abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96190788
Hoi,

elke keer als ik een apostrof (') quotation mark (") of tilde (~) wil typen, komen ze dubbel tevoor schijn. Dan moet ik er weer 1 wegtikken met backspace. Hoe komt dit en hoe los ik dit op?
pi_96191053
Waarschijnlijk druk je ook echt twee keer op tilde, omdat hij niet verschijnt als je één keer drukt?

Gewoon 1 keer tikken en niet wachten tot hij komt maar gewoon doortypen of op spatie drukken.
pi_96191144
Ja, ze verschijnen allemaal al direct dubbel als ik maar 1x druk.
pi_96191215
Dan zou ik even bij je toetsenbordinstellingen kijken en ze op ''Verenigde Staten (Internationaal)'' instellen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:33:27 #5
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_96191313
ha heb ik ook maar irriteer me er bijna nooit aan

wat ik wel heb is dat mn msn mail opeens heel sloom is

dan moet ik minuut wachten opeens

is saai
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
pi_96192862
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:31 schreef RacerDKB het volgende:
Dan zou ik even bij je toetsenbordinstellingen kijken en ze op ''Verenigde Staten (Internationaal)'' instellen.
Dat ik daar niet aan heb gedacht :')
  zondag 1 mei 2011 @ 01:36:28 #7
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_96196101
Na de eerste appostrof eerst een spatie maken. ;)
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_96320419
Nu heb ik weer een probleem dat ik de é, ế of welke vreemde letter dan ook niet kan typen. Normaal kon dat door apostrophe + letter te typen, zonder spatie. Maar nu kan ik kiezen: of de apostrophe (of tilde of andere rare symbolen) komt meteen tevoorschijn, alsof je een letter of cijfer typt of er komen twee apostrophes (of tildes of andere rare symbolen) meteen tevoorschijn.

HELP?!
pi_96329781
Lijkt mij een hardware matig probleem. De aansturing van het matrixplaat is denk ik corrupt geraakt door iets (kan vuil zijn maar ook iets anders) Wat voor toetsenbord is het eigenlijk? Bekabeld/wireless of laptoptoetsenbord?
pi_96352351
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:22 schreef Rumille het volgende:
Hoi,

elke keer als ik een apostrof (') quotation mark (") of tilde (~) wil typen, komen ze dubbel tevoor schijn. Dan moet ik er weer 1 wegtikken met backspace. Hoe komt dit en hoe los ik dit op?
De voorgaande suggesties in dit topic zijn niet goed. Als je de toetsenbordindeling op VS internationaal hebt staan (de gebruikelijke indeling in Nederland, omdat je dan ook gemakkelijk diacritica kunt typen) en je krijgt niettemin dubbele diacritica, dan is je systeem besmet met een keylogger. Er zijn bepaalde keyloggers die brak zijn geprogrammeerd en daardoor zichzelf verraden op deze manier (terwijl je bij de toetsenbordindeling VS niets bijzonders zult merken). Er is daarom alle reden om je systeem grondig te onderzoeken met anti malware programma's. Bedenk dat een keylogger al je toetsaanslagen registreert en doorstuurt, zodat je passwords, creditcard gegevens en andere gevoelige informatie kunnen worden gestolen en misbruikt.
pi_96373100
Heb inderdaad m'n computer schoongemaakt en nu werkt alles weer dikke prima.
Toch bedankt voor je reactie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')