quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
en we waren echt nog niet aan 301 toe
[ afbeelding ]
bij mij nu wel maar moet vaak op F5 rammenquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
en we waren echt nog niet aan 301 toe
[ afbeelding ]
dat doet me echt denken aan een optreden van Rotterdam terror corps toen was ik 12 of zoquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:26 schreef Stability het volgende:
mark, fasten your seatbelts !! komt ie !
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
bij mij nu wel maar moet vaak op F5 rammen
haha ja tis echte terror house inddquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat doet me echt denken aan een optreden van Rotterdam terror corps toen was ik 12 of zo
proost LS , dank je welquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Proost dan maar op Stability en dat ze nog lang en gelukkig in goede gezondheid bij ons mag zijn.
![]()
![]()
ja maar hij "vergeet"soms berichten ik zag straks ook een paar berichten niet heeft met autoupdate te mmakenquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had lapo direct gecapt pas #296
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Proost dan maar op Stability en dat ze nog lang en gelukkig in goede gezondheid bij ons mag zijn.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maar hij "vergeet"soms berichten ik zag straks ook een paar berichten niet heeft met autoupdate te mmaken
ja dat kan ik echt niet meer lang luisteren... eerst alleen maar.. maar dat optreden als enneke was wel kickuhquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:31 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ja tis echte terror house indd
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
lang zal stabi leven, lang zal stabi leven, lang zal stabi leven in de
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:32 schreef Stability het volgende:
goh, ik moet echt mn bed zo wel in hoor, morgen lange dag...pffffff uuuuuuuuren door amsterdam zwalken ,dansen en zuipuhhhhhh
gezellig toch.... misschien kom ik je wel tegen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:32 schreef Stability het volgende:
goh, ik moet echt mn bed zo wel in hoor, morgen lange dag...pffffff uuuuuuuuren door amsterdam zwalken ,dansen en zuipuhhhhhh
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:32 schreef Stability het volgende:
Ik had 299, stability 300 en jij stond met 301 op pagina 7 hier.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had lapo direct gecapt pas #296
lol, ik nu ook niet hoor, daarvoor moet ik wel in de mood zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat kan ik echt niet meer lang luisteren... eerst alleen maar.. maar dat optreden als enneke was wel kickuh
ja als ik weet hoe je eruit ziet, en als mn ogen willen na de drank hahahahaquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gezellig toch.... misschien kom ik je wel tegen...
dat zijn gewoon gouwe ouwe in dit genrequote:Op zaterdag 30 april 2011 01:33 schreef Stability het volgende:
[..]
lol, ik nu ook niet hoor, daarvoor moet ik wel in de mood zijn
ik heb nu flight 643 van tiesto aanstaan...wereld nummer
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maar hij "vergeet"soms berichten ik zag straks ook een paar berichten niet heeft met autoupdate te mmaken
ja dat zijn vaak de mooistenquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat zijn gewoon gouwe ouwe in dit genre
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb meteen gecapt als bewijs dat ik niet bewust de lapo pakte * MaryMouse stampt voet dit is niet eerlijk.... ik let altijd op en laat een ander de lapo pakken
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had 299, stability 300 en jij stond met 301 op pagina 7 hier.
uh...nee 15 was het toch? hahahaquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:36 schreef Stability het volgende:
hey mensen, bedankt allemaal voor jullie lieve felicitaties , ik ga echt mn bed in, wil niet, maar moet he....slaap lekker straks als jullie gaan en heel veel plezier morgen !!!!!
doegieeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Geniet je dag, maak wat mooie foto's en post ze later!quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:36 schreef Stability het volgende:
hey mensen, bedankt allemaal voor jullie lieve felicitaties , ik ga echt mn bed in, wil niet, maar moet he....slaap lekker straks als jullie gaan en heel veel plezier morgen !!!!!
doegieeeee![]()
![]()
![]()
![]()
lol kijk eens naar mn foto......24? 15? of...................? dat blijft mijn geheimquote:
leuk idee ok!quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geniet je dag, maak wat mooie foto's en post ze later!![]()
OK ik hoop dat deze goed genoeg isquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK ik hoop dat deze goed genoeg is[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
eh Bollo welke muziek vind jij níet goed
hmmm...quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
[..]dat s eigenlijk vrij weinig, maar Ben Harper, Dave Matthews,Eddy Vedder zijn denk ik toch wel favorieten.
maar kan genieten van heelheelheelveel muziek
ik wou zeggen ken ik niet... maar dat is toch echt filmmuziek..... op zijn tijd ook mooiquote:
hmmm redelijk omstreden Carl Orff ....quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik wou zeggen ken ik niet... maar dat is toch echt filmmuziek..... op zijn tijd ook mooi
tuurlijk ken ik die, maar daar is niet echt waar mijn intresse ligt klasiek kan heel mooi zijn maar niet om zo even te luisteren daar moet je echt voor gaan zitten. kan dat wel samen met de pa van mijn compagnon die is er helemaal gek van en dan samen rustig met een glaasje wijn. hij kent ook alle achtergronden dat is echt gaafquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm redelijk omstreden Carl Orff ....![]()
OK... daar niet van onder de indruk.....
Deze dan![]()
de film amadeus schitterende achtergrond voor deze muziek.... en ja als achtergrond herrie niet echt geschikt.... alleen maar ff checken of je muziek kende die ouder is dan jij bentquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
tuurlijk ken ik die, maar daar is niet echt waar mijn intresse ligt klasiek kan heel mooi zijn maar niet om zo even te luisteren daar moet je echt voor gaan zitten. kan dat wel samen met de pa van mijn compagnon die is er helemaal gek van en dan samen rustig met een glaasje wijn. hij kent ook alle achtergronden dat is echt gaaf
ik denk dat je daar nog verstelt van staat hoeveel ik ken voor mijn tijdquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de film amadeus schitterende achtergrond voor deze muziek.... en ja als achtergrond herrie niet echt geschikt.... alleen maar ff checken of je muziek kende die ouder is dan jij bent
quote:
ok battle voor morgen... challenge mequote:Op zaterdag 30 april 2011 02:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik denk dat je daar nog verstelt van staat hoeveel ik ken voor mijn tijd
niet liegen... zouden pas 1 mei komenquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
was net alle lichten aan het uitzetten
slaap lekker![]()
![]()
en ik zal aankomende week weer minder online zijn er komt morgen weer bezoek
maar ze komen vandaag....quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet liegen... zouden pas 1 mei komen
quote:
komt goed!quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan wacht ik nog wel ff met battlenen met je hoor
slaap
kusje ook voor je familie ( en je houtzagende hond natuurlijk
)
mark ben er ook weg van ciaoquote:
goeedenmorgen poezelig dingquote:
mogguh muisjequote:
mogguh Hertog Jan.... familie al gearriveerd?quote:
het is deze keer geen familie, gewoon vriendenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mogguh Hertog Jan.... familie al gearriveerd?
oh, maar das toch ook hartstikke leuk gewoon vriendenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:17 schreef bollokus het volgende:
het is deze keer geen familie, gewoon vriendenmaar nog niet zijn og onderweg
zeker! heb er zin an!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh, maar das toch ook hartstikke leuk gewoon vrienden
't is em nog niet helemaalquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:26 schreef bollokus het volgende:
http://open.spotify.com/track/22xGGbe5dUlB33QS7pASz2
betere cover van metallica nothing else matter's op spotify, maar nog niet de echte
ja, nog niet alle uitgevers hebben rechten verleent, helaas, maar hoop dat het wel beter word.......quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is em nog niet helemaalvalt me wel op dat er wel heel veel covers op spotify staan, of live uitvoeringen en minder originelen
"i was walking down the streetquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:33 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
en hier heb ik de hele nacht over lopen piekeren en nu schoot ie mij te binnen
![]()
![]()
http://open.spotify.com/track/5AW06u82yN9agtQlINqny5
Stom was 't joh, zie de hele clip voor mij afspelen, hoor de deun en kon níet op de woorden komen en wist van de band alleen nog maar dat er een nummer in zatquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:38 schreef bollokus het volgende:
als je op het last.fm logotje drukt kun je ien dat ik hem nu aan het luisteren bent
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stom was 't joh, zie de hele clip voor mij afspelen, hoor de deun en kon níet op de woorden komen en wist van de band alleen nog maar dat er een nummer in zat
neu, jij gaf met het motörhead linkje, daaronder stond ook de Blue Öster Cult en toen in ene pling 10CCquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:39 schreef bollokus het volgende:
en toen liep je door een straat en in een keer ping
aa ok, leuk he zo weer alles terug vindenquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
neu, jij gaf met het motörhead linkje, daaronder stond ook de Blue Öster Cult en toen in ene pling 10CC
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:44 schreef bollokus het volgende:
aa ok, leuk he zo weer alles terug vinden
ik kan niet zo hard draaien, vinden de buren niet leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:45 schreef bollokus het volgende:
ben nu even naar prodigy aan het luisteren dat is echt iets wat gewoon knoep hard moet
ik wel soms is dat zoooo lekker!quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik kan niet zo hard draaien, vinden de buren niet leuk
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:51 schreef bollokus het volgende:
ik zag net dat het steeds drukker werd bij jou nederlandse luistje.. aanmensen die hebben ingeschreven
ja toch, kunnen meerdere mensen er van genietenquote:
maar die is ook zo lekker fout... heb ik vorige week mee gepoetstquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:54 schreef bollokus het volgende:
ja toch, kunnen meerdere mensen er van genieten
foute lijstje word ook druk bezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |