Wat is er niet duidelijk aan? Alsof ik van elke kroeg in de Benelux weet wie er precies komen, welk tijdstip je het beste kunt arriveren en welk tijdstip je het beste kunt gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou het wordt weer lekker duidelijk gemaakt. (not)
hoelaat moet je dan gaan(zelf al beetje achter gekomen)? en gewoon over straat lopen tot iets interessants lijkt ofzo?
en dat is het? en dan komt alles goed:)
in een landelijk gebiedquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vraag me af (moge dit serieus zijn) hoe jij ooit bent opgevoed? Wereldvreemd.
Wat voor informatie verwacht je te horen? Je kiest eerst je doel. Als je naar de markt wil, ga je als deze open is. Als je naar een uitgaansgelegenheid wil ga je 's avonds (begint vaak pas laat te lopen). Als je vrouwen wil ontmoeten kan dat overal en nergens.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou het wordt weer lekker duidelijk gemaakt. (not)
hoelaat moet je dan gaan(zelf al beetje achter gekomen)? en gewoon over straat lopen tot iets interessants lijkt ofzo?
en dat is het? en dan komt alles goed:)
Aan het volk te zien wat er in (middel)grote steden rondloopt, valt wel af te leiden dat de gemiddelde provinciaal best weleens buiten z'n eigen dorp komt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in een landelijk gebied
ik ben in ieder geval nogal provenciaals.
ik verwacht alle informatie te horen, omdat ik niet kan vragen de dingen die ik niet weet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat voor informatie verwacht je te horen? Je kiest eerst je doel. Als je naar de markt wil, ga je als deze open is. Als je naar een uitgaansgelegenheid wil ga je 's avonds (begint vaak pas laat te lopen). Als je vrouwen wil ontmoeten kan dat overal en nergens.
Dus moet je vantevoren wat regelen en/of informatie inwinnen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
dus het doel van iwannabehigh was om buiten te deur te komen, en naar groningen te gaan om daar te stappen. oke dan
maar wat was verder het idee, wist hij al dat het 2 dagen ging duren?
waren er al verder dingen geregeld?
als ik erheen zou gaan, loop ik beetje doelloos rond. weet ik niet wat ik meot doen e nga ik maar weer naar huis namelijk.
en alles wat er meer gebeurd, is sporadisch omdat ik wat probeer, en faaldingen
Ik ben m'n eten aan het koken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:58 schreef OngeschiktX het volgende:
Jullie gaan echt te snel, niet bij te houden zeg. Misschien eens wat minder posten en ergens heen gaan, dan kom je in ieder geval meer mensen tegen dan de hele dag achter de pc.
Oke ik ben vandaag ook niet echt veel mensen tegen gekomen, maar in ieder geval even buiten geweest.
Wat ik al zei: boodschappen gedaan in Zundert en nu m'n tanden aan het poetsen om naar m'n date te gaan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:58 schreef OngeschiktX het volgende:
Jullie gaan echt te snel, niet bij te houden zeg. Misschien eens wat minder posten en ergens heen gaan, dan kom je in ieder geval meer mensen tegen dan de hele dag achter de pc.
Oke ik ben vandaag ook niet echt veel mensen tegen gekomen, maar in ieder geval even buiten geweest.
Niks bijzonders MLiG. Iets wat je zonder al te veel fantasie zelf kunt bedenken. Trouwens is er niets op tegen om je eigen uitjes te bedenken ipv van anderen na te doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik verwacht alle informatie te horen, omdat ik niet weet wat ik nog niet weet.
ik weet niet wat ik nog niet weet. en daar kom ik pas achter als ik het hoor.
ik snap niets van iwannebehighs stedentrip trouwens. hoe gaat dat dan? gewoon dat soort dingen wil ik weten.
waarom? wat is het plan? wat wordt gezegd.
zeiden ze:kom je mee iwannebehigh we gaan de hele week gamen?
zeiden ze:kom we gaan een vakantiehuisje daar huren, en barbequeen?
zeiden ze:we gaan party hard 2 dagen lang? en niet slapen?
hoe wordt zoiets ook geregeld enzo!?
Goed gedaan, maakt meer indruk dan mijn conversatie met het kassameisje vandaag.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke. ik was vanmiddag ergens heen.
ik heb door een stadscentrum gelopen, en ik heb een gloeilamp bij de hema gekocht, en nog wat dingen.
ik heb 2 conversaties gehad:
tegen vrouw:
"moeilijk vind i kdat hoor hier, moederdag cadeau uitzoeken. kijk i kheb al een gloeilamp gekocht, maar ik zou graag iets beters willen vinden."
zij: raad me parfum aan om te kopen
2 he tkassameisje:
ik ga afrekenen, en leg paaseitjes op de afrekenbalie en vraag wat die kosten.
zij zegt: "90 cent"(Ze waren afgeprijst).
dus ik pak 10 zakken, en zeg tegen haar: " oh vet, dat is best goedkoop. dat is maar 1.80 per kilo dus".
en toen rekende ik af
Zolang je ogen ook af en toe boven de 1.40 m uitkomen komt alles goedquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:02 schreef Halcon het volgende:
Zo. Tandjes gepoetst, vaatwasser volgegooid en klaar om op pad te gaan voor m'n date. Eerst even wat drinken. Buiten zitten kan best nog wel en dan naar 'n leuke tent daar vlakbij. Wel frustrerend om met 'n date tussen de bloedmooie Oostblokdames te staan, maar wie weet wordt het gezellig.
misschien bestaat er wel helemaal geen logeren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat logeren met dat uitgaan snapte ik ook niet echt hoor. Ik ben 's nachts gewoon naar huis gegaan ( was toch alleen over). De treinen waren wel goed geregeld trouwens. Gelukkig was ik al vaker in die stad geweest en kon ik de weg naar het spoor wel goed vinden. Alleen was het lastig met de bussen daarna, rond een uur of 4. Toen heeft ene Rob me geholpen.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Daar hebben andere mensen ook last van als ze alleen op stap gaan. Het hangt af van je vermogen van niets iets te maken. Sommige mensen kunnen een kroeg binnen stappen, roepen 'Hoi" en beginnen gelijk tegen iemand aan te lullen en binnen de kortste keren hebben ze volop aanspraak en doen ze mee. Anderen kunnen dat niet van de grond krijgen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
dus het doel van iwannabehigh was om buiten te deur te komen, en naar groningen te gaan om daar te stappen. oke dan
maar wat was verder het idee, wist hij al dat het 2 dagen ging duren?
waren er al verder dingen geregeld?
als ik erheen zou gaan, loop ik beetje doelloos rond. weet ik niet wat ik meot doen e nga ik maar weer naar huis namelijk.
en alles wat er meer gebeurd, is sporadisch omdat ik wat probeer, en faaldingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |