Nergens last van in MW2.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:58 schreef vandermar het volgende:
Ghost en second chance moeten echt optiefen uit deze game.
Ze moeten gewoon uit die game getieft worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:36 schreef vandermar het volgende:
Ze hadden Ghost, Hacker en Second chance in 1 slot moeten gooien.
Ik kom zovaak mensen tegen met Ghost pro en Hacker pro en dat is werkelijk waar niet fijn spelen.
Vertel eens, wat is het probleem van hacker pro?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:36 schreef vandermar het volgende:
Ze hadden Ghost, Hacker en Second chance in 1 slot moeten gooien.
Ik kom zovaak mensen tegen met Ghost pro en Hacker pro en dat is werkelijk waar niet fijn spelen.
Waarom? Als je slim bent gebruik je Ghost en Ninja.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon uit die game getieft worden.
Hacker pro en Ghost pro maken je vrijwel onzichtbaar voor de radar behalve wanneer er een sr71 in de lucht is. Ik zie dat zo vaak, mensen met Hacker pro en Ghost pro en dat is gewoon poep irritantquote:Op zondag 1 mei 2011 17:44 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is het probleem van hacker pro?
Nee man, dat is geniaal. Je moet eens weten hoeveel kills ik maak op basis van wat er op de radar gebeurd, als je niet op de radar te zien bent heb je echt vet veel voordeel.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hacker pro en Ghost pro maken je vrijwel onzichtbaar voor de radar behalve wanneer er een sr71 in de lucht is. Ik zie dat zo vaak, mensen met Hacker pro en Ghost pro en dat is gewoon poep irritant
Hacker pro is maar 1/4de zo gay als ghost pro.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hacker pro en Ghost pro maken je vrijwel onzichtbaar voor de radar behalve wanneer er een sr71 in de lucht is. Ik zie dat zo vaak, mensen met Hacker pro en Ghost pro en dat is gewoon poep irritant
hacker pro heeft echt geen zak te maken met de radar.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft erg veel met chopper gunners te maken inderdaad.quote:Ability: Allows you to see enemy explosives, equipment and Tactical Insertions. This highlights them with a red color like SitRep from Modern Warfare 2.
Pro Ability: This is one of the most interesting additions to the whole Black Ops perks list. Hacker Pro actually allows you to sabotage enemy Care Packages and also turn enemy equipment friendly. This also makes you invisible to Motion Sensors.
Wat doet hacker pro specifiek waarom het "ontzettend gay" is?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef vandermar het volgende:
Care? Wel met chopper gunner etc. Hacker pro in combinatie met Ghost is gewoon ontzettend gay.
Het zorgt ervoor dat normale spelers niet meer op zijn motion sensortje te zien zijn waardoor hij niet op tijd uit zijn hoekje kan komen om ze te grazen te nemen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat doet hacker pro specifiek waarom het "ontzettend gay" is?
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat normale spelers niet meer op zijn motion sensortje te zien zijn waardoor hij niet op tijd uit zijn hoekje kan komen om ze te grazen te nemen.
Dus het weerhoudt je ervan om te gaan campen met je motion sensortje.,,quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef vandermar het volgende:
Juist, dat wilde ik horen. Het duurde wat lang maar gelukkig kop je hem net op tijd in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ADM?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:16 schreef vandermar het volgende:
Jep. Het liefst zit ik natuurlijk ADM in een hoekje met die sensor omhooggeschoven in mijn schrale aars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |