
ze was alleen thuis dus?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze past op haar ouders huis en dan is 2u rijden met de auto ongeveer. Dus dat wordt hem niet.
Ik was er al 2 op 3 mei blijven pitten maar toen gaf ze een feest met 10 anderen erbij dus hadden we niet veel quality time we zijn er alleen een uurtje tussen uit geglipt terwijl de rest al aangeschoten/dronken was.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:41 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ze was alleen thuis dus?
dan had je al helemaal daar heen moeten gaan
Yup maar zoals ik al zei ze past op haar ouders huis.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maarja, wat moet je anders met zo'n afstand. Dat was toch een klasgenootje?
Waar ben je nu? Je mot die topics volspammen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:52 schreef BaasD het volgende:
Fakking gay dit, we hadden minimaal bij nr 10 moeten zitten
Yo yo yoquote:
Met je battie diespuuts fotoquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:25 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Battie was jij vorig jaar met je diploma foto_O_
Held.! Ik ben begonnen met Dekolonisatie en koude oorlog in Vietnam maar ik kom niet verder dan die brandende monnik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:29 schreef Ezell het volgende:
Trouwens, ik heb gisternacht nog wat gedaan voor filosofie. Ik heb het de hele dag zitten uitstellen, maar uiteindelijk heb ik toch iets gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |