Heb je de single player niet gespeeld?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef DinkMonkey het volgende:
Wat een raar filmpje zeg maar wel grappig
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:16 schreef BzP het volgende:
[..]
1 persoon koopt de mappack
die persoon geeft zn login + paswoord aan vrienden.
die vrienden maken allemaal een nieuw profiel aan en loggen in op die psn die de aankoop gemaakt heeft.
ff downloaden en installeren, account verwijderen en dan op je eigen account heb je escalation.
Lekker voordelig he psn
Zojuist geprobeerd maar ik kan die maps niet spelen op mijn account.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kan via Xbox Live op precies dezelfde manier.
Crapquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:40 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij zijn de maps gekoppeld aan een account. Je kan ze dan alleen maar spelen met de account die ze daadwerkelijk gekocht heeft. Ze hebben het gepatcht.
Nee toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:40 schreef KoningStoma het volgende:
Volgens mij zijn de maps gekoppeld aan een account. Je kan ze dan alleen maar spelen met de account die ze daadwerkelijk gekocht heeft. Ze hebben het gepatcht.
?quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee toch?Ik kan met mijn eigen account ook de maps spelen terwijl mijn vriend ze op zijn account gekocht heeft.
Je bent vervloekt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zwager, als die inlogt op mijn xbox kan ie ze ook gewoon spelen
Ik heb nog niet gekeken bij deze nieuwe mappen, maar met de eerste mappack lukte het wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Bizar dat het bij jou gewoon wel werkt....
Dat is kut. Heb je nog garantie?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
wil ik het spel starten, loopt ie vast en krijg ik een E71 melding en rechtsonder de ring gaat het rood knipperen
Ja tot 10 mei als ik het goed las. Echt alweer valt dit in het weekend als ik niet thuis ben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
Nou vanaf morgen uurtje of 6 in de avond dubbel xp toch..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |