Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Iedereen vindt mij toch lief
Mja ik heb al een schurft aan dat programma op Q music dus als ik dan kiezen mag ga ik morgen ook zeker niet luisteren....quote:
Ahaquote:
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:
Trut!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Omdat jullie hem zo leuk vinden
WTF?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:16 schreef Karzai het volgende:
Electric boogie, jonge ik haal m'n oude moves weer uit de kast
Thx Hupsquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Omdat jullie hem zo leuk vinden
Je weet dat je bij mij moet zijn voor het rooster?quote:
Waarom die blauwe buttplug voor je nick en niet gewoon een mannetje of vrouwtje?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:16 schreef Karzai het volgende:
Electric boogie, jonge ik haal m'n oude moves weer uit de kast
Nu je dat zo zegt,.. lijkt inderdaad op een buttplugquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom die blauwe buttplug voor je nick en niet gewoon een mannetje of vrouwtje?
Die wil ik binnen kort ook even raadplegen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat je bij mij moet zijn voor het rooster?
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom die blauwe buttplug voor je nick en niet gewoon een mannetje of vrouwtje?
Een buttplug zit lekkerder dan een mannetje of een vrouwtjequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[/quote[quote]Op zaterdag 30 april 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
je bent raarquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een buttplug zit lekkerder dan een mannetje of een vrouwtje
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:17 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nu je dat zo zegt,.. lijkt inderdaad op een buttplug
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
damn nou ga ik dat ook altijd zien
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:19 schreef Royco1 het volgende:
Buttplugs? Moet het hier nu altijd over sex gaan?
Als je de afgelopen 4 topic's terug leest zie je dat t niet altijd over sec gaat hier.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:19 schreef Royco1 het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:19 schreef Royco1 het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:19 schreef Royco1 het volgende:
Niet ALTIJD nee!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je de afgelopen 4 topic's terug leest zie je dat t niet altijd over sec gaat hier.
niet over sec of minuten nee.. vaak wel over sexquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je de afgelopen 4 topic's terug leest zie je dat t niet altijd over sec gaat hier.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:20 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja![]()
seks is lekker en leuk om over te praten
Knetter wil bewijs. In the fleshquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Knetter wil bewijs. In the flesh
Jij denkt dat dat helpt?quote:
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
nog niet gehoord vandaag
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
nog niet gehoord vandaag
Niet? Geniaal was die!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:21 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
jamaar ik kan me niks herinneren over buttplugs
Flink genomen worden is het enige dat helptquote:
Nee ok dat we dat even duidelijk hebbenquote:
Uhm ja maar dat is ook geen goed planquote:
* Outpost76 geeft toe, dit past in de foute muziek en had gewoon vroegah een poster van hem aan de muur.....quote:
kan nu geen biertje meer tappen zonder ergens anders aan te denkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flink genomen worden is het enige dat helpt
En wat heb ik daaraan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
kan nu geen biertje meer tappen zonder ergens anders aan te denken
Het is mijn ringtonequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 geeft toe, dit past in de foute muziek en had gewoon vroegah een poster van hem aan de muur.....![]()
Die is veel geld waard nuquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 geeft toe, dit past in de foute muziek en had gewoon vroegah een poster van hem aan de muur.....![]()
Geweldig!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet? Geniaal was die!![]()
![]()
Zit oma op een bankje met 3 tieners naast r. Komt een ander omatje aanlopen en vraagt of ze ook mag zitten. Nou zo gezegd zo gedaan... Zit ze daar even vraagt de ene ineens of iemand weet wat een buttplug is. Zegt de andere oma Oh ja je hebt mazzel ik heb de mijne bij me en haalt er 1 uit dr handtas.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had die tieners moeten zien!
![]()
![]()
Maar het is Q-dayquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks, had je maar niet moeten drinken
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah het volgens opgeil nummer voor Huppel
Die was dan ook echt geniaal idd. Zit nu weer te breed te lachen als ik er aan denk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Geweldig!!
die heb ik net gemist denk ik, dat zou ik wel onthouden
Ik had moeten wachten tot ik in boven-leuven was?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef Royco1 het volgende:
Zeg ook niet dat je niet mag drinken op q day.
Je bent er alleen te vroeg mee begonnen
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had moeten wachten tot ik in boven-leuven was?
Haar opzadelen met t probleem dat jij geen biertje meer kan tappen nu...quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks, had je maar niet moeten drinken
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Haar opzadelen met t probleem dat jij geen biertje meer kan tappen nu...
ja veelal vaste klanten he, is echt een dorpskroegquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:31 schreef Karzai het volgende:
boven - leeuwen en loopt het een beetje?
Ja en een telefoon die niet altijd meewerktquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom doe jij t anders quoten en reageren dan de rest hier? Opstandig en rebels?
Weet je zeker dat wij een keer langs mogen komen dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja veelal vaste klanten he, is echt een dorpskroeg
quote:
Ah vandaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en een telefoon die niet altijd meewerkt
Zo leuk dat je gewoon vergeet dat het vind ik isquote:
KUT, ik let er nog zo op met jou in de buurtquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo leuk dat je gewoon vergeet dat het vind ik is
Na 10,5 uur zuipen ben ik nog best scherpquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:34 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
KUT, ik let er nog zo op met jou in de buurt
Ben je gek, die ziet ons al aankomenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je zeker dat wij een keer langs mogen komen dan?
ja hoor, gezellig. Als mono maar niet met de broek op de enkels binnenkomtquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je zeker dat wij een keer langs mogen komen dan?
Dat was ik al van planquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja hoor, gezellig. Als mono maar niet met de broek op de enkels binnenkomt
Hoef je ook niet te typen want dat weten we toch wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
why don't we.. oh wacht dit ga ik niet typen
Deutschen bloedquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:36 schreef Karzai het volgende:
Opzouten met die moffen, het is de dag van oranje
Mja dat denk ik ook anders om....quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Wut? Iemand die Rammstein NIET mooi vindt? BESTAAN zulke mensen?
Dat kun je niet over jezelf zeggenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben eindelijk aangeschoten![]()
Ruim 10 uur zuipen
hoeveel vingers steek ik op?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ruim 10 uur zuipen
zuiperd, moet wel veel inslaan danquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ruim 10 uur zuipen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na 10,5 uur zuipen ben ik nog best scherp
Ik zuip je failliet jaquote:
Eminem - cleaning out my closetquote:
Wishful thinkingquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ligt het aan mij dat ik zuig zag staan?
Jij ook al!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oeh dit nummer kan ik helemaal mee rappen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ligt het aan mij dat ik zuig zag staan?
De bui die ik nu heb, vreet ik hem opquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bui die ik nu heb, vreet ik hem op
zachtjes bijtenquote:
Voor welke voetbalclub ben je?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer ik moet morgen echt naar Drenthe!!! Knabbelaarster.....![]()
Dit isquote:
Voor welke voetbalclub ben je?quote:
Dat weet je al als je even een paar topic's terug denkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet je al als je even een paar topic's terug denkt.Goeien shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Precies, heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
perfecte timing om drinken te halen
Geloof ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
voor feyenoord hups.
Al geef je me het orgasme van me leven dat verandert niet
Maar ik doe geen kakkerlakken meerquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
voor feyenoord hups.
Gelukkig vroeg ze t niet aan jou.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
voor feyenoord hups.
Vroeg ik welquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig vroeg ze t niet aan jou.
das niet zo mooi danquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik doe geen kakkerlakken meer![]()
De pa van mn zoon is kakkerlak
Straks sabatonquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hoorde R2D2.. En toen kwam er herrie..
quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Viro het volgende:
Is dit het onzin radio waar viro af en toe voor draait?
Het schijnt!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Viro het volgende:
Is dit het onzin radio waar viro af en toe voor draait?
Oh dan heb je gister echt niet op zitten letten (of je bent al te dronken)..... We hebben dat volgens mij alle 2 al beantwoord gister.quote:
Ik deed het expres schatquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan heb je gister echt niet op zitten letten (of je bent al te dronken)..... We hebben dat volgens mij alle 2 al beantwoord gister.
Roy al een paar keer.. Maar goed..quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan heb je gister echt niet op zitten letten (of je bent al te dronken)..... We hebben dat volgens mij alle 2 al beantwoord gister.
Oh ohquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:48 schreef Viro het volgende:
[..]
ah ok, die mafkees ligt te slapen en heeft zijn pc aan gelaten. Was benieuwd
ze hoopte dat ik in ruil voor sex ajax zou zeggenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Roy al een paar keer.. Maar goed..
En dat doe je niet?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ze hoopte dat ik in ruil voor sex ajax zou zeggen
Jij zit er heus wel over na te denken over te stappen zodat je mij kan doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ze hoopte dat ik in ruil voor sex ajax zou zeggen
Nee!quote:
Nee ik doe alleen nog ajaciedenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OwBen jij er ook zo 1
![]()
Zo van nee doe niet want ik heb t zo graag.....
Ik wilde hem voor jou aanvragenquote:
quote:
Ehm.... sorry..... Ik durf veel maar heb al hoogte vrees als ik op een velltje papier sta dus.... ehm.... nee dankje....quote:
Watjequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm.... sorry..... Ik durf veel maar heb al hoogte vrees als ik op een velltje papier sta dus nee dankje....
Haha hij heeft je onder de duimquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe zo Oh oh? Ik ga geen gekke dingen doen. Anders maakt hij me af.
Hihiquote:
Hazes is de enige echte Nederlandse heldquote:
twijfelde wel even jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit er heus wel over na te denken over te stappen zodat je mij kan doenq
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi![]()
Dus bergbeklimmen is niks voor je
Terecht welquote:
Ik bedoelde het iets andersquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm jawel hoor.Zolang ik maar niet naar beneden kijk en als ik voel dat ik goed vast zit klim ik zo naar boven. Zo klim ik ook in notime omhoog bij de meeste klimmuren.
QFT!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hazes is de enige echte Nederlandse held
Oh lol je bedoeld je venus heuvelquote:
Nee niet echtquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh lol je bedoeld je venus heuvelMja das zo een klein heuveltje dat ik daar niet bang voor ben.
shaggy komt er ook nog aan.. stiekem is hij voor jouquote:
Hell no!quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
na de beurt der beurten is voetbal een bijzaak?
Nee, alleen koelkast mag dat zeggenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou je er ook van als ik zeg : Tonight I'm fucking you?
Ik heb nu tijdquote:
we kunnen het proberenquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hell no!
Dan stap je voor eeuwig over naar Ajax
Als ie dat doet is het een mietjequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hell no!
Dan stap je voor eeuwig over naar Ajax
Oh mijn god!!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:59 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee, alleen koelkast mag dat zeggen
postenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:00 schreef Viro het volgende:
Omg viro ligt samen met taih te slapen in een 1persoonsbed. heb net een foto gemaakt. Te fucking grappig...
Mja of desperate 2 fuck.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als ie dat doet is het een mietje
www.imgur.com daar uploaden en dan de link tussen [img] tags her plaatsenquote:
niet voordat we drie sterren hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak
Idd of http://nl.tinypic.com gebruiken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
www.imgur.com daar uploaden en dan de link tussen [img] tags her plaatsen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh mijn god!!
HIER MET DIE CHORIZO!!
Ik ben al onderweg schatquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak
Oh jawel.quote:
hij is al aan het proberenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd of http://nl.tinypic.com gebruiken.
Was het maar zoquote:
Is het zoeen lekkertje?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jawel.
Die zou ik nu bespringen als ie voor me zou staan
Hij is mijn queridoquote:
Bakkes jijquote:
Niks, hier krijg ik diarree van.quote:
Ik heb al heel lang geen poeppics meer gehadquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niks, hier krijg ik diarree van.
Ik kom al net teruglopen van de wc. Goed tegen verstoppingen, deze muziek!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niks, hier krijg ik diarree van.
Ik dacht al, niks gentlequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
I bruise easilyyyyyyyyyy so be gentle (liever niet tbh) when you handle meeeeeeeee
HARD!!quote:
Swaffelen zit er niet in?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HARD!!
Maar ik krijg wel snel blauwe plekken
Leuke herinnering aan de goede seksquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HARD!!
Maar ik krijg wel snel blauwe plekken
Dan ben je te snel klaar johquote:
Oh jawelquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:09 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Leuke herinnering aan de goede seks
Erg is dat he... Gewoon geil worden bij t aanblik van iemand... Ik heb dat bij dit ief ief meiske :quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jawel.
Die zou ik nu bespringen als ie voor me zou staan
Mits 18, zou ik haar doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Erg is dat he... Gewoon geil worden bij t aanblik van iemand... Ik heb dat bij dit ief ief meiske :
[ link | afbeelding ]
Ok jong maar zo lekkerrrrrr![]()
Klinkt als tiefus herrie 2 me.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:12 schreef ToT het volgende:
Geen idee wat dit is, maar het klinkt lekker!![]()
Sabatonquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:12 schreef ToT het volgende:
Geen idee wat dit is, maar het klinkt lekker!![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is me iets te hard, al klinkt het ook wel lekker
Ik schijn erwtjes te hebbenquote:
Nee iddquote:
Jij bent sowieso epischquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
Ik zou in theorie een uitzending kunnen maken hier vanuit Denemarken zou dat niet episch zijn
behoorlijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
Ik zou in theorie een uitzending kunnen maken hier vanuit Denemarken zou dat niet episch zijn
Dit dus!quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:14 schreef Karzai het volgende:
wel een lekker gitaartje, maar voor de rest kan het de vuilnisbak in
Niet jij. Jij hebt bloemkolen, dat weet iedereen hier.quote:
Blijft een geniale uitspraakquote:
_Fanta nog nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet jij. Jij hebt bloemkolen, dat weet iedereen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |