Serieus?quote:
In Urk was het gisteravond anders ook erg gezellig hoorde ik op het nieuws.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:12 schreef cindy11 het volgende:
Vind die jurk van Sharon echt afgrijselijk.....
Die andere twee leuke korte dingetjes aan,en zij moet de jurk aan van een urkse vissersvrouw
En ze schreeuwd nog wel zo hardquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:16 schreef Darklight het volgende:
eMozit te zeuren, in de hoop dat er andere muziek komt
allen niemand luistert naar haar
Faal der de faal deriequote:
Nou, voor zn 5en zijn ze wel redelijk lekker bezigquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:19 schreef rc_1990 het volgende:
Pff zet net streams aan... nounou wat een knal party zo met z'n 5en
ja er wordt teveel geluisterd naar haar...dat gaat anders worden als ze in NL komt ghehehehequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef willllll het volgende:
jammer dan weer krijgt ze weer d'r zin, mo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Ja maar het ziet er zo raar uit met zijn 5en. Weet dat het maar eentje minder is als vorige week maar denk dat het gewoon beetje komt om dat Geer en ineens niet meer is. Vond hem altijd wel erg aanwezig, in de positieve zin dan he! Nu hoor ik alleen Mo een zeuren over de muziekquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, voor zn 5en zijn ze wel redelijk lekker bezig
ja erg jammer hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef willllll het volgende:
jammer dan weer krijgt ze weer d'r zin, mo
Duur is relatief, maar goedkoop is andersquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou best wel een Segway willen, ze zijn wel duur
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:21 schreef knagsje het volgende:
Jo er staat iets klaar voor je in het labyrint........wel eerst even kloppen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gerard had hierbij moeten zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:21 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar het ziet er zo raar uit met zijn 5en. Weet dat het maar eentje minder is als vorige week maar denk dat het gewoon beetje komt om dat Geer en ineens niet meer is. Vond hem altijd wel erg aanwezig, in de positieve zin dan he! Nu hoor ik alleen Mo een zeuren over de muziek
Jo er staat iets klaar voor je in het labyrint........wel eerst even kloppen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jo er staat iets klaar voor je in het labyrint........wel eerst even kloppen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Ik probeer nog steeds zonder streams sinds de liveshow maar moet zeggen dat het bij deze feestjes lastig is om vol te blijven houden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doe ik enkel om jullie 'taak' wat te verlichten
scheutje whisky erbij ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef D. het volgende:
Ik ben nog iets te nuchter voor die muziek
*glas vult
Nouja, ik kijk nu niet, maar ik luister welquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds zonder streams sinds de liveshow maar moet zeggen dat het bij deze feestjes lastig is om vol te blijven houden.
yepquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:23 schreef Ytsmi het volgende:
Van mij mogen ze dit soort muziek blijven draaien om Mo te zieken hahahahhah
Kzal ook de streams weer eens aangooienquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef willllll het volgende:
kan de stem haar niet oproepen dat ze zich gedraagt, die mo, lijkt toch nergens op ondankbaar kind
Ohhh, sneaky!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik kijk nu niet, maar ik luister wel
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:25 schreef shomila het volgende:
Tis lekker in de snee
Van Mo voor Maik
Ah, gewoon een biertje drinken en doen alsof je straalbezopen bentquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:25 schreef ToughLove het volgende:
Je moet ook wel echt bezopen zijn om op deze muziek los te gaan.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, gewoon een biertje drinken en doen alsof je straalbezopen bent
wanneer niet???????????????quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:27 schreef markna het volgende:
ZOW die bek van jo staat ook op slecht weer
Zou me niks verbazen als het alcoholvrij bier isquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:27 schreef ToughLove het volgende:
[..]
mag ook, zijn ze daar nu ook mee bezig.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:27 schreef Sorry... het volgende:
Jo en Mo er allebei uittrappen....dat is mijn ultieme wens voor de komende weken !!
Ik ben onderwegquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:25 schreef ToughLove het volgende:
Je moet ook wel echt bezopen zijn om op deze muziek los te gaan.
Dat is haar dagelijkse gezicht...quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:27 schreef markna het volgende:
ZOW die bek van jo staat ook op slecht weer
Kwam al ter sprake, "om FOK! te blijven houden" gaat je niet slecht afquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds zonder streams sinds de liveshow maar moet zeggen dat het bij deze feestjes lastig is om vol te blijven houden.
Dream on...quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:27 schreef Sorry... het volgende:
Jo en Mo er allebei uittrappen....dat is mijn ultieme wens voor de komende weken !!
F5quote:
Nee de cossen blijf ik zowieso volgen, zelfs zonder streams is de humor nog geweldig, en natuurlijk stiekum het cos en de caps.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kwam al ter sprake, "om FOK! te blijven houden" gaat je niet slecht af
Dat was ik! Een paar achter elkaar wegtikken en dan gaat ze los!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:16 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel.. Die slechte dronk van Mo....
Wie zei 23:14u ???
Die had dus gelijk... binnen het half uur...
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee de cossen blijf ik zowieso volgen, zelfs zonder streams is de humor nog geweldig, en natuurlijk stiekum het cos en de caps.
stokennnnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:32 schreef rc_1990 het volgende:
Neee wat begint Jo nu over Maik tegen Mo.
Wat zegt ze??quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:32 schreef rc_1990 het volgende:
Neee wat begint Jo nu over Maik tegen Mo.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:32 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was ik! Een paar achter elkaar wegtikken en dan gaat ze los!
Wat is die feestmuts aan het doen danquote:
nou die van mij gratis mee hoor weg is wegquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:34 schreef Sunnylove het volgende:
strippekaartje, ja voor dat busje voor MO
Geen idee ze zei iets over Maik en dat greep Mo tegen aan om te gaan zitten klagen dat ze Maik zo mistequote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:35 schreef iBenny het volgende:
Bij zulke teksten ben ik gewoon trots dat ik Nederlander ben
tot je een mes in je rug krijgtquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:35 schreef iBenny het volgende:
dan heb jij zeker ook zo,n broek met van die zakken aan de zijquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:35 schreef iBenny het volgende:
Ze magquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:36 schreef Day het volgende:
Je kan er de klok op gelijk zetten met dat wijf.
Over een half uur gaat ze janken dat ze naar huis wil.
Achhhhhh mootjuhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Seggie slaapt vannacht bij mij Lalalalal
200 jaar banquote:
Of als je Flip of Jo zonder ze te vertellen durft te nomineren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen als je zulke teksten meezingt
quote:
Je zat er maar 25 minuten naast.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:36 schreef Day het volgende:
Je kan er de klok op gelijk zetten met dat wijf.
Over een half uur gaat ze janken dat ze naar huis wil.
Thanxquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:41 schreef Day het volgende:
God, ze jankt al.
Ik wou even zeggen dat ze gelijk heeft met dat 'stom Limburgs meisje', maar dat beledig ik Limburgers mee.
Sowieso, jezelf 'meisje' noemen als je 30 bent.
Ik zei al kwart voor 12....eerst onwijs vervelend doen en dan janken!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:41 schreef Darklight het volgende:
Hey ze jankt, wel te laat maar toch
Ik voorspelde 23.14
Heeft helemaal niks te maken met Limburgs zijn hoor! Ben zelf ook uit Limburgs en ken geen enkel 'meisje' van 30 hier dat zich zoo gedraagdquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:41 schreef Day het volgende:
God, ze jankt al.
Ik wou even zeggen dat ze gelijk heeft met dat 'stom Limburgs meisje', maar dat beledig ik Limburgers mee.
Sowieso, jezelf 'meisje' noemen als je 30 bent.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:42 schreef danilel het volgende:
[..]
Thanx(ben een lief klein danilelletje)
Jawel Jo zei zelfs tegen Flip misschien moet je even naar Mo gaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:42 schreef FortyThree het volgende:
Djoon heeft t nog niet door spannend!
Dat is nog eens troostenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef Mylene het volgende:
Philip zegt dat Maik helemaal los gaat in A'dam.
De juiste woorden Philip.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef iBenny het volgende:
Nu heb ik dit de rest van het weekend in mn kop[ afbeelding ][ afbeelding ]
+ 1quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks te maken met Limburgs zijn hoor! Ben zelf ook uit Limburgs en ken geen enkel 'meisje' van 30 hier dat zich zoo gedraagdVerschrikkelijk dacht echt dat ze misschien eens niet ging huilen deze keer maar helaas
iddquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:44 schreef boekenplank het volgende:
Ik zap weer eens een keer naar Ziggo en zie het meest treurige wat er ooit op TV is uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |