Dus de zombieogen komen weer terugquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef BzP het volgende:
ik was weer blij dat ik met mn matties heb kunnen knallen..
Wel meteen laat gemaakt gister
echt hequote:
Nee dat ben ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef BzP het volgende:
[..]
aaah jij bent R_verse....![]()
TDM =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje achter de UAV aan huppelen en dan afgepikt worden door cornerghostfags.
Langzaam kutspel![]()
Domination till I die, daar gaat het tenminste hard op hard (meestal)
TDM is wat groundwar verneukt
Ah, kwou hem al eruit gaan flikkeren....quote:
Als ik highroller doe gaan er altijd toch wat mensen weg waardoor ik alsnog maar 5000 verdien ofzo.quote:
True, veel leaven inderdaad. Maar éénmaal ingezet ben je je ''geld'' kwijt en dat wat je hebt ingezet blijft gewoon in de verdeling's pot zitten?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:47 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Als ik highroller doe gaan er altijd toch wat mensen weg waardoor ik alsnog maar 5000 verdien ofzo.
Ja echt prachtig is dat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
Altijd leuk als je bij high roller one in the chamber krijgt en dat je kogels zo erdoorheen vliegen zonder dat er iets gebeurt. Heerlijk vind ik dat.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
Altijd leuk als je bij high roller one in the chamber krijgt en dat je kogels zo erdoorheen vliegen zonder dat er iets gebeurt. Heerlijk vind ik dat.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja echt prachtig is dat.
Vandaag ook weer een paar keer een hopeloze verbinding gehad.
Echt top.
Hoop niet dat ze dat ooit gaan fixen in de toekomst ofzo want dat zou ik echt missen.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:53 schreef BzP het volgende:
16 killstreak met L96A1 only...
ok, csp alleen ingezet
in TDM jah . in Gayination moet je wel hoger halen met je gayer gunnerquote:
Dus dat spelletje lig je de hele tijd in je kast te spelen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
in TDM jah . in Gayination moet je wel hoger halen met je gayer gunner
geef ik je gelijk in....quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:39 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind dit spel veel te connection based
In MW1 en 2 kon je wel nog wegkomen met 3 balkjes maar hier is het verschil veel te groot
Nee hoor. mijn gemiddelde is iets van 3.5 en ik kan je verzekeren dat ik vaak een kutverbinding heb, net zoals iedereen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:47 schreef BzP het volgende:
[..]
geef ik je gelijk in....
Het verschil tussen goede spelers (1.5-2.5 KD) en Hele goede spelers (>2.5 kd) is puur verbinding en niet skills....
Als die mensen de drop op je hebben, valt er niks meer aan te doen..
Jammer, want als dat er niet was zou het echt de SHIT zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |