Schatteke toch, zorg even dat je eind mei uitgeslapen bent danquote:
Volgens mij heeft Cheryl ook wel eens 2 x achter elkaar gewonnen in de Uk..quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Rochelle of Adlicious! Al denk ik dan weer vorig jaar heeft Angela met Jaap gewonnen dus dan zal ze nu wel niet winnen...
Er heeft ook nog nooit een oudere solist gewonnen. Of een act van Eric of Stacey.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, er wint een groep deze keer, nog niet gebeurd immers
Maar toch gaat Ed ervoor want Stacey heeft een paar kekke circusclowns ingehuurd die op eenwielers rond waggelende Edje cirkelen. Vuurspuwend.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja die niemand zo goed doet omdat zijn stem niet na te doen is en het nummer maakt
Van Stees niet zo gek, kijk wat ze met Pyke deedquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Balisto het volgende:
[..]
Er heeft ook nog nooit een oudere solist gewonnen. Of een act van Eric of Stacey.
Ja dat is ook weer zo, dan heeft Angela gewoon mazzel!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, er wint een groep deze keer, nog niet gebeurd immers
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar toch gaat Ed ervoor want Stacey heeft een paar kekke circusclowns ingehuurd die op eenwielers rond waggelende Edje cirkelen. Vuurspuwend.
Van de coaches gun ik het eigenlijk alleen Eric en Angela.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Van Stees niet zo gek, kijk wat ze met Pyke deed
ja vind je het gek dat een act van hun nooit gewonnen hebben ze sturen voor de live shows de beste naar huis en nemen de slechtse mee naar de live shows ja dan vraag je er toch om lijkt me . angela neemt altijd de goeie mee dus die is slimmer als de restquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Balisto het volgende:
[..]
Er heeft ook nog nooit een oudere solist gewonnen. Of een act van Eric of Stacey.
Dat ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef Balisto het volgende:
[..]
Van de coaches gun ik het eigenlijk alleen Eric en Angela.
Hahaha ja ik dacht ook waar ken ik die man van!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Guanabana het volgende:
Hee Patrick van Wie is de Mol zit in een nieuw reclamespotje
Ik zit nog steeds een beetje in mijn WIDM-gat![]()
Eric was beroerd met z'n keuzes dit jaar en de argumenten die Stacy gebruikte "ik heb geen klik met jou"quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef style2k het volgende:
[..]
ja vind je het gek dat een act van hun nooit gewonnen hebben ze sturen voor de live shows de beste naar huis en nemen de slechtse mee naar de live shows ja dan vraag je er toch om lijkt me . angela neemt altijd de goeie mee dus die is slimmer als de rest
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar toch gaat Ed ervoor want Stacey heeft een paar kekke circusclowns ingehuurd die op eenwielers rond waggelende Edje cirkelen. Vuurspuwend.
Neeee, dat is een bange muisquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik gun het Eric echt, betekent dus dat Rochelle zou moeten winnen, en daar kan ik prima mee leven. Ze is de enige met echte starquality.
QFTquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeee, dat is een bange muis
Star ben je ook buiten het podium, dat gaat ze niet redden
Melken tot de koe dood is!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef Kally het volgende:
O komt de kus weer? De passievolle, 'ik wil je en hou van je' kus!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |