ze zijn niet zo te spreken over de huidige paus zag ik op journaalquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
De wijlen paus is schijnzalig verklaard!
Tis dan ook een engerd van de bovenste plankquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze zijn niet zo te spreken over de huidige paus zag ik op journaal
Er is idd geen kut op de tv.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:09 schreef Toverheks het volgende:
Ben in een goeie bui en wil dat zo houden kunnen we niet als volwassen mensen normaal met elkaar omgaan, dank jullie wel
ben je kwijt dan???quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef mootie het volgende:
Waarom ben ik altijd alles kwijt. Ik denk het dan op een heel cunning plekje op te bergen... maar terugvinden, ho maar.
nee hou niet van speurneus serie`s echt he helemaal niks vanavondquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Er is idd geen kut op de tv.
Nu begint op België de detective Wire in the blood. Ga ik dat wel kijken.
Flikker jij dan maar op met je gejank over Ian_Nick en Pietje en een paar kattenpostjes. Niemand heeft je iets aangedaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:06 schreef Coos het volgende:
Disana flikker eens op met je nu weer een PM.![]()
Ik zou hem eigenlijk hier moeten plaatsen om te laten zien wat voor walgelijk wijf je ben.
Volgens mij ben je niet helemaal jofel in je bovenkamer. Lees het allemaal nog eens rustig na zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Flikker jij dan maar op met je gejank over Ian_Nick en Pietje en een paar kattenpostjes. Niemand heeft je iets aangedaan.
Dat zou er nog eens bij moeten komen ook!quote:
Hou dan op met dat gejank.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen ook!
Ja sorry, maar wie loopt er nu te janken per DM, PM en hier. Ik heb mijn (aangekondigde) punt gemaakt en was er verder klaar mee, maar je blijft zeiken.quote:
hangertje snap ik wel maar koppeling zo een soort sleuteltje bedoel je???quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Een bakje met koppeling voor de verwarming en een hangertje
Nee, een plastic bakje vol met koppelingen en schroefjes en meuk. Hoe een mens dat kan kwijtraken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hangertje snap ik wel maar koppeling zo een soort sleuteltje bedoel je???
Dat is dan iig wel een heel cunning plekjequote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef mootie het volgende:
Waarom ben ik altijd alles kwijt. Ik denk het dan op een heel cunning plekje op te bergen... maar terugvinden, ho maar.
Op zolder bij de CV-ketel?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Een bakje met koppelingen voor de verwarming en een hangertje
ja moet bekennen raak nooit wat kwijtquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, een plastic bakje vol met koppelingen en schroefjes en meuk. Hoe een mens dat kan kwijtraken.
Niet om het een of het ander, niet om een rel te ontketenen, maar misschien kun jij ook eens wat duidelijker zijn in plaats van iedere keer die niet geadresseerde vage postings met dito boodschap in de SC deponeren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |