Want, je zult nooit meer iemand tegenkomen die je leuk vindt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:06 schreef Silven het volgende:
Ik vind dat het moet kunnen. Hangt er wel vanaf wat jouw verhouding tegenover die andere partner is. Is het je beste maat/vriendin dan is het best wel not done, is het echter een wildvreemde dan zou ik gewoon de gok wagen.
Vertaling van TS:quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:02 schreef RonnieHansen het volgende:
Ken je dat effe wat nader uit mekaar drukken?
Als je wijffie zo gemakkelijk bij je weggaat kun je je beter tot jezelf richten en je afvragen waarin je tekort geschoten bent en wat die andere gozer zoveel meer te bieden heeft. En natuurlijk waarom jouw wijffie het zo gemakkelijk laat gebeuren. Dan was ze blijkbaar toch al niet zo gek verliefd op jou.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:45 schreef Scrummie het volgende:
Tuurlijk kan alles kapot. Realiseer wel dat jij ook kapot kan in dat geval. Echt, degene die mijn relatie bewust kapot maakt, gaat zelf ook kapot
Waar? Kunnen die ook kapot, bij een beetje tegendruk?quote:
Dat dus. Dat is toch niet aantrekkelijk!quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:48 schreef GizartFRL het volgende:
Als het je lukt is de kans groot dat ze het daarna ook weer doet.
Ofwel, lukt het je om het meisje los te weken van haar huidige vriend, dan lukt een ander het ook als JIJ de huidige vriend bent.
Er zijn door de jaren heen behoorlijk wat ridders kapot gegaan inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar? Kunnen die ook kapot, bij een beetje tegendruk?
"wijffie"quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:49 schreef Silven het volgende:
[..]
Als je wijffie zo gemakkelijk bij je weggaat kun je je beter tot jezelf richten en je afvragen waarin je tekort geschoten bent en wat die andere gozer zoveel meer te bieden heeft. En natuurlijk waarom jouw wijffie het zo gemakkelijk laat gebeuren. Dan was ze blijkbaar toch al niet zo gek verliefd op jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |