Ik vind 6 vs 6 wel relaxd TDM. anders wordt het weer zo overvol met Summit en FRquote:Op maandag 9 mei 2011 15:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Groundwar TDM misschien een idee? Trouwens, je kan de mappacks gewoon weer downloaden als daar een keer zin in hebt toch?
Lijkt op dat schip level van MW en aan die had ik ook zo'n hekelquote:
Lijkt ook wel een beetje op Highrise van MW2, had een hekel aan heel mw2quote:Op maandag 9 mei 2011 15:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lijkt op dat schip level van MW en aan die had ik ook zo'n hekel
Gewoon stil blijven zitten en je team door laten lopen, kom je alle enemies wel tegenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:20 schreef gniffie het volgende:
Mappack gedelete, waren alle 4 veels te groot voor TDM. Eindeloos rondlopen zonder iemand te zien
Stil zittenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:15 schreef Catkiller het volgende:
HotelIk dacht dat ik deze niks zou gaan vinden, 2 gebouwen en een hoop manieren om heen en weer te lopen maar het tegenovergestelde is waar, marathon + een SMG en rennen maar. De snipers die er zitten die heb je zo in hun rug gestoken ook
[..]
Gewoon stil blijven zitten en je team door laten lopen, kom je alle enemies wel tegenOf gewoon geen TDM spelen!
Knivenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
Stil zitten
Mijn favo manier van kniven is btw;
gezien worden, het hoekje omrennen, 1 a 2 sec wachten en dan terug de hoek omrennen en kniven
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kniven
Valt het jullie nooit op dat wanneer je geknived wordt het waarschijnlijk een speler is met een KD onder de 1.00
Kuch crysis 2 kuchquote:Op maandag 9 mei 2011 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het enige goede aan Halo is het melee systeem wou dat ze dat in COD deden brengen
Ze zitten wel op hetzelfde level qua graphics.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
En daar houdt de vergelijking met Halo ook op.
Ik zeg ook toch ook niet dat Halo de enige game is met een goed melee systeemquote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
En daar houdt de vergelijking met Halo ook op.
1) Wij kregen geen aparte SCquote:Op maandag 9 mei 2011 20:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Zegt de man die er net een ban op heeft zitten om precies dezelfde reden![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef BzP het volgende:
[..]
1) Wij kregen geen aparte SC
2) Iedereen kan en mag veranderen
3) Waar bemoei jij je mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tevens, vanavond weer lekker zombies gespeeld, blijft tof![]()
Het zal mij benieuwenquote:Call of Duty: Modern Warfare 3, die naar verwachting op 8 november uitkomt, heeft een "weergaloos online universum". Dat heeft uitgever Activision gezegd in een conference call met investeerders.
© Gamer.nl
De game bevat nieuwe online features, die worden ontwikkeld door de eerder dit jaar onthulde Beachhead-studio van Activision.
De nieuwe features zullen een "integraal deel zijn van de innovatie voor de Call of Duty-game van dit jaar", beweert Eric Hirshberg, CEO van Activision Publishing.
Details ontbreken
Toen de plannen met Beachhead in februari werden onthuld, zei Hirshberg hierover: "Beachhead zal de beste online community, exclusieve content, en een groot aanbod aan services creëren om een online ervaring te garanderen die nog nooit eerder is vertoond."
Verdere details ontbreken, maar Activision belooft dat de nieuwe Call of Duty-game in de komende weken zal worden onthuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |