abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96319340
Ik krijg ook de indruk dat ze vinden dat ze geen roem hoeven te behalen en daarna verder in Volendam gaan. Ze zijn ook blij als ze er vanaf zijn. :')

Echt een slechte en irritante houding vind ik.
pi_96319524
En dan alles en iedereen de schuld geven (Oost-Europa blablalba) als het mislukt...terwijl er feitelijk weinig Oost-Europese landen in deze halve finale zitten.... _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_96319696
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef TheVulture het volgende:
En dan alles en iedereen de schuld geven (Oost-Europa blablalba) als het mislukt...terwijl er feitelijk weinig Oost-Europese landen in deze halve finale zitten.... _O-
En dan gaat de TROS en gaat JdW janken dat goede muziek niet doorkomt op het ESF en dat het allemaal een rotzooitje is enzo... _O-
pi_96324180
Is het jullie ook opgevallen dat de backings nu iets extra's hebben toegevoegd aan het eind van het eerste refrein? Ik hoor iets als aah aah :') Klinkt wel goed.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 mei 2011 @ 00:03:29 #205
163650 Greys
pi_96324239
En check de update van het [PANIEK] topic even.
We hadden gelijk _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96324670
Misschien al gepost, excusé moi, maar hier ff een aantal reacties op de eerste repetitie:

ESCdaily:
quote:
We’ve had a look at the outfits the 3JS will wear onstage, and they’re all a bit different, one shiny silver jacket for the lead singer, a vest and tie combo and black jacket for the other two. They’re joined onstage by three backing singers, two women and a man. The backing vocals feel a little overpowering right now, but the lead vocals are very strong. The lights in the background are yellow/gold and look like they are raining down. They’re centered in the stage and stay in place for the entire song there. This sounds great and looks very professional, but there is no guarantee that this could qualify at this point.
ESCKaz:
quote:
There is always one delegation that thinks they know how this game of Eurovision promotion works.....and they don't. Honestly who wants to watch Dutch television to be able to see and hear these guys. They really need to be doing some things with other press from around Europe or this will lead to an EPIC FAIL

I'm hearing in the press centre that they ignored the press, lots of swearing was heard all around the press area....most of it involving "STUPID----DUTCH" Fill in the blank with random foreign language words!

They are giving an interview to us so thanks for that but honestly sort it out!!!!!!
Reacties op ESCtoday:
quote:
To watch 3JS on stage performing their entry gives me a very good feeling. They keep it nice and simple without overacting which fits perfectly with their song. A nice surprise for me because I've overlooked this song but now I hope they'll rush to the final. Good luck.
quote:
Netherlands... Good vocals ! Backings to strong at the end... I need some more showing.. some extra's so people remember...
With the lights i expected more nature elements a bit more water elements and green or something... Just not the boring colour :P
Lights need to be on time when the corus is starting not 3 seconds later...
They need to rock a bit more, because if there is 1 guy walking alone its a bit innoying :) overall good song and should qualify !
quote:
One of my favourite songs this year, but the presentation is lacking impact and now I'm a bit doubtful that it will qualify.
AKOE:
quote:
After two great performances to open the day, Netherlands is not quite up to the same standard. There's nothing much wrong here. It's vocally fine (although I might not have the backing singers so visible or so high in the mix) and we don't get to see the performance outfits on stage (although they were held up and it looks like the lead singer will be wearing a white jacket). The backdrop is rather anonymous and it suits the pleasant but rather bland performance. There are far too many steadycam shots for my liking. It's a nice song, they perform it well and it it were performed in the last five songs then it could well qualify, but I fear it's not making enough impact to be remembered. I like to see this qualify but after this I'm not too optimistic.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 mei 2011 @ 00:18:18 #207
163650 Greys
pi_96324855
Zouden ze écht zo lelijk tegen alle pers doen? :o
Kan het me eerlijk gezegd echt niet voorstellen :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96324933
Ik denk wel dat ze sowieso meer met de buitenlandse pers moeten doen. En ze moeten ook nog iets hebben waardoor ze meer op gaan vallen in het deelnemersveld.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 mei 2011 @ 00:20:45 #209
163650 Greys
pi_96324958
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik denk wel dat ze sowieso meer met de buitenlandse pers moeten doen. En ze moeten ook nog iets hebben waardoor ze meer op gaan vallen in het deelnemersveld.
Het feestje op de boot straks wellicht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96326812
Op de Zweedse tv is wekelijks een pre-show, deze week was o.a. NL aan de beurt:

Sweden 21
Bosnia & Herzegovina 17
Netherlands 16 *O*
Slovakia 12
Bulgaria 12
Moldova 11
Israel 10
Austria 9
Ukraine 9
Macedonia 9
Cyprus 8
Slovenia 8
Belgium 4
pi_96326928
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:17 schreef grazz het volgende:
Op de Zweedse tv is wekelijks een pre-show, deze week was o.a. NL aan de beurt:

Sweden 21
Bosnia & Herzegovina 17
Netherlands 16 *O*
Slovakia 12
Bulgaria 12
Moldova 11
Israel 10
Austria 9
Ukraine 9
Macedonia 9
Cyprus 8
Slovenia 8
Belgium 4
Voorspellen professionals de uitslag?
pi_96327045
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Voorspellen professionals de uitslag?
Ze delen punten uit (tis vaak ook hun persoonlijke smaak) en ze spreken wel over kwalificatie kansen. Hier kun je het terug zien: http://svtplay.se/t/102976/eurovision_song_contest NL vanaf 09:50 ongv.
pi_96327143

lol @ intervieUw :')

De kritiek op het achtergrondje is inmiddels aangekomen :7
pi_96327226
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:28 schreef grazz het volgende:

[..]

Ze delen punten uit (tis vaak ook hun persoonlijke smaak) en ze spreken wel over kwalificatie kansen. Hier kun je het terug zien: http://svtplay.se/t/102976/eurovision_song_contest NL vanaf 09:50 ongv.
Jag talar inte Svenska! Ik zou het dolgraag willen verstaan!
pi_96327266
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Jag talar inte Svenska! Ik zou het dolgraag willen verstaan!
Knutson (ofzoiets :@ ) woont er, die zou het e.a. voor ons kunnen vertalen :)
pi_96327318
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:40 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik ben zo geneigd nu zelf Zweeds te gaan lezen.

En ík was nog wel degene die tegen Greys zei dat ze impulsief was :@

Nu even dat andere filmpje gaan bekijken.
pi_96327469
Ja, het is inderdaad duidelijk aangekomen. :') De Js hebben overigens naar mijn indruk weinig verstand van het songfestival, en de 3e J zit er zoals altijd maar gewoon bij.
pi_96327670
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja, het is inderdaad duidelijk aangekomen. :') De Js hebben overigens naar mijn indruk weinig verstand van het songfestival, en de 3e J zit er zoals altijd maar gewoon bij.
Ze hebben het druk gehad met al die concerten, maar ik vind dat je toch moet nadenken over hoe je je wilt presenteren op het podium en niet ter plekke zoals dat nu gedaan wordt. Kan zijn dat zij zo werken, maar nu is het veel lastiger om dingen echt te veranderen. Ik verwacht voor a.s. vrijdag en volgende week ook niet veel veranderingen. Misschien minder statisch, thats it. En nu maar hopen dat het op beeld goed overkomt en genoeg stemmen krijgt.
pi_96329008
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:34 schreef grazz het volgende:

lol @ intervieUw :')

De kritiek op het achtergrondje is inmiddels aangekomen :7
Zie je meteen duidelijk hoe het werkt. Je ziet Jan kijken van "oh wat baal ik hier van", en Jaap die het dan oplost. Jan overduidelijk opgelucht.
pi_96330445
Jan Dulles is voor de Nederlandse pers al vaak een zuurpruimerig mannetje dus ik kan me voorstellen dat je als internationale pers al helemaal denkt van "wat zijn dit voor figuren"

Ik krijg steeds meer het gevoel dat de TROS compleet de plank mis heeft geslagen met dit trio... muzikaliteit is top maar er is echt meer voor nodig om te scoren... zo'n performance nu nog moeten verzinnen ook :')
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 mei 2011 @ 09:33:13 #221
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96330560

Kijk eens wat de pakketdienst zojuist heeft afgeleverd..... :-) Mooooooi! JK
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:48:24 #222
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_96330981
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:40 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik werk eraan!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_96331015
Het is gewoon amateurisme ten top deze deelname... totaal niet over nagedacht behalve het liedje...

Sieneke en De Toppers hadden in ieder geval nog een plan met hun performance
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:05:54 #224
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96331445
Ik vind je echt een enorme downer aan het worden, TV :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_96331497
quote:
3s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind je echt een enorme downer aan het worden, TV :').
Ik irriteer me er gewoon aan... het zou verdomme een eer moeten zijn om deel te nemen en zij doen net alsof het een optreden in een buurthuis in Volendam is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')