Gewoon alleen gaan idd en dan interessant doen in de lokale alimentatiebar. Trek een net pak aan, leer wat dure woorden uit je hoofd en piel veel op je Blackberry.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Van dat voornemen is nog niks terecht. Komt denk ik nog wel. Je kan ook alleen gaan en lelijke vrouwen proberen te versieren.
ja maar weer zoiets.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan idd en dan interessant doen in de lokale alimentatiebar. Trek een net pak aan, leer wat dure woorden uit je hoofd en piel veel op je Blackberry.
Polen lijkt me een goed begin.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:27 schreef Socios het volgende:
Waar zijn Poolse dames doorgaans te vinden dan?
Als er iets is dat je graag wilt doen, kun je er natuurlijk op alleen naar toegaan (bv een expositie in het groninger museum). Maar vaak ga je met vrienden samen wat doen en wordt er een activiteit bijgezocht. Je bezoekt Gronningen en kijkt wat er zoal te doen en te zien is, je loopt er wat rond, je zit op een terrasje, je eet ergens een hapje en je klets met elkaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je had gezegd dat je druk bezig ging met je leven, en vooral met school
ben je naar groningen geweest.
hoe gaat dat dan? je hebt het over uitgaan met vrienden.
ik kan ook naar groningen, maar moet je daar vrienden voor hebben ofzo?
en ga je daar dan een rondje lopen, en dan weer terug ofzo?
je hebt het ook over 2 dagen. hoe moet ik me dat dan voorstellen?
ik mis dit soort dingen zelf in me leven een beetje, dus ik zou het graag willen weten
DHL, UPS en DPD depots, aardbeienplukkerijen, de lokale poolse winkel.quote:
Plekken waar veel werk is in de productie, tuinbouw, etc..quote:
waren dat vrienden van daar ofzo?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik was wel met vrienden, ja. Maar jij kan het best proberen samen met Richard, Deelnemer en Lant. Zijn jullie ook een groepje.
In Groningen is het aardig vertoeven op de Nieuwstad. Gewoon rechtdoor lopen vanaf het treinstation langs het Groninger museum.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef deelnemer het volgende:
Als er iets is dat je graag wilt doen, kun je er natuurlijk op alleen naar toegaan (bv een expositie in het groninger museum). Maar vaak ga je met vrienden samen wat te doen en wordt er een activiteit bijgezocht. Je bezoekt Gronningen en kijkt wat er zoal te doen en te zien is, je loopt er wat rond, je zit op een terrasje, je eet ergens een hapje en je klets met elkaar.
Het beste kun je vantevoren je huiswerk doen. Elke middelgrote stad heeft wel een of meerdere alimentatiebarren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar weer zoiets.
hoe herken je alimentatiebarren. en in frasier had die telefoniste en cohost van frasier het ook over de bar die zij dan noemde "the sure thing" ofzoiets, of altijd raak.
maar daar is omgevingskennis voor nodig. ikk heb dat niet.
edit :en nu ga ik stoppen, ik wordt toch niet gesnapt hier en ik kaap weer alles en notes enzo die me bang maken
Lijkt me ook een leuke combi.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik was wel met vrienden, ja. Maar jij kan het best proberen samen met Richard, Deelnemer en Lant. Zijn jullie ook een groepje.
ja ik weet het. er zijn ook zo tuinders bij mij in de buurt(ouders bedoel ik).quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
DHL, UPS en DPD depots, aardbeienplukkerijen, de lokale poolse winkel.
In Groningen is dat De Blauwe Engel op de Grote Markt na 03.00u.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:31 schreef Halcon het volgende:
Het beste kun je vantevoren je huiswerk doen. Elke middelgrote stad heeft wel een of meerdere alimentatiebarren.
In welk deel van Brussel moet men dan zijn? Rond Gare Bruxelles-Midi is niet veel te vinden...quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:33 schreef Halcon het volgende:
Uitgaansleven van Brussel stikt het trouwens ook van de Roemeense en Bulgaarse dames.
De Irish Pubs in Brussel. In een van de zijstraten van de Grand Place zitten ook nogal wat kroegen (en kebabs). Daar zijn er ook veel te vinden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:34 schreef Socios het volgende:
[..]
In welk deel van Brussel moet men dan zijn? Rond Gare Bruxelles-Midi is niet veel te vinden...
ja maar niemand leert mij dit soort dingen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als er iets is dat je graag wilt doen, kun je er natuurlijk op alleen naar toegaan (bv een expositie in het groninger museum). Maar vaak ga je met vrienden samen wat doen en wordt er een activiteit bijgezocht. Je bezoekt Gronningen en kijkt wat er zoal te doen en te zien is, je loopt er wat rond, je zit op een terrasje, je eet ergens een hapje en je klets met elkaar.
Meeste Oosteuropese dames die hier zitten komen van het platteland aldaar en daar wordt nogal wat gezopen inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:35 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb maar 1 ervaring met een Poolse dame en die was zo gek als een deur. Gatver. Echt ook zo iemand die tot 6 uur 's ochtends weg blijft om haarzelf lam te zuipen.
Stereotypering x 100.
Mij leert ook niemand het. Het is een kwestie van ondervinden. Het scheelt ook dat ik geen type ben dat graag drie dagen per week in een stamkroeg hangt. Ik kom overal en nergens. Dan zie je nog weleens wat en dan spreek je nog weleens iemand.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar niemand leert mij dit soort dingen.
en i kheb wel een paar vrienden, maar daar doe ik dit soort dingen nooit mee, en dat doen zij ook niet.
nou het wordt weer lekker duidelijk gemaakt. (not)quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mij leert ook niemand het. Het is een kwestie van ondervinden. Het scheelt ook dat ik geen type ben dat graag drie dagen per week in een stamkroeg hangt. Ik kom overal en nergens. Dan zie je nog weleens wat en dan spreek je nog weleens iemand.
Keer ergens anders naar toe gaan is altijd leuk (vind ik dan). In je eentje kan het in sommige steden echter wel tegenvallen.
Ik vraag me af (moge dit serieus zijn) hoe jij ooit bent opgevoed? Wereldvreemd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou het wordt weer lekker duidelijk gemaakt. (not)
hoelaat moet je dan gaan(zelf al beetje achter gekomen)? en gewoon over straat lopen tot iets interessants lijkt ofzo?
en dat is het? en dan komt alles goed:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |