Mja, daar gaat het al mis hequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In tijden niet zo'n mooi feest mee gemaakt(had perfect in Mata's straatje gepast volgens mij).
Past prima bij Utrecht.quote:
Jij had je er óok vermaakt! Want het was heerlijke muziek waar je op kon dansen, maar ook loungen, er waren leuke mensen en je kon heerlijk in het gras van de zon genieten als je geen zin had om te dansen. Mensen lagen gewoon een boekje te lezen, of de vrijen, of te dansen, te eten, te drinken (en te snoepen, dat ook).quote:
Je weet dat ik gelijk heb.quote:
Misschien welquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij had je er óok vermaakt! Want het was heerlijke muziek waar je op kon dansen, maar ook loungen, er waren leuke mensen en je kon heerlijk in het gras van de zon genieten als je geen zin had om te dansen. Mensen lagen gewoon een boekje te lezen, of de vrijen, of te dansen, te eten, te drinken (en te snoepen, dat ook).
Klinkt wel leuk, alleen heb ik dan toch liever een legaal feest..quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij had je er óok vermaakt! Want het was heerlijke muziek waar je op kon dansen, maar ook loungen, er waren leuke mensen en je kon heerlijk in het gras van de zon genieten als je geen zin had om te dansen. Mensen lagen gewoon een boekje te lezen, of de vrijen, of te dansen, te eten, te drinken (en te snoepen, dat ook).
En ook dit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, alleen heb ik dan toch liever een legaal feest..
He, bah..kotsend in de treinquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien wel
Ik ben blij dat ik naar Joe ben gegaan. Lekker afleiding door bezig te zijn
Begin van de avond Arnhem in; wat een stel dronken gekken zeg
Met als kers op de appelmoes: kotsende debiel in de trein
vd Valkquote:
Dan heb je niet echt de leuke kant mee gemaakt nee. Maar wel fijn dat je een leuke dag had met Joe.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien wel
Ik ben blij dat ik naar Joe ben gegaan. Lekker afleiding door bezig te zijn
Begin van de avond Arnhem in; wat een stel dronken gekken zeg
Met als kers op de appelmoes: kotsende debiel in de trein
Dit dus...quote:
Onaardig kan ook heel enerverend zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dit dus...en exciting ben jij al niet..want jij zei altijd dat jij onaardig was
..dus ik zou maar snel gaan editen
Het schiet me nog te binnen ik heb nog een biertje staanquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:13 schreef ArTiC het volgende:
toch maar geen wodka...ik doe een whisky
ff kijken wat ik nog heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |