Zo speciaal is dit toch niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Laatst potje die ik net heb gespeeld als afsluiter, wel verloren maar had wel final killcam.
Dit en vond het wel gezellig druk bij de muur, laatste granaat die ik gooide was samen met het laatste schot een tripple kill ook. Niet echt speciaal maar wel een mooie afsluiter.quote:
dominationquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:40 schreef BzP het volgende:
Yayyyyy 1e chopper gunner sinds een maand (op ps3 dan) en na 1 kill weer richting grond![]()
Mn skills zijn wel rusty maar damn wat heb ik die goddelijke vloeinde controls van de ps3 gemist <3
Khebvuurnodig kan zn vergroeide Xblock lekker thuislaten.....
aaah jij bent R_verse....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:44 schreef gniffie het volgende:
[..]
domination
![]()
Gister lekker geknald in TDM, wat ben ik toch goed
Domination word je altijd gegangt, lucky fragt of gecampt. TDM lekker hoge scores zonder lame afgeschoten te wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef BzP het volgende:
[..]
aaah jij bent R_verse....![]()
TDM =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje achter de UAV aan huppelen en dan afgepikt worden door cornerghostfags.
Langzaam kutspel![]()
Domination till I die, daar gaat het tenminste hard op hard (meestal)
TDM is wat groundwar verneukt
DOM = Flakjacket, rushen thrashen, vrijwel geen cornerfags en spawntrappen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef gniffie het volgende:
[..]
Domination word je altijd gegangt, lucky fragt of gecampt. TDM lekker hoge scores zonder lame afgeschoten te worden
herken je wel sarcasme?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:53 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Hoi Bobbanz echt een super leuk filmpje jongen echt ook onwijs goed gespeeld enzo nou tot de volgende keer dan maar weer!
gr groetjes Bert en Joke en de kids!
KeFFeR1208 17 uur geleden
@ Youtube
Moet je niet stil blijven staanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef BzP het volgende:
[..]
DOM = Flakjacket, rushen thrashen, vrijwel geen cornerfags en spawntrappen.
TDM = 75% vd tijd in je rug geneukt worden.
ik word juist in mn rug gepakt (door ghost in TDM) omdat ik uit verveling altijd achter die rode puntjes aan zit.quote:
Volgens mij ben je gewoon slecht. Khaal betere scores in TDM dan in noobfest domination, waar iedereen aan het sparen is voor zijn hondjes en gayer gunnerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef BzP het volgende:
[..]
ik word juist in mn rug gepakt (door ghost in TDM) omdat ik uit verveling altijd achter die rode puntjes aan zit.
Enige waar TDM nog wel te doen is is als ik alleen speel en ga soundwhoren, maar dat is niet lekker fast paced..
Ok, wat jij wilt schatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon slecht. Khaal betere scores in TDM dan in noobfest domination, waar iedereen aan het sparen is voor zijn hondjes en gayer gunner
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bij domination zijn de spawns tenminste nog enigzins te controleren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |