Ik heb elke maat van het koffertje geprobeerd.. maar geen 1 had grip, zijn net nieuwe schroevendraaiers dus bot zijn ze niet..?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:18 schreef Miendientje het volgende:
Lijkt mij gewoon een schroef voor een kruiskopschroefschroevendraaier. Misschien niet een te grote gebruiken?
Kruiskop heb ik gebruikt, elke maat die in het koffertje zat geprobeerdquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
je moet in elk geval een PH schroevendraaier gebruiken, maat kan ik zo niet zien
kruiskop moet je niet hebben je moet PH hebben, je hebt veel verschillende "kruiskoppen"quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:22 schreef RianaLuna het volgende:
[..]
Kruiskop heb ik gebruikt, elke maat die in het koffertje zat geprobeerd
Lijkt het op... foto is idd. niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:29 schreef bleiblei het volgende:
Je hebt Pozidriv en Philips.
Je moet Philips hebben, maar ik vraag me af of je ze er wel uit kan draaien. Het lijkt wel alsof de schroef half verzonken zit in dat ijzeren houdertje.
Ken de verbinding goed, is dus een PH2. Maar als je de schroef los wilt draaien moet je er kracht op zetten. Dus niet als een mietje slapies, maar als een vent drukken. Als je het met de schroefmachine doet heel langzaam draaien. Anders houd het bitje geen grip op de schroef.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:18 schreef densmee het volgende:
je moet in elk geval een PH schroevendraaier gebruiken, maat kan ik zo niet zien
Dat. En ze gaan er nooit uit want op de foto is wel duidelijk te zien dat de schroeven vast in het plastic zitten. Waarschijnlijk opzet omdat je ze maar een kwartslag hoeft te draaienquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:45 schreef Resistor het volgende:
Die schroeven moet je niet helemaal losdraaien, maar een kwartslag, dan kan je de planken zo van elkaar halen
Ik geloof dat ik pissed word als het niet los kanquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:47 schreef douwekasemier het volgende:
[..]
Dat. En ze gaan er nooit uit want op de foto is wel duidelijk te zien dat de schroeven vast in het plastic zitten. Waarschijnlijk opzet omdat je ze maar een kwartslag hoeft te draaien
Nee gebeurt niks..quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:02 schreef douwekasemier het volgende:
Maar krijg je dan helemaal geen beweging in de schroef?
niet aaien maar draaien, is het deviesquote:
klets geen onzin.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:22 schreef RianaLuna het volgende:
De kast rammen met een hamer hielp ook niet want daarbij molde ik de hamer, zo sterk was het hout
TS is een vrouwquote:
Ja, Jamiequote:
Dude.. Waarom zou ik het zeggen als het niet zo is.. Wat socialer mag ook wel.quote:
Wat grappig, want de schroef op de foto is nog niks mee gebeurt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:41 schreef Diepvriez het volgende:
Ik denk dat deze gewoon kruiskop schroeven zijn, maar van wat ik uit de foto kan opmaken zijn deze behoorlijk verneukt door lompheid!
Probeer het met een grotere maat kruiskop schroevendraaier, veel druk zetten en langzaam draaien !
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:44 schreef densmee het volgende:
[..]
niet aaien maar draaien, is het devies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |