quote:dancing like someone's embarrassing dad at a wedding
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
Ik voel de topics over Weelderig waardeloos al aankomen. Dat had het lied moeten zijn, in het Nederlands.
Dat sprong er tenminste uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Eens.
Maar ik zal me inhouden
Het staat gelukkig zwart op wit dat wij het anders wildenquote:
Ja maar daar kopen we echt geen reet voor helaasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het staat gelukkig zwart op wit dat wij het anders wilden.
dat dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Als de J's voor het liedje Weelderig Waardeloos waren gegaan, ze op drie krukken waren gaan zitten met de gezichten naar elkaar toe en Jan was gaan zingen met een spotlight op zijn snufferd waren me met twee vingers in de neus doorgegaan naar de finale... het totaalplaatje verkoopt... het is niet voor niks EuroVISIE songfestival.
Erik en Greys zelf!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Erik en Greys... als dit weer verkeerd loopt stel ik voor dat wij volgend jaar iets bij de TROS gaan voorstellen als inzending
Wij van Fok moeten niet zo zuur doen, zegt Daniël...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef TheVulture het volgende:
Erik en Greys... als dit weer verkeerd loopt stel ik voor dat wij volgend jaar iets bij de TROS gaan voorstellen als inzending
Ik hou gewoon ook lekker vol!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Maar hoewel mijn hart nog steeds keihard huilt om Weelderig Waardeloos (een párel) weiger ik de hoop op te geven voor Never Alone. Al is het alleen maar omdat ik dan met een leuker gevoel naar Düsseldorf ga
Ik durf keihard te zeggen dat ik er meer verstand van heb dan Daniel Dekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wij van Fok moeten niet zo zuur doen, zegt Daniël...
Maar de favoriet zijn brengt toch ook extra spanningen en hoge verwachtingen met zich mee? Dan ga je eerder fout of valt tegen.. En dan komen, uit het niets, de jees en winnen we.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
Maar echt.. ze starten met Bosnië Herz. die echt heel goed zijn. Daarna Oostenrijk met een meid die de sterren van de hemel zingt. Twee favorieten.
En dan Nederland daar meteen na. Dat kan dan alleen maar tegenvallen ben ik bang
Ik ga letten op een brancardquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Lutte, way to go![]()
Ik ga sowieso met de zenuwen in mijn lijf me helemaal schor zitten blèren daar donderdag.
En tegen de tijd dat de enveloppen komen kan je me afvoeren
ik ga met je mee hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf keihard te zeggen dat ik er meer verstand van heb dan Daniel Dekker
"goed lied, maar niet voor een songfestival...." dat zegt gewoon ALLESquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik ga met je mee hoor
Volgens mij zitten er daar gewoon veel te veel die er veel te weinig verstand van hebben.
Als het goed is zetten ze de Nederlanders wel bij elkaar en we hebben er een aantal op de persdag gezien in Volendam die we daar ook weer zullen zienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef TheVulture het volgende:
En je moet alle Nederlandse fans zo gek krijgen om dat einde keihard mee te oh-ohen...
Ik zal van te voren roepen waar we ongeveer zitten en wat we aan hebben enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Doen jullie nog een vlag of een spandoek meenemen met het FOK!-logo erop?
Jullie moeten wel een beetje opvallen he!
Als Nederland Tom Dice had gestuurd, zou hij waarschijnlijk hebben staan zingen in het felle licht, met het onvermijdelijke truttige achtergrondkoortje erbij, dat alle magie eruit zou halen. Nog even los van het feit dat als er in de voorronde een liedje had meegedaan zoals Kroatie dit jaar stuurt (volledig kansloos), we dat direct zouden sturen in plaats van Tom.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hoop al heb opgegeven... dit wordt een te statische performance van een liedje dat op zich erg fijn in het gehoor ligt... maar wel pas na 3 keer luisteren... als het al doorgaat komt dat echt door jurypunten en niet zozeer door de televoters denk ik...
En waar ik me het meest aan begin te storen is dat wij het maar niet voor elkaar krijgen om een performance te bedenken dat geschikt is voor een dergelijk lied. Ik hoor ze telkens aan Tom Dice refereren en dat die daar ook maar gewoon stond met zijn gitaar... maar dat was juist een heel intiem liedje dat zo gebracht moest worden, inclusief intieme setting en belichting. Darnaast de schattige onschuldige zanger en dat maakt het plaatje compleet.
Die gast die de indruk gaf dat hij daar op de bus stond te wachten, was ook wel een stoorzender inderdaad. Het ontbrak er nog aan dat hij halverwege een sigaret opstak of zijn telefoon uit zijn zak haalde.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ipv die achtergrond-negert die ik niet hoor, bedoel je?
quote:3JS
En we krijgen net binnen dat 'je vecht nooit alleen' op dit moment de meest gedraaide NL-talige plaat van dit moment is. YO!!!! JK
8 minutes ago
En 'Never alone' de minst gedraaide Engelstalige.quote:
Oke, ik krijg nu weer een beetje hoopquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
3JS: geluid nu belangrijker dan visuele presentatie
De 3JS hebben dinsdagochtend voor het eerst gerepeteerd voor het Eurovisie Songfestival. Hun ‘Never Alone’ werd door de Duitse regie nogal sober in beeld gebracht. “We zijn een popgroep,” zegt Jaap de Witte, “en niets anders dan een popgroep. Verwacht van ons geen rare dansjes, dat heeft ons liedje niet nodig!”
[ afbeelding ]
De Volendammers kregen na afloop tijdens de persconferentie al vragen over de soberheid van hun podiumprestatie. Jan Dulles ziet het probleem niet zo, “we waren vooral bezig met het geluid. Met de monitoren, met de backings, maar hoe het eruit ziet, dat komt wel.” Volgens Jaap Kwakman moet eerst de productie af zijn, dan komt de visuele invulling vanzelf. “We hebben alle vertrouwen in onze eigen regisseur. Hij bespreekt de stage presence met de Duitse regie.”
Volgens Jaap de Witte rekenen de mannen op de Duitse gründlichkeit. “Eigenlijk vertrouwen we volledig op hen. We hebben vooraf zo min mogelijk eisen gesteld. Maar als we wat veranderd willen hebben, dan gaan we er vanuit, dat alles ook zo gebeurt zoals wij het willen. En buiten dat, we zijn een popgroep, wij doen geen grappige dansjes. Dat heeft ons liedje helemaal niet nodig. En dan nog, denk je dat Tom Dice zich vorig jaar druk heeft gemaakt over zijn podium, waar hij alleen in het donker achter zijn microfoonstandaard stond?”
Jan Dulles zong ‘Never Alone’ diverse keren loepzuiver in de Düsseldorf Arena, maar had soms zijn ogen dicht. “Ik weet het”, zegt hij glimlachend. “Ik moet mijn ogen openhouden, want dan krijg ik contact met het publiek. Maar als zanger ga ik zo in het liedje op, dat ik de omgeving vergeet en als het ware voor mezelf zing. Ik moet er nu dus bij nadenken, dat ik voor die anderen ga zingen.” Voor 125 miljoen mensen kijkers dus. “Ja, daar moet ik maar even niet aan denken. Die 36.000 mensen in de Arena zijn al spannend genoeg.” En daarmee komt toch weer even de druk terug bij de 3JS. De verwachtingen in Nederland zijn hoog. Na 7 magere jaren wordt van het Volendamse trio verwacht dat ze de finale halen. “Je kunt druk niet meten”, stelt Kwakman. “Maar we voelen die druk echt wel. We zijn trots op wat we doen, maar als we er op 14 mei niet bij zijn, dan blijft dat zonde. We moeten gewoon naar de finale!”
Bron
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Problemen:
- Te statisch
- Houding en gedrag van de Js
- Achtergrondkoortje
- Koortje moet naar een zijkant
- Die neger kan je weghalen, hij heeft totaal geen nut
- De linker backing viel te veel op
- Ach, haal alle backings dan gelijk weg
- Ander kleurtje licht?
Dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Problemen:
- Te statisch +1
- Houding en gedrag van de Js Ik mis enthousiasme. Sieneke had er vorig jaar zo'n zn in dat ik er zelf ook enthousiast door werd. Dat werkt aanstekelijk. Bij de 3js heb ik het idee dat ze zoiets hebben van 'we zien wel'
- Achtergrondkoortje
- Koortje moet naar een zijkant Ja denk dat dat er mooier uitziet op beeld.
- Die neger kan je weghalen, hij heeft totaal geen nut Haha, ik dacht dat donkere mensen goed konden bewegen maar dit lijkt werkelijk waar nergens op!
- De linker backing viel te veel op Ze was wel enthousiast, me likemja ze vormen als koor niet echt een geheel vooralsnog
- Ach, haal alle backings dan gelijk weg Neehee! Iyohoo klinkt zo wel sterker
- Ander kleurtje licht? Ja iets frisser graag mja tis de TROS daar past ook niets fris bij eerlijk gezegd.
Daar winnen we geen punt extra mee hoorquote:
Doe dat maar, dan gaan mensen er ook sneller op stemmen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En eens, wij OEHOOOOHOOOO-en wel in de zaal!
Catwalk mag denk ik niet meer zo op het laatst moment? Maar zou wel tof zijn geweest, dan stond je nog dichter bij het publiek, en dat past bij de 3js!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Doe dat maar, dan gaan mensen er ook sneller op stemmen!![]()
En verder stond ook nog de microfoon van de backings te hard.
Wit-zwart achtergrondlicht kan denk ik erg goed werken, of in ieder geval wit en iets anders.
Waarom gaan de 3Js eigenlijk niet op de uitloop staan? Tom Dice stond er ook en dan ben je meer betrokken met je publiek. Of dat ze er halverwege naartoe lopen.
Dit liedjei s de slechtste die meedeed op het songfestival.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Shine nog steeds niet het slechtste nummer wat ik ooit gehoord heb.
quote:Eindelijk thuis. Morgen EINDELIJK naar de kapper! Schrok net een beetje na het zien van Boulevard en Shownieuws. :$ Vanaf vrijdag boten! JK
?? Alleen rehearsal en dan weer terug lijkt me heel vreemd. ??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
Gister heel de dag onderweg geweest met de boot en vandaag alweer thuis?
[..]
Zover is Düsseldorf niet hè, paar uurtjes met de tuutquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
Gister heel de dag onderweg geweest met de boot en vandaag alweer thuis?
[..]
Dat doen er volgens mij vrij veel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef TheVulture het volgende:
En toch vind ik het raar... geeft wel aan dat ze het Songfestival niet echt heel intensief willen ervaren ofzo... tussendoor even naar huis
Weet je schat, je ziet het soms een beetje zwart...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef TheVulture het volgende:
En toch vind ik het raar... geeft wel aan dat ze het Songfestival niet echt heel intensief willen ervaren ofzo... tussendoor even naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |