dan heb ik de mogelijkheid om de PSN servers te betredenquote:
Nogal wiedes, je bent een kokerquote:
Totdat je mij tegenkomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nogal wiedes, je bent een koker
En ik own iedereen in TDM
Dan val ik dood neer van het lachenquote:
Dank je boz voor je support, die jongen weet niet waar hij het over heeft.quote:
Kun jij ook eens een game spelen zonder je druk te maken? En kom nou niet met Crysis 2quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef KoningStoma het volgende:
Schijt spel.Black ops is alleen nog maar goed voor zombies.
Zo speciaal is dit toch niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Laatst potje die ik net heb gespeeld als afsluiter, wel verloren maar had wel final killcam.
Dit en vond het wel gezellig druk bij de muur, laatste granaat die ik gooide was samen met het laatste schot een tripple kill ook. Niet echt speciaal maar wel een mooie afsluiter.quote:
dominationquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:40 schreef BzP het volgende:
Yayyyyy 1e chopper gunner sinds een maand (op ps3 dan) en na 1 kill weer richting grond![]()
Mn skills zijn wel rusty maar damn wat heb ik die goddelijke vloeinde controls van de ps3 gemist <3
Khebvuurnodig kan zn vergroeide Xblock lekker thuislaten.....
aaah jij bent R_verse....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:44 schreef gniffie het volgende:
[..]
domination
![]()
Gister lekker geknald in TDM, wat ben ik toch goed
Domination word je altijd gegangt, lucky fragt of gecampt. TDM lekker hoge scores zonder lame afgeschoten te wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef BzP het volgende:
[..]
aaah jij bent R_verse....![]()
TDM =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje achter de UAV aan huppelen en dan afgepikt worden door cornerghostfags.
Langzaam kutspel![]()
Domination till I die, daar gaat het tenminste hard op hard (meestal)
TDM is wat groundwar verneukt
DOM = Flakjacket, rushen thrashen, vrijwel geen cornerfags en spawntrappen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Domination word je altijd gegangt, lucky fragt of gecampt. TDM lekker hoge scores zonder lame afgeschoten te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |