Dan is het helemaal saaiquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef willllll het volgende:
missie voor mo geen liedjes meer meezingen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef mazaru het volgende:
He, kijk nou wie er binnen komt vliegen!!
[ afbeelding ]
Heeeeeee Geer!!! welkom zonder jou is er niks aan!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo verdwalen? Die heeft toch allang een account hier?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:03 schreef Urb het volgende:
Omg, ik heb Alex gespot op Vol!![]()
Op zaterdag 30 april 2011 @ 21:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Fok is veul te groot voor Geer.... die gaat daar verdwalen en gillend gek worden
Hij kan beter bij ons beginnen..... lekker rustig aan
precies... ...en de vol groep is klein/groot genoeg om bij Geer een keer gezellig in de tuin te zitten....
laat maar komen maar hij zal waarschijnlijk niet meer willenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hele welkom topic op VOL is pas vanavond opgezet... Bij ons stond het er al donderdag direct na de uitslagquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:03 schreef Urb het volgende:
Omg, ik heb Alex gespot op Vol!![]()
Op zaterdag 30 april 2011 @ 21:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Fok is veul te groot voor Geer.... die gaat daar verdwalen en gillend gek worden
Hij kan beter bij ons beginnen..... lekker rustig aan
precies... ...en de vol groep is klein/groot genoeg om bij Geer een keer gezellig in de tuin te zitten....
Ja, alleen ff andere muziekquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit leuk hoor [ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |