Ik mis het intro in de Engelse versiequote:Op zaterdag 30 april 2011 16:38 schreef Madame_Paon het volgende:
De Nederlandse versie vind ik nog steeds leuker, maar goed.
Net op tijd thuis!quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Om 17.00 dus de theatershow "Pluche, zweet en tranen" op NED1.
Eurovision Artists Magazinequote:Op zaterdag 30 april 2011 16:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat voor blaadje is dat eigenlijk? Waar heb je dat van? Het lijkt me wel interessant!
Ja ik zat er in de SC al over te gillenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:09 schreef Lutte het volgende:
Greys, dat leuke liedje met 'woei!' is nu!!!!
Woehoe!quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Eurovision Artists Magazine
En we doen er binnenkort een prijsvraagje mee hier in ESF!
Dan kan je het winnen!
Ik dacht dat Jan in een of ander interview heeft aangegeven dat aan de regie te willen overlaten. Jammer dat Sietse Bakker hier niet (meer) post. Maarja zal het wel super druk hebben natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
Ze zitten daar anderhalve week voordat ze uberhaupt voor het eggie moeten, dus tijd om met de backings te 'oefenen' is er nog zat. Zelfs onderweg op die boot![]()
Ze hebben het tot nu toe ook retedruk gehad natuurlijk, dus ik denk dat ze hebben besloten zich vanaf morgen (vertrek met de boot) pas volledig daarop te storten. Overigen is één van die backings al jaaaaaaaaaaaren hun backing (en was ze er op het NSF ook bij als backing) dus wellicht heeft zij al met de andere twee geoefend, alleen nog niet met de Jees echt ofzo.
Dat ze niet hebben nagedacht over de belichting en achtergrond vind ik echt vreemd, want Sietse Bakker zei dat alle deelnemers daar weken geleden al over hadden overlegd met de Dusseldorfse techniek
Dat gaat nooit lukkenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
Hoe lang zou het eigenlijk varen zijn vanaf Volendam?
Als ze maandag pas vertrekken, zijn ze er dan dinsdag wel op tijd?![]()
Met de boot naar Düsseldorf?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
Hoe lang zou het eigenlijk varen zijn vanaf Volendam?
Als ze maandag pas vertrekken, zijn ze er dan dinsdag wel op tijd?![]()
Dat zou wel erg zijn jaquote:Op maandag 2 mei 2011 00:29 schreef Greys het volgende:
Zou de kapitein denken dat ze er pas volgende week dinsdag hoeven zijn?
En dat hij nog dacht 'Gut, da's wel erg ruim op tijd, dat vertrek'?
Ehm..quote:Cruise speed: 26 km/h
quote:Kom de 3J's uitzwaaien!
Maandag 2 mei vertrekt 3JS met de 'Royal Crown' vanuit Volendam naar Düsseldorf. De TROS geeft iedereen de gelegenheid om hen uit te komen zwaaien en succes te wensen. Onder andere burgemeester W. van Beek van Edam-Volendam en TROS-directeur Peter Kuipers zullen van de partij zijn.
Het wordt echter pas écht een feestelijk afscheid als jij er ook bent om 'onze mannen' vanaf de kade uit te zwaaien. Roep zoveel mogelijk mensen om ook te komen!
Het uitzwaaimoment is op maandag 2 mei om 11.30 uur op de kade in Volendam. De exacte afmeerplaats zie je op de afbeelding.
We hopen je maandag 2 mei op de kade van Volendam te mogen begroeten!
Dan vaart 'ie toch gewoon 's nachts door en komen ze dinsdagochtend vroeg in Düsseldorf aan?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:41 schreef grazz het volgende:
Ff info over de Royal Crown gezocht:
[..]
Ehm..![]()
Ik kan nog sneller fietsen dan dat.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:41 schreef grazz het volgende:
Ff info over de Royal Crown gezocht:
(...)
Ehm..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |