Nee dat komt natuurlijk omdat ik hier het bed niet uit kan komenquote:
Maar wel een verkapte he!quote:
Dat hij dan niet bij je kruipt verbaast mequote:Op zaterdag 30 april 2011 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat komt natuurlijk omdat ik hier het bed niet uit kan komen
Ja idd, wat een gebrek aan inzet weer...quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hij dan niet bij je kruipt verbaast me
Ik ben verbazingwekkendquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hij dan niet bij je kruipt verbaast me
Grote tegenvaller welquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, wat een gebrek aan inzet weer...
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 30 april 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
* voorzichtig om het hoekje van de douche gluurt... aah veilig
Elke dag weer, elke dag!quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:56 schreef xFriendx het volgende:
Nooit moeite mee om mn bed uit te komen.
*helpt dragen*quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:02 schreef Yuki het volgende:
Eens kijken of ik mijn bips in Arnhem kan krijgen
Zijn de boobies nog wel onveranderd?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij ben ik aan het afvallen door alle stress enz van de laatste maanden![]()
Meer stress aub
Ik help gewoon graag een 'handje'quote:
Die zijn nog steeds zeer aanwezigquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zijn de boobies nog wel onveranderd?
Het klonk gewoon grappigquote:
Jaloers op knetter....rightquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Pasgeleden was ik aan het bitchen tegen iemand in een topic ergens. Wilde hij terugbitchen. Zei hij dat ik jaloers was op Knetterkrankjorum omdat zij wel tieten heeft en ik maar erwtjes.
Mijn god ik ben nu nog bezig met lachen om die opmerking
Ja daar gaat het al mis. Maar ook ik en erwtjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |