Mja, daar gaat het al mis hequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In tijden niet zo'n mooi feest mee gemaakt(had perfect in Mata's straatje gepast volgens mij).
Past prima bij Utrecht.quote:
Jij had je er óok vermaakt! Want het was heerlijke muziek waar je op kon dansen, maar ook loungen, er waren leuke mensen en je kon heerlijk in het gras van de zon genieten als je geen zin had om te dansen. Mensen lagen gewoon een boekje te lezen, of de vrijen, of te dansen, te eten, te drinken (en te snoepen, dat ook).quote:
Je weet dat ik gelijk heb.quote:
Misschien welquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij had je er óok vermaakt! Want het was heerlijke muziek waar je op kon dansen, maar ook loungen, er waren leuke mensen en je kon heerlijk in het gras van de zon genieten als je geen zin had om te dansen. Mensen lagen gewoon een boekje te lezen, of de vrijen, of te dansen, te eten, te drinken (en te snoepen, dat ook).
Klinkt wel leuk, alleen heb ik dan toch liever een legaal feest..quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij had je er óok vermaakt! Want het was heerlijke muziek waar je op kon dansen, maar ook loungen, er waren leuke mensen en je kon heerlijk in het gras van de zon genieten als je geen zin had om te dansen. Mensen lagen gewoon een boekje te lezen, of de vrijen, of te dansen, te eten, te drinken (en te snoepen, dat ook).
En ook dit.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, alleen heb ik dan toch liever een legaal feest..
He, bah..kotsend in de treinquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien wel
Ik ben blij dat ik naar Joe ben gegaan. Lekker afleiding door bezig te zijn
Begin van de avond Arnhem in; wat een stel dronken gekken zeg
Met als kers op de appelmoes: kotsende debiel in de trein
vd Valkquote:
Dan heb je niet echt de leuke kant mee gemaakt nee. Maar wel fijn dat je een leuke dag had met Joe.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien wel
Ik ben blij dat ik naar Joe ben gegaan. Lekker afleiding door bezig te zijn
Begin van de avond Arnhem in; wat een stel dronken gekken zeg
Met als kers op de appelmoes: kotsende debiel in de trein
Dit dus...quote:
Onaardig kan ook heel enerverend zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dit dus...en exciting ben jij al niet..want jij zei altijd dat jij onaardig was
..dus ik zou maar snel gaan editen
Het schiet me nog te binnen ik heb nog een biertje staanquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:13 schreef ArTiC het volgende:
toch maar geen wodka...ik doe een whisky
ff kijken wat ik nog heb
Het feit dat het niet mag. Dat de politie kan verschijnen en je feest kan opbreken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef PeuRac het volgende:
@cafpow en @yuki, waarom liever een illegaal feest? Waarom zou je niet naar een feest gaan omdat het illegaal is? Wat daaraan houdt je tegen?
+ er wordt geen rekening gehouden met veiligheid en overlastquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het feit dat het niet mag. Dat de politie kan verschijnen en je feest kan opbreken.
Wat is er leuk aan een illegaal feest?
Vooral het mobiel moeten zijn..is voor een nadeelquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het feit dat het niet mag. Dat de politie kan verschijnen en je feest kan opbreken.
---knip----
En ook dat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
+ er wordt geen rekening gehouden met veiligheid en overlast
Als dat gebeurd, gaan ze naar een andere locatie. Er zijn plekken waar de juiste organisaties illegale feesten "mogen" geven. Het wordt gedoogd, zo ook vanmiddag, er werd overleg met de politie waar heen te gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan een illegaal feest?
foute aannamequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
+ er wordt geen rekening gehouden met veiligheid en overlast
beter dan bij sommige legale feesten dusquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
foute aannamehet afval werd zelfs verzameld en meegenomen
praktijkervaring, ik maak ook wel eens wat mee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
foute aannamehet afval werd zelfs verzameld en meegenomen
Snap ik, maar het ene feestje is het andere niet natuurlijk. Ik weet dat ik van deze organisatie wel vaker een feestje wil/ga meemaken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
praktijkervaring, ik maak ook wel eens wat mee.
me2.. heb een highland park 12 jaar binnen handbereik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:13 schreef ArTiC het volgende:
toch maar geen wodka...ik doe een whisky
ff kijken wat ik nog heb
dat is snelquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:27 schreef clevy het volgende:
[..]
me2.. heb een highland park 12 jaar binnen handbereik.
owja.. ben weer terug
Er zat nog precies 1 glas in een flesje Glenfiddich 12quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:27 schreef clevy het volgende:
[..]
me2.. heb een highland park 12 jaar binnen handbereik.
owja.. ben weer terug
en wat voor drankje is dat? Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Er zat nog precies 1 glas in een flesje Glenfiddich 12![]()
maken we die maar op
idd.. was ff vergeten dat de laatste keer dat ik dat (pokke-eind) uit de stad gefietst kwam er iets 'pats' had gezegd en m'n achterwiel aanloopt.. voelde me net een milkshake en einde van de straat niet gehaald.quote:
en wat gaan we dan doen? Taxi, auto? Of toch thuis blijvenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:29 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. was ff vergeten dat de laatste keer dat ik dat (pokke-eind) uit de stad gefietst kwam er iets 'pats' had gezegd en m'n achterwiel aanloopt.. voelde me net een milkshake en einde van de straat niet gehaald.
een Schotse whiskyquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
en wat voor drankje is dat? Nog nooit van gehoord
oeee..dat is lekker...al meer dan 5 maanden geen whiskey gedronkenquote:
auto heeft weinig zin want dan kan ik niet drinken.. taxi zoek ik niet. vage kennis van me doet dat wel.. bus heen en taxi terug.. denk vandaag maar skippen en binnenkort andere fiets scoren.. deze repareren is te duurquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
en wat gaan we dan doen? Taxi, auto? Of toch thuis blijven
hahaha...blijkbaar woon jij overal een beetje ver vandaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:32 schreef clevy het volgende:
[..]
auto heeft weinig zin want dan kan ik niet drinken.. taxi zoek ik niet. vage kennis van me doet dat wel.. bus heen en taxi terug.. denk vandaag maar skippen en binnenkort andere fiets scoren.. deze repareren is te duur
Hey, jij hier?quote:
euh ja.. naar het centrum is zo'n 7 a 8 km.. ik woon aan de rand van de stad. waar het nog geen betaald parkeren is en mensen een tuin hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha...blijkbaar woon jij overal een beetje ver vandaan
welke wijk?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:34 schreef clevy het volgende:
[..]
euh ja.. naar het centrum is zo'n 7 a 8 km.. ik woon aan de rand van de stad. waar het nog geen betaald parkeren is en mensen een tuin hebben.
Doe ik ook vaak, bus heen, taxi terug, is heel relaxed, nog iets meer als die pokke dingen niet zo duur warenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:32 schreef clevy het volgende:
[..]
auto heeft weinig zin want dan kan ik niet drinken.. taxi zoek ik niet. vage kennis van me doet dat wel.. bus heen en taxi terug.. denk vandaag maar skippen en binnenkort andere fiets scoren.. deze repareren is te duur
achtse barrierquote:
precies. Ik ga dus heel weinig uit, mede vanwege vervoer... en 's nachts alleen op de fiets is niet echt iets voor mijquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, bus heen, taxi terug, is heel relaxed, nog iets meer als die pokke dingen niet zo duur waren
kei!quote:
taxi's zouden inderdaad wat goedkoper mogenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, bus heen, taxi terug, is heel relaxed, nog iets meer als die pokke dingen niet zo duur waren
zal ik met je meefietsen? heb dronkon nog prima balans hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies. Ik ga dus heel weinig uit, mede vanwege vervoer... en 's nachts alleen op de fiets is niet echt iets voor mij
oeh, dat is verquote:
's nachts fietsen is ook mijn hobby nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies. Ik ga dus heel weinig uit, mede vanwege vervoer... en 's nachts alleen op de fiets is niet echt iets voor mij
Ik rij gratis met de taxi hierquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
yup.. net niet in aquabest.. noordelijker kun je niet zittenquote:
Ik ben vaak te lui om te fietsen, ik loop liever, maar langer dan 30min wil ik niet lopen, dan neem ik een taxi.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?quote:
Van mij mag je wel mee fietsen, als je er helemaal naar rotjeknor voor wilt komen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:36 schreef clevy het volgende:
[..]
zal ik met je meefietsen? heb dronkon nog prima balans hoor
Damn, jij woont zowat in Bestquote:
connectiesquote:
alleen ik woon ook nog wel op ongeveer 5-10 min. goed doorfietsen van het centrum afquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
's nachts fietsen is ook mijn hobby niet
kweenie.. heb nog geen foto gezien dus kan niet zeggen of je de reis waard bentquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
Van mij mag je wel mee fietsen, als je er helemaal naar rotjeknor voor wilt komen.
Ach ik heb zowieso een afspraak met mezelf dat ik niet al teveel meer drink..heeft geen positief effect de volgende dag
5 minuten lopen tot het centrum hier...maar daar ga ik niet uitquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
alleen ik woon ook nog wel op ongeveer 5-10 min. goed doorfietsen van het centrum af
yup.. prima dorp dus daar zit ik niet zo meequote:
ooh dan is er toch niks aan de hand? In Utrecht fietst iedereen alleen, alleen ff smsn als je thuis bent.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
alleen ik woon ook nog wel op ongeveer 5-10 min. goed doorfietsen van het centrum af
hahaha..daarvoor ben je een beetje laat in dit topic gekomenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:38 schreef clevy het volgende:
[..]
kweenie.. heb nog geen foto gezien dus kan niet zeggen of je de reis waard bent
te laat vandaag?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..daarvoor ben je een beetje laat in dit topic gekomen
We hebben hier geen eigenrijders zoals in de randstad, hier heb je echt taxibedrijven met eigen auto's en personeel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
en hoe doe je dat dan? Zelf eigenaar van taxi?
alleen ik woon nog thuis, bij een overbeschermende moederquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh dan is er toch niks aan de hand? In Utrecht fietst iedereen alleen, alleen ff smsn als je thuis bent.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:38 schreef clevy het volgende:
[..]
kweenie.. heb nog geen foto gezien dus kan niet zeggen of je de reis waard bent
mn ex komt er vandaan, vond er weing boeiends aanquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:39 schreef clevy het volgende:
[..]
yup.. prima dorp dus daar zit ik niet zo mee
moeders kan je africhtenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
alleen ik woon nog thuis, bij een overbeschermende moeder
tja wat is boeiend.. ik kan er prima terecht voor boodschappen na t werk en ze hebben een van de betere kermissen voorzover ik daar incidenteel nog eens komquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn ex komt er vandaan, vond er weing boeiends aan
De Kermis is niet aan mij besteed, boodschappen doen is wel prima ja, je gaat naar de (voormalig?) C1000? Kwamen wij ook altijd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:42 schreef clevy het volgende:
[..]
tja wat is boeiend.. ik kan er prima terecht voor boodschappen na t werk en ze hebben een van de betere kermissen voorzover ik daar incidenteel nog eens kom
Ik ben vroeg begonnenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
die van mij is nogal lastigis me nog nooit gelukt
ik had hulp van mijn paquote:
Ik was psychologisch sterker dan mijn moeder, ze kon me niet echt aanquote:
ach, ik waardeer mijn ma ook wel. Ze heeft me tenslotte helemaal alleen opgevoed....en heel wat van mij moeten "pikken".quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was psychologisch sterker dan mijn moeder, ze kon me niet echt aanalleen de angst van mn vader hield me vroeger tegen om niet over mn moeder heen te lopen
gelukkig waardeer ik haar nu wel
Ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:52 schreef ArTiC het volgende:
ik ben saai, ik heb gewoon een uitstekende band met mijn ouders
dat zou ik ook wel willen..en dat is niet saai..dat is juistquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:52 schreef ArTiC het volgende:
Mind the PIquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel willen..en dat is niet saai..dat is juist
Post Icon.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
kan je dan PI mischien even uitleggen
Dequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
kan je dan PI mischien even uitleggen
Jou haat ik ook.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:52 schreef ArTiC het volgende:
me?quote:
sorry schatquote:
haha..logisch!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Post Icon.
Dat dingetje links naast de post
Ik ben ook geen prater alleen word er soms toe gedwongenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Deboven mijn post
Altijd al gehad, kan altijd bij ze terecht (ik ben alleen geen prater) en ze hebben me (zolang ik daar zelf verstandig mee omging) alle vrijheid gegeven.
Hey jijquote:Op zondag 1 mei 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Gekkerd. Ik gun iedereen twee fantastische ouders, geniet ervan.
Fijnquote:Op zondag 1 mei 2011 00:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, hij is hier meestal als ik avonddienst heb. We slapen dan samen hier.
slapen, zou ik ook moeten doen ja...quote:
Pijnlijk en balenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:12 schreef L-E het volgende:
Die wond op mijn arm van gisteren is dik en rood en heel pijnlijk, volgens mij gaat het ontsteken.
*geeft schroevendraaier om te fixen*quote:
Dank jequote:
wond?!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:12 schreef L-E het volgende:
Die wond op mijn arm van gisteren is dik en rood en heel pijnlijk, volgens mij gaat het ontsteken.
Het is een sneetje van 6 cm.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wond?!![]()
*paniek! paniek! peeuw! peeuw!*
*feint*
haha...is iedereen bij jou in de buurt nu goed wakkerquote:Op zondag 1 mei 2011 00:15 schreef ArTiC het volgende:
kut...had wel een cd aangezet maar mijn koptelefoon niet aanstaan
je zei "wond"quote:
Nee, helemaal geen geluidquote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
haha...is iedereen bij jou in de buurt nu goed wakker
Ben je bang voor bloed?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je zei "wond"![]()
't is maar een wondje dus. Dat kan ik nog wel hebben.
6cm..dat is enorm hoorquote:
bang niet, en bloed alleen doet me ook nog niet zoveel, maar open wonden welquote:
Ik krijg er de kriebels van..en een raar gevoelquote:Op zondag 1 mei 2011 00:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bang niet, en bloed alleen doet me ook nog niet zoveel, maar open wonden wel
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik krijg er de kriebels van..en een raar gevoel
ik word licht in m'n hoofd. En dat wordt met de jaren alleen maar erger, lijkt het wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik krijg er de kriebels van..en een raar gevoel
quote:
zelfs zonder te klikken krijg ik dat liedje in m'n kopquote:
Auwquote:Op zondag 1 mei 2011 00:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ken je die whiteboards? Ken je die 'plankjes' of watzijnhet die onderaan een whiteboard vast zitten, waar de stiften op liggen (bij ons dan)?
Daar moet je dus niet te snel dicht langs lopen met je arm. Blijkbaar.
Ik niet. Maar dat is maar goed ook, anders had ik een verkeerd vak gekozen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bang niet, en bloed alleen doet me ook nog niet zoveel, maar open wonden wel
erg hequote:Op zondag 1 mei 2011 00:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zelfs zonder te klikken krijg ik dat liedje in m'n kop
een Barry Whiteboardquote:Op zondag 1 mei 2011 00:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ken je die whiteboards? Ken je die 'plankjes' of watzijnhet die onderaan een whiteboard vast zitten, waar de stiften op liggen (bij ons dan)?
Daar moet je dus niet te snel dicht langs lopen met je arm. Blijkbaar.
de tofheid!quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik niet. Maar dat is maar goed ook, anders had ik een verkeerd vak gekozen.
jaquote:
kan ik me voorstellenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:29 schreef JoeBravo het volgende:
je vinger in het gat in het kozijn voor de deursluiting steken in het voorbijlopen is ook niet echt bevorderlijk kan ik zeggen.
En vervolgens je schoonzusje met een of ander uit Mexico afkomstig onsmettingsmiddel erbij in de buurt laten komen is helemaal niet aan te raden
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:29 schreef JoeBravo het volgende:
je vinger in het gat in het kozijn voor de deursluiting steken in het voorbijlopen is ook niet echt bevorderlijk kan ik zeggen.
En vervolgens je schoonzusje met een of ander uit Mexico afkomstig onsmettingsmiddel erbij in de buurt laten komen is helemaal niet aan te raden
het bloedde alleen een beetje, daarna deed het vreselijk zeer. Wat een vies bijtend goedje was datquote:
*pakt de massageolie*quote:
voortaan maar bij het bekende blijvenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het bloedde alleen een beetje, daarna deed het vreselijk zeer. Wat een vies bijtend goedje was dat
een pleister en een kusje erop?quote:
"die pijn is goed, dat zijn de dode bacteriën"quote:Op zondag 1 mei 2011 00:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo'n familie heb ik ook.. 'we hebben nog van die pillen liggen die we in '97 mee uit Spanje namen'. Fijn idee ja.
slaapsequote:Op zondag 1 mei 2011 00:34 schreef clevy het volgende:
zo.. de fut is er uit.
insert classic reclame quote: biss morgen maedchen
welke kleur dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:36 schreef JoeBravo het volgende:
had ik ook al gezegd dat ik blij ben met m'n huisje?
En met de kleur die ik (en Yuki) op de muur heb gesmeerd?
picsquote:Op zondag 1 mei 2011 00:36 schreef JoeBravo het volgende:
Jouw huisjequote:Op zondag 1 mei 2011 00:36 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:36 schreef L-E het volgende:
Voor de toekomst JB: de beste manier om een wond schoon te krijgen is met heel simpel kraanwater. Goed uitspoelen gewoon. Want waarom wil je een open wond desinfecteren, moet het een steriel gebied worden?
Mensen zijn zo raar. Waarom is niet iedereen zoals ik?
Die ene die je net postte?quote:Op zondag 1 mei 2011 00:38 schreef ArTiC het volgende:
Emotioneel worden van muziek
keer op keer van hetzelfde nummer
mijn idee, maar ik was toen te verbouwereerd om m'n vinger weg te halen. Gebeurd me niet nog een keer.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:36 schreef L-E het volgende:
Voor de toekomst JB: de beste manier om een wond schoon te krijgen is met heel simpel kraanwater. Goed uitspoelen gewoon. Want waarom wil je een open wond desinfecteren, moet het een steriel gebied worden?
Mensen zijn zo raar. Waarom is niet iedereen zoals ik?
een donkerbruin in de woonkamer en een (2 tinten) lichtere bruin in de slaapkamer.quote:
ach, dat ken ik.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:38 schreef ArTiC het volgende:
bruin, is best een aparte kleur voor de woonkamerquote:Op zondag 1 mei 2011 00:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn idee, maar ik was toen te verbouwereerd om m'n vinger weg te halen. Gebeurd me niet nog een keer.
Geen idee
[..]
een donkerbruin in de woonkamer en een (2 tinten) lichtere bruin in de slaapkamer.
Ik dacht eerst: WTF GA JE DOEN, BEN JE GEK OFZO?!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
bruin, is best een aparte kleur voor de woonkamer
Nee gekkiequote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:38 schreef ArTiC het volgende:
Oef... Ik doe aan heiligschennis, maar ik heb precies hetzelfde bij de uitvoering van Wende Snijdersquote:
Ach...Wende Snijders is ook pure emotie...in mijn broekquote:Op zondag 1 mei 2011 00:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oef... Ik doe aan heiligschennis, maar ik heb precies hetzelfde bij de uitvoering van Wende Snijders
*rent weg*
Mannenquote:Op zondag 1 mei 2011 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ach...Wende Snijders is ook pure emotie...in mijn broek
mooi liedjequote:
ik heb een zwak voor zingende vrouwen die ook piano spelenquote:
trustequote:
Toriquote:Op zondag 1 mei 2011 00:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb een zwak voor zingende vrouwen die ook piano spelen
vroeger wel jaquote:
Lauraquote:Op zondag 1 mei 2011 00:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb een zwak voor zingende vrouwen die ook piano spelen
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: WTF GA JE DOEN, BEN JE GEK OFZO?!
En nu denk ik:![]()
Is het toeval dat je het liedje post dat mijn quote bevat?quote:
Laura is gewoon te cute...zelfs met ponyquote:
Weet ik niet, dit is 1 van mijn favoriete liedjesquote:Op zondag 1 mei 2011 00:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Is het toeval dat je het liedje post dat mijn quote bevat?
Driekwart minuut . . . moet kunnen.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Is het toeval dat je het liedje post dat mijn quote bevat?
Hoe heet dat geweldigste album van haar? Eerste nummer is Spark.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Weet ik niet, dit is 1 van mijn favoriete liedjes
ik ben langer bezig geweest want ik zocht hetzelfde nummer wat ze dit jaar gespeeld had maar kreeg alleen covers te zien op YTquote:Op zondag 1 mei 2011 00:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Driekwart minuut . . . moet kunnen.
http://www.last.fm/music/Tori+Amos/_/Sparkquote:Op zondag 1 mei 2011 00:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe heet dat geweldigste album van haar? Eerste nummer is Spark.
Geen idee, ik heb geen albums van Tori Amos volgens mijquote:Op zondag 1 mei 2011 00:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Boys For Pele zou ik zeggen. Het album met Spark is From the choirgirl Hotel.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had 'm al ja, dank je.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
http://www.last.fm/music/Tori+Amos/_/Spark
edit:
deze dan: http://www.last.fm/music/Tori+Amos/From+the+Choirgirl+Hotel
Die laatste bedoel ik dan ook, ik heb maar twee albums van haar.quote:Op zondag 1 mei 2011 00:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Boys For Pele zou ik zeggen. Het album met Spark is From the choirgirl Hotel.
Heb ik ook op ceedee, vind vooral nummer 3 (wednesday) lekker. Maar het geheel is wel poppy. Boys For Pele zitten ook van die krijsnummers in en dat nummer met die klavecimbel.quote:
ik heb single's van charlie lownoise en mental theo...beschamend om die nu nog te zien staanquote:Op zondag 1 mei 2011 01:01 schreef L-E het volgende:
Ik heb in die tijd ook nog een Fiona Apple-periode gehad. Eens luisteren hoe leuk dat nu is. Nu ik echt smaak heb.
dat is nog erger iddquote:
Welterusten Joequote:Op zondag 1 mei 2011 01:06 schreef JoeBravo het volgende:
Ik doe gewoon net of ik niks heb waar ik me voor schaam qua cd's
Nog 1x elbow - the birds, dan slapen
ik krijg nu de neiging om zand in je snee (die op je arm!) te gooienquote:
In my defence: ik was toen 12!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik krijg nu de neiging om zand in je snee (die op je arm!) te gooien
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik krijg nu de neiging om zand in je snee (die op je arm!) te gooien
Oh ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is zoiets als mijn Britney tijd
Of wacht! 5ive!!
ik zeg het maar ff..stelletje autisten hierquote:
nopequote:Op zondag 1 mei 2011 01:21 schreef L-E het volgende:
Heeft iemand de Bohemian Rapsody bij X-Factor gezien gisteren?
Ik kijk geen X factor.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:21 schreef L-E het volgende:
Heeft iemand de Bohemian Rapsody bij X-Factor gezien gisteren?
nu overdrijf je vast L-Equote:Op zondag 1 mei 2011 01:25 schreef L-E het volgende:
Want je denkt: dat moet verschrikkelijk zijn, heiligschennis, dood aan de heidenen!
Was het gewoon serieus en oprecht goed.
stand-by zijn...dus thuis lui zijnquote:
je wil gewoon dat ik blijfquote:
vooruit dan, nog ffquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 01:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vooruit dan, nog ff![]()
als je ff een leuk nummer uitzoekt wat ik kan luisteren en om het je moeilijker te maken, niet Laura
slaap lekkerquote:
Heb je het concert al beluisterd? die lach van haarquote:
Concert was echt gaafquote:Op zondag 1 mei 2011 01:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je het concert al beluisterd? die lach van haar
Iemand uit het publiek: Adele, I love you!quote:
Ja, prachtig!quote:Op zondag 1 mei 2011 01:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Iemand uit het publiek: Adele, I love you!
Adele: what did you say?
kerel: I love you!
Adele: put on the light, I want to see you
gelukt, ga deze sowieso nog 2x luisterenquote:Op zondag 1 mei 2011 01:38 schreef Yuki het volgende:
Heb ik het je moeilijk genoeg gemaakt om niet weg te gaan?
Misschien ga ik morgen nog even naar de stad om een album te kopenquote:
en naar Amac?quote:Op zondag 1 mei 2011 01:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien ga ik morgen nog even naar de stad om een album te kopen
ja maar hij is duidelijk niet goed als ie soms wel en soms niet werkt hetquote:Op zondag 1 mei 2011 01:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's ook een goede ja.
Hij doet het wel gewoon weer nu
Ja, I know.quote:Op zondag 1 mei 2011 01:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar hij is duidelijk niet goed als ie soms wel en soms niet werkt het
Adele, Amac, Articquote:Op zondag 1 mei 2011 01:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, I know.
Als ik idd naar de stad ga voor Adele, dan ga ik ook naar Amac. Anders ga ik woensdag wel
Heujquote:
Het koninginnedag deel van mijn dag was niet superquote:
Wat?quote:
mwahquote:
ook niet negatiefquote:
Ik denk dat het volgende album 23 zal gaan hetenquote:
Dan heb je een goede Koninginnedag gehad?quote:
Ben even het centrum in geweest toen thuis verder met drinken. Moet wel zo even hond van een vriend gaan uitlaten. Heb alleen het idee dat ik nog niet mag autorijdenquote:Op zondag 1 mei 2011 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je een goede Koninginnedag gehad?
Amaai.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:34 schreef xFriendx het volgende:
Sodemieters....ik drink nooit meer maar wat is bier toch lekker
Nooit meer zegt ie danquote:Op zondag 1 mei 2011 09:34 schreef xFriendx het volgende:
Sodemieters....ik drink nooit meer maar wat is bier toch lekker
Sommige muziek moet je idd gewoon op LP hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 09:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je deze al? (ik zie nu pas dat er ook gewoon een LP van is)
Wat is er zo bijzonder aan Adele eigenlijk? Ik vind het maar dertien-in-een-dozijn kwijlmuziek.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Sommige muziek moet je idd gewoon op LP hebbenNet zoals Adele
die wil ik rondjes zien draaien in mijn kamer
Caro heeft het wel goed gedaan LP en CD in 1
OF die van mij eronder valt weet ik eigenlijk niet. Ik denk zelf dat het ook nog eens een "moeilijke" plaat is om weer te geven aangezien ze haar stem best dik op de plaat heeft staan en die staat behoorlijk uit fase (vond ze leuk denk ik) dus dat betekent dat je naald lekker vertikaal gaat stuiteren als je pech hebt.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
Nee!quote:Op zondag 1 mei 2011 09:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je deze al? (ik zie nu pas dat er ook gewoon een LP van is)
Snuit!quote:Op zondag 1 mei 2011 09:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, och, ik blijf gewoon altijd een zwak voor LP's houden.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoi Snuit!Nog lekker met je leasehond lopen jagen?
Ja maar dat moet ook, LP's zijn ook leuk! Maar die picturediscs zijn gewoon zo slecht qua geluid, zal wel aan de mastering liggen maar ook gewoon het feit dat die picturediscs zachter ofzo zijn en minder nauwkeurig te snijden. Zoiets.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, och, ik blijf gewoon altijd een zwak voor LP's houden.
Nee, geen hond nodig gehad
Picture discs worden op een hele andere manier gemaakt. Standaard heb je een klomp vinyl wat direct in de juiste vorm wordt geperst met alle groeven erop.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar dat moet ook, LP's zijn ook leuk! Maar die picturediscs zijn gewoon zo slecht qua geluid, zal wel aan de mastering liggen maar ook gewoon het feit dat die picturediscs zachter ofzo zijn en minder nauwkeurig te snijden. Zoiets.
Radiohead!quote:
Binnenkort in onze collectie.quote:
Ik heb ze ooit live gezien in Ahoy. Wat een herinneringen zeg. Exit Music horen terwijl Thom Yorke op vier meter afstand staat.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben echt een kind van de digitale generatie merk ik wel. Ik kan de nostalgische waarde van vinyl wel waarderen maar zal zelf nooit een speler aanschaffen en een plaat draaien. Dan dubbelklik ik liever.
En Radiohead =
Dat concert heb ik gemist omdat ik toen in het buitenland woonde.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
Ik heb ze ooit live gezien in Ahoy. Wat een herinneringen zeg. Exit Music horen terwijl Thom Yorke op vier meter afstand staat.
Waar woonde je dan?quote:Op zondag 1 mei 2011 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat concert heb ik gemist omdat ik toen in het buitenland woonde.
Ik was net 16 dacht ik, het was dus in 1997.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat concert heb ik gemist omdat ik toen in het buitenland woonde.
Klopt. Ik moest ff Googlen aangezien ik sinds OK Computer bijna ieder concert in Nederland heb bijgewoond en mij deze niet kon herinneren. Alleen het concert in het Gelredome heb ik overgeslagen.quote:
Gelredome was ik wel bij.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Ik moest ff Googlen aangezien ik sinds OK Computer bijna ieder concert in Nederland heb bijgewoond en mij deze niet kon herinneren. Alleen het concert in het Gelredome heb ik overgeslagen.
Kan prima in de kast bij de andere platen die we nooit draaienquote:Op zondag 1 mei 2011 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort in onze collectie.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |