Gasquet niet idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:13 schreef danusz1986 het volgende:
Ik heb 15 euro ingezet op Gasquet toen hij werd gebroken! DGT staat op zijn choke bekend!
Had er maar een metertje bier van gehaald.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:13 schreef danusz1986 het volgende:
Ik heb 15 euro ingezet op Gasquet toen hij werd gebroken! DGT staat om zijn choke bekend!
Die heb ik al op:Pquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Had er maar een metertje bier van gehaald.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:24 schreef Szura het volgende:
Wat een ongelofelijke faler die Roddick
En Gasquet
En Chela
En Wawrinka
En Almagro
Vind hem op gravel nooit zo sterk en de eend is wel in vorm..quote:
Vorige week een rugblessure. Daardoor ging hij er ook in twee sets af tegen Granollers. Schijnt meerdere keren tijdens zijn partij aan zijn rug behandeld te zijn, maar wilde de partij voor het publiek afmaken.quote:
Die Mayer speelt altijd wel beter in Duitsland, maar echt goed zag ik hem niet spelen. Het zal wel grotendeels aan die rugblessure liggen denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:31 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Vorige week een rugblessure. Daardoor ging hij er ook in twee sets af tegen Granollers. Schijnt meerdere keren tijdens zijn partij aan zijn rug behandeld te zijn, maar wilde de partij voor het publiek afmaken.
Mayer heeft daarentegen ook een prima week achter de rug, met een finale in München.
en toch gaat hij niet van Nadal winnenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef luckass het volgende:
Del Potro staat indrukwekkend te spelen hoor. 6-1.
En nu 1-4 achter.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef luckass het volgende:
Del Potro staat indrukwekkend te spelen hoor. 6-1.
Beetje WTA uitslag welquote:
Maar zou wel mooi zijn voor mijn XL gamequote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mooiboy heeft zn punten ook weer binnen hoor
En Verdasco die een set aan het verliezen is tegen Lu is helemaal een schande
Jinxquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mooiboy heeft zn punten ook weer binnen hoor
En Verdasco die een set aan het verliezen is tegen Lu is helemaal een schande
Aan zijn lies ofzo, maar dat was tijdens de 2e set al en daarna pakt hij wel gewoon de derde..quote:
Kramp schijnt, valt wel meequote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan zijn lies ofzo, maar dat was tijdens de 2e set al en daarna pakt hij wel gewoon de derde..
You're welcome.quote:
Wederom sterk gedaan Boezquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
You're welcome.
Al is een tiebreak nog altijd een schande voor Nando, zelfs als ie em wint
Stakhovsky was dan ook favorietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |