schaal en bekerquote:
oja, dat ook nogquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh ik dacht de staatsloterij
10 euro
Selquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Assepoester! Alles goed met je en leuke dag gehad?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:46 schreef ACT-F het volgende:
Dus ik kon aan de bak voor wat nieuwsfoto's. Komt collega van RTV-Oost langs en maakt ook een foto waar ik stond. Nu sta ik dus prominent op de website
4 uurtjes geslapen, tv aangezet om op de bank te liggen ergeren aan koninklijke uitvreters en oranjegezinde slaafse kontenlikkersvolk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
Sel
Ja gaat wel oke hier
en daar?
Mwa, niet echt wat gedaan en jij?
Haha jij dacht wegwezen voordat ze me meesleuren in het grote feestquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
4 uurtjes geslapen, tv aangezet om op de bank te liggen ergeren aan koninklijke uitvreters en oranjegezinde slaafse kontenlikkersvolk.
Daarna douchen, aankleden etc en boodschappen halen.. naar buiten dus. En een drukte hier aan deze kant van het centrumHad ik niet verwacht.
Ben nog nooit zo snel naar de supermarkt heen gefietst en terug
Ja manquote:
Whehe, jaa ben vandaag wel in de stad geweest. Maar geen geldquote:Op zondag 1 mei 2011 00:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja manEn zuid is normaliter het buitenbeentje van het centrum.
Ik wil niet eens weten hoe druk het op het marktplein en koornmarkt was.
Waar ben jij dan de hele dag geweest?
Neequote:Op zondag 1 mei 2011 08:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
david nog een 15 jarig br33z3r sletje gepakt?
overleef je welquote:Op zondag 1 mei 2011 08:53 schreef rulerofdeath het volgende:
Toch krijg je nog wel koude vingers van 't rijden
Whehequote:Op zondag 1 mei 2011 10:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bahh, ik ben akelig brak
En heb nog wel gebob'd
quote:
quote:
hehequote:Op zondag 1 mei 2011 11:39 schreef Redbaron het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom er verjaardagen zijn voor men only, dan is er toch niets lekkers te zien
en vitesse een puntje paktquote:Op zondag 1 mei 2011 11:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
God wat hoop ik dat Heerenveen wint vandaag
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
God wat hoop ik dat Heerenveen wint vandaag
Neequote:Op zondag 1 mei 2011 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat PSV verliest of gelijkspeelt
Niks d'r van.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
PSV wint vandaag en Ajax wint over 2 weken in de ArenA, terwijl PSV van Groningen wint
Twente 1, PSV 2 jaquote:
Ik hoop het, ben best bang voor de pot van vanmiddagquote:Op zondag 1 mei 2011 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
Twente wordt toch wel kampioen, maar ik wil het nog niet toegeven
Ach, Twente én Ajax mogen van mij verliezen of gelijkspelenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoop het, ben best bang voor de pot van vanmiddag
onzinberichtquote:Op zondag 1 mei 2011 12:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, Twente én Ajax mogen van mij verliezen of gelijkspelenAls wij maar winnen
Whehequote:Op zondag 1 mei 2011 12:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bas als je geen verstand hebt van voetbal....
Mwa, er is best een verschil tussen NAC en Willem II hoorquote:
ohjah goedemorgenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, er is best een verschil tussen NAC en Willem II hoor
blablablaquote:Op zondag 1 mei 2011 12:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ohjah goedemorgen![]()
ben een echte man, kan niet meerdere dingen tegelijk
Neequote:Op zondag 1 mei 2011 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die een orgamse krijgen tijdens het vissen
David?
quote:
Ja, maar dat was van Nederland, pik.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat je met Justin en mij op 't plein stond zei ook wat
Is ook voetbalquote:Op zondag 1 mei 2011 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, maar dat was van Nederland, pik.
True, maar iedereen is dan sowieso voor NLquote:
Das heul wat anders!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat je met Justin en mij op 't plein stond zei ook wat
Net zo maf als jouquote:Op zondag 1 mei 2011 14:00 schreef norich het volgende:
oh en zag gisteren di-rect op de grote markt in groningen optreden.
wat is die zanger een mafkees, tering hee
quote:
Nee achter de livestreams op internetquote:
quote:
wacht maar tot je het zelf moet betalenquote:
Betaal het zelfquote:Op zondag 1 mei 2011 14:51 schreef omearos het volgende:
[..]
wacht maar tot je het zelf moet betalen
heb er wel eens over gedacht maar vind EL gruwelijk duur
Woon ook bij m'n ma.. Maar ik bdn degene die van voetbal houdt, dus moet ik het zelf betalenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:54 schreef omearos het volgende:
[..]
ik dacht dat je bij je moeder woonde.
naast alle vaste lasten die ik al heb vind ik EL teveel
maar dan heb je ook weinig vaste lasten dus dan kan het ook wel uitquote:Op zondag 1 mei 2011 14:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Woon ook bij m'n ma.. Maar ik bdn degene die van voetbal houdt, dus moet ik het zelf betalen
oh noes de goals staan er niet meteen op, ernstige shitquote:Op zondag 1 mei 2011 15:22 schreef Redbaron het volgende:
Wie slaat die klapjosti van teletekst ff neer en vult die standen in...
Teletekst? Het is 2011, kerel.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:22 schreef Redbaron het volgende:
Wie slaat die klapjosti van teletekst ff neer en vult die standen in...
er zijn mensen die niet zo dol op vbl zijn en toch de standen willen zien, en dan is teletekst een mooi hulpmiddelquote:
Dat is waarquote:Op zondag 1 mei 2011 15:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
er zijn mensen die niet zo dol op vbl zijn en toch de standen willen zien, en dan is teletekst een mooi hulpmiddel
als hij toch al op fok zit, kan hij zo het VBL Live eredivisieverslagen topic volgen, daar staan de tussenstanden snel genoeg in.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Noh, mischien heeft hij de middelen niet om het op een andere manier te zien.
dat zou kunnen...maar doe het niet:)quote:Op zondag 1 mei 2011 15:28 schreef norich het volgende:
[..]
als hij toch al op fok zit, kan hij zo het VBL Live eredivisieverslagen topic volgen, daar staan de tussenstanden snel genoeg in.
dan moet je ook niet klagen over teletekst, want zo traag is die nietquote:
waar lees je dat ik niets heb met voetbal?quote:Op zondag 1 mei 2011 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt niks met voetbal maar loopt stelselmatig op PSV te trollen
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met deze stand kunnen wij geen kampioen meer worden
Twente 2-0
en terechtquote:Op zondag 1 mei 2011 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kutscheidsonze hongaar probeert een rotschop tegen zich te voorkomen, valt en krijgt geel voor een scwalbe
Wordt t een stukkie makkelijker voor twente, ze moeten natuulijk wel de titel prolongerenquote:
Lol u srs?quote:
Snap jij voetbal?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wordt t een stukkie makkelijker voor twente
ja, je moet scoren om te winnen, en degenen met de meeste puntjes op t eind is kampioen...quote:
voor europees right?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heracles heeft tegen ado een puntje genoeg
Gefeliciteerd.quote:
Dat mag van mijquote:Op zondag 1 mei 2011 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, plek 2 moet voor ons zijn! Twente op 1 dan aub.
Thnxquote:
Ook winst? Gefeliciteerdquote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 1 mei 2011 16:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dankje, jij ook.
En zo goed als zeker de 8ste plek.
1 punt is genoeg tegen ADO
Apart he!quote:
hoorde het netquote:
met je frietquote:Op maandag 2 mei 2011 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Frietje (niet slaan) stoverij is echt het goddelijkste wat ik ooit onder de rivieren heb gegeten
Krijg er meteen honger van!
quote:
nee hoor het is patatquote:
en om bush maar even te citeren:quote:
Dat was Bush nietquote:Op maandag 2 mei 2011 09:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
nee hoor het is patat![]()
[..]
en om bush maar even te citeren:
Ladies and gentleman, we've got him![]()
![]()
![]()
![]()
Sex, drugs and oilquote:Op maandag 2 mei 2011 10:13 schreef Under_Score het volgende:
volgnes mij was bush er ook niet vies van.
Of achter het stuur in de auto voor je waar je niet in mag halenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:56 schreef Under_Score het volgende:
oude mensen zijn lachentenzij chagerijnige ouwe zeur
Justin had sjansquote:Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze sloot het gesprek net af met: "wat bent u toch een vriendelijke jongeman!"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Neppe foto van Bin Laden dat hij dood is.Jep, de complottheorieën schieten als paddestoelen uit de grondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Morgenquote:
Wieuuuwwww!!!!quote:
het was in ieder geval zo'n amerikaanse knakkerquote:
ze moeten die beelden natuurlijk eerst bewerken om ze een beetje toonbaar te maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha.
De Amerikaanse en Pakistaanse autoriteiten hebben nog geen beelden vrijgegeven van het stoffelijk overschot van Bin Laden.
Erg verstandig ookquote:Op maandag 2 mei 2011 13:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Lol. 2 maten van mij gingen met koninginnendag in Enschede ajax liederen zingen. Ook flink wat kwade koppen.
Nee, dat zei ik hun ook.quote:
Naja het is meer lesvrije week dan echt vakantie want we hebben voor na de vakantie genoeg huiswerk opgekregenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ik nu pas zie hoe fucking relaxed school is
Lesvrije week staat gelijk aan vakantiequote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef norich het volgende:
[..]
Naja het is meer lesvrije week dan echt vakantie want we hebben voor na de vakantie genoeg huiswerk opgekregen
Ik denk dat dat persoonsgebonden is hoor. de 1 werkt liever, de ander gaat liever naar school.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lesvrije week staat gelijk aan vakantie
Al die huilies op "mijn" school: "School is zo zwaar, stage is zoveel relaxter"
't Is wel de algemene tendens op schoolquote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef norich het volgende:
[..]
Ik denk dat dat persoonsgebonden is hoor. de 1 werkt liever, de ander gaat liever naar school.
Zij mogen de rest van hun leven achter de kassa zitten danquote:Op maandag 2 mei 2011 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Al die huilies op "mijn" school: "School is zo zwaar, stage is zoveel relaxter"
Ach, dat is niet per definitie waar.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zij mogen de rest van hun leven achter de kassa zitten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |