quote:dancing like someone's embarrassing dad at a wedding
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
Ik voel de topics over Weelderig waardeloos al aankomen. Dat had het lied moeten zijn, in het Nederlands.
Dat sprong er tenminste uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Eens.
Maar ik zal me inhouden
Het staat gelukkig zwart op wit dat wij het anders wildenquote:
Ja maar daar kopen we echt geen reet voor helaasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het staat gelukkig zwart op wit dat wij het anders wilden.
dat dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Als de J's voor het liedje Weelderig Waardeloos waren gegaan, ze op drie krukken waren gaan zitten met de gezichten naar elkaar toe en Jan was gaan zingen met een spotlight op zijn snufferd waren me met twee vingers in de neus doorgegaan naar de finale... het totaalplaatje verkoopt... het is niet voor niks EuroVISIE songfestival.
Erik en Greys zelf!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Erik en Greys... als dit weer verkeerd loopt stel ik voor dat wij volgend jaar iets bij de TROS gaan voorstellen als inzending
Wij van Fok moeten niet zo zuur doen, zegt Daniël...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Erik en Greys... als dit weer verkeerd loopt stel ik voor dat wij volgend jaar iets bij de TROS gaan voorstellen als inzending
Ik hou gewoon ook lekker vol!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Maar hoewel mijn hart nog steeds keihard huilt om Weelderig Waardeloos (een párel) weiger ik de hoop op te geven voor Never Alone. Al is het alleen maar omdat ik dan met een leuker gevoel naar Düsseldorf ga
Ik durf keihard te zeggen dat ik er meer verstand van heb dan Daniel Dekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wij van Fok moeten niet zo zuur doen, zegt Daniël...
Maar de favoriet zijn brengt toch ook extra spanningen en hoge verwachtingen met zich mee? Dan ga je eerder fout of valt tegen.. En dan komen, uit het niets, de jees en winnen we.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
Maar echt.. ze starten met Bosnië Herz. die echt heel goed zijn. Daarna Oostenrijk met een meid die de sterren van de hemel zingt. Twee favorieten.
En dan Nederland daar meteen na. Dat kan dan alleen maar tegenvallen ben ik bang
Ik ga letten op een brancardquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Lutte, way to go![]()
Ik ga sowieso met de zenuwen in mijn lijf me helemaal schor zitten blèren daar donderdag.
En tegen de tijd dat de enveloppen komen kan je me afvoeren
ik ga met je mee hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf keihard te zeggen dat ik er meer verstand van heb dan Daniel Dekker
"goed lied, maar niet voor een songfestival...." dat zegt gewoon ALLESquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik ga met je mee hoor
Volgens mij zitten er daar gewoon veel te veel die er veel te weinig verstand van hebben.
Als het goed is zetten ze de Nederlanders wel bij elkaar en we hebben er een aantal op de persdag gezien in Volendam die we daar ook weer zullen zienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef TheVulture het volgende:
En je moet alle Nederlandse fans zo gek krijgen om dat einde keihard mee te oh-ohen...
Ik zal van te voren roepen waar we ongeveer zitten en wat we aan hebben enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Doen jullie nog een vlag of een spandoek meenemen met het FOK!-logo erop?
Jullie moeten wel een beetje opvallen he!
Als Nederland Tom Dice had gestuurd, zou hij waarschijnlijk hebben staan zingen in het felle licht, met het onvermijdelijke truttige achtergrondkoortje erbij, dat alle magie eruit zou halen. Nog even los van het feit dat als er in de voorronde een liedje had meegedaan zoals Kroatie dit jaar stuurt (volledig kansloos), we dat direct zouden sturen in plaats van Tom.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hoop al heb opgegeven... dit wordt een te statische performance van een liedje dat op zich erg fijn in het gehoor ligt... maar wel pas na 3 keer luisteren... als het al doorgaat komt dat echt door jurypunten en niet zozeer door de televoters denk ik...
En waar ik me het meest aan begin te storen is dat wij het maar niet voor elkaar krijgen om een performance te bedenken dat geschikt is voor een dergelijk lied. Ik hoor ze telkens aan Tom Dice refereren en dat die daar ook maar gewoon stond met zijn gitaar... maar dat was juist een heel intiem liedje dat zo gebracht moest worden, inclusief intieme setting en belichting. Darnaast de schattige onschuldige zanger en dat maakt het plaatje compleet.
Die gast die de indruk gaf dat hij daar op de bus stond te wachten, was ook wel een stoorzender inderdaad. Het ontbrak er nog aan dat hij halverwege een sigaret opstak of zijn telefoon uit zijn zak haalde.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ipv die achtergrond-negert die ik niet hoor, bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |