Ze moeten om 11.30u al repeterenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan vaart 'ie toch gewoon 's nachts door en komen ze dinsdagochtend vroeg in Düsseldorf aan?
Hm ja, vind ik nog krapjes hoor. Tis fijner als je er een dag/avond van te voren bent.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan vaart 'ie toch gewoon 's nachts door en komen ze dinsdagochtend vroeg in Düsseldorf aan?
De reden was volgens mij dat de gezinnen/familie dan gemakkelijk mee kan, dat ze veel rust hebben onderweg en dat ze al die tijd in Düsseldorf ipv in een hotel ook op die boot slapen steeds, die daar dan aangemeerd blijft liggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kan nog sneller fietsen dan dat.
Waarom gaan ze in hemelsnaam met de boot naar Duitsland? Düsseldorf ligt net voorbij de grens, dus om nou met een boot te gaan, is alleen maar een omweg en verspilling van tijd.
Daar is dus de slaapkamer ook voor.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De reden was volgens mij dat de gezinnen/familie dan gemakkelijk mee kan, dat ze veel rust hebben onderweg en dat ze al die tijd in Düsseldorf ipv in een hotel ook op die boot slapen steeds, die daar dan aangemeerd blijft liggen.
Ja en omdat Volendam ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De reden was volgens mij dat de gezinnen/familie dan gemakkelijk mee kan, dat ze veel rust hebben onderweg en dat ze al die tijd in Düsseldorf ipv in een hotel ook op die boot slapen steeds, die daar dan aangemeerd blijft liggen.
Nou ja idd, hij bracht het echt heel overtuigend alsof ze daar de gehele tijd op zullen verblijven op die boot. Anders had hij de slaapkamers ook niet hoeven laten zien. Dus zullen ze echt wel het hele eind gaan varen. Maar toch, volgens mij wordt het paniek onderweg als ze merken hoe langzaam het gaatquote:Op maandag 2 mei 2011 00:46 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja en omdat Volendam ofzoen ze kunnen er andere delegaties uitnodigen. Dit valt dan toch wel weer op
En volgens Jan hoeven ze zich ook geen zorgen te maken over het eten..de palingen zullen hen achterna zwemmen
Ik ben zo geneigd om even naar Volendam te gaan morgen vanochtendquote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja idd, hij bracht het echt heel overtuigend alsof ze daar de gehele tijd op zullen verblijven op die boot. Anders had hij de slaapkamers ook niet hoeven laten zien. Dus zullen ze echt wel het hele eind gaan varen. Maar toch, volgens mij wordt het paniek onderweg als ze merken hoe langzaam het gaat
En die kapitein maar rustig aan doen omdat die denkt dat ze pas de week er op hoeven![]()
Haha en dan slaat de stress op Jan's stem en dan kan die weer niet zingen en schrijft iedereen negatief over de 3Jsquote:Op maandag 2 mei 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja idd, hij bracht het echt heel overtuigend alsof ze daar de gehele tijd op zullen verblijven op die boot. Anders had hij de slaapkamers ook niet hoeven laten zien. Dus zullen ze echt wel het hele eind gaan varen. Maar toch, volgens mij wordt het paniek onderweg als ze merken hoe langzaam het gaat
En die kapitein maar rustig aan doen omdat die denkt dat ze pas de week er op hoeven![]()
En dan zal je zien dat Nederland met een 15e plaats niet doorgaatquote:Op maandag 2 mei 2011 00:50 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha en dan slaat de stress op Jan's stem en dan kan die weer niet zingen en schrijft iedereen negatief over de 3Js
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En dan zal je zien dat Nederland met een 15e plaats 11e plaats niet doorgaat![]()
![]()
Dat snap ik wel (en vind ik ook), maar de soap waardoor alles weer ieder jaar verkeerd gaat is gewoon komischquote:
Dit idd, en ook altijd bij ons.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat snap ik wel (en vind ik ook), maar de soap waardoor alles weer verkeerd gaat is gewoon komisch![]()
![]()
Aan de ene kant wil ik nu wel eens de finale halen, maar aan de andere kant is het zó lachwekkendquote:
quote:Select Voyages, die je kent van de luxe riviercruises, vaart op 5 mei de 3J's naar de halve finale (12 mei) van het Eurovisie Songfestival in Düsseldorf.
Het luxe vijfsterren riviercruiseschip ms Royal Crown wordt het tijdelijke onderkomen van de Nederlandse artiesten, die met hun inzending 'Never Alone' een gooi doen naar een plek in de finale. Ook dient ms Royal Crown als basis voor allerlei radio en televisieprogramma's die vanaf het schip worden uitgezonden.
Ja idd je merkte dat zijn stem ook niet optimaal klonk. Maar na dinsdag zouden ze 2 dagen naar huis gaan hoorde ik Jaap zeggen. Mja of dat veel helpt.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:59 schreef Greys het volgende:
Ik snap het ook niet hoor, na die dagen Amstel Live had ie het ook ff zwaar zo vlak voor het NSF, hopen dat ze echt ff een paar dagen rust nemen. Maar dat kan nu natuurlijk amper/niet meer, met de repetities en al die feestjes daar enzo waar ook weer opgetreden zal worden denk ik.
En ohhhhhhhhhhh god, ze gaan dus echt varen, want die boot dient echt als thuisbasis ook voor de radio uitzendingen enzo
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:01 schreef Greys het volgende:
Zullen we er een apart topic over openen?
Jaaaaaaaa waarom nietMoment...
quote:Op maandag 2 mei 2011 01:01 schreef Greys het volgende:
Zullen we er een apart topic over openen?
Jaaaaaaaa waarom nietMoment...
En dat rond dit tijdstip (verdorie ik had ook allang motte slape!)quote:Op maandag 2 mei 2011 01:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Door die boot ben ik nu verschrikkelijk melig!
![]()
![]()
Blijf gewoon voor de gezelligheid!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:04 schreef grazz het volgende:
[..]
En dat rond dit tijdstip (verdorie ik had ook allang motte slape!)
Ja ik wil dit niet missen, en ook zeker niet de topic van Greys over enkele ogenblikkenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Blijf gewoon voor de gezelligheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |