dat was ook alles sinds gerebeer weg isquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Slinger ik ook even de streams aan: "Monique, jij hebt een missie gekregen..." en toen werd het stil
Die baby was ook al zo'n succes !!! Wtf zijn ze mee bezigquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:03 schreef danilel het volgende:
monique, missie
Karim;" hoeveel woordjes moest je onthouden" => geen antwoord
Flip ; "hoeveel foutjes mocht je maken " ==> niets
nu ben ik het ook met je eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Die baby was ook al zo'n succes !!! Wtf zijn ze mee bezig
Die missie van geen huishoudelijk werk heeft ze dan zeker al heel lang.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:05 schreef schizolientje het volgende:
Mo heeft vast een paar dagen niet mogen huilen en absoluut geen huishoudelijk werk doen als missie
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoor je Gerard al tegen Fenneke zeggen: Goh, nu snap ik dat de kijkcijfers zo tegenvallen, als jullie wel de meubels maar niet de bewoners zien..
Ja, en die moet ze ws ook nog lang volhoudenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Die missie van geen huishoudelijk werk heeft ze dan zeker al heel lang.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoor je Gerard al tegen Fenneke zeggen: Goh, nu snap ik dat de kijkcijfers zo tegenvallen, als jullie wel de meubels maar niet de bewoners zien..
Voor zolang als het duurt..quote:
Dan zou ze blij zijn ze wil toch naar huis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef Darklight het volgende:
Aan dat hoofd te zien is de missie mislukt
Laat alles maar weg!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
Laat dit dan ook maar weg, laat de hele streams maar weg!!
Ze wil niet meer wegquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:08 schreef shomila het volgende:
[..]
Dan zou ze blij zijn ze wil toch naar huis.
Wat ze van het begin af al doen programma naar de klote helpen.Op upc en ziggo zijn de meeste sl altijd op 1 en 2 dus ook zo,n goede actiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |