abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96156950
Beetje raar verhaal. Begin februari heb ik aan de rechterkant van mijn gebit zowel boven als onder mijn verstandskiezen laten verwijderen. Sinds twee dagen echter, merk ik dat er rechts onder een stukje tand door mijn tandvlees is gekomen. Het betreft een piepklein stukje, maar vorige week was het er nog niet. Ik kan het niet anders verklaren dan dat de verstandskies niet goed verwijderd is en dat deze nu alsnog doorgroeit. Heb de tandarts gebeld en een afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag. Maar het is best irritant omdat mijn tong er steeds tegenaan komt en ik wil gewoon graag weten hoe het zit. Ik zal waarschijnlijk weer onder het mes moeten?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 21:25:28 ]
pi_96157034
Probeer enter eens te gebruiken ;) Dit leest voor geen ene meter.

Ontopic: Zou het kunnen dat er iets niet volledig is weggehaald? Is er iets gebroken met trekken van de verstandskiezen?
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:25:51 #3
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_96157052
Niet een stukje kaak dat door je tandvlees komt?
Heb ik na het trekken van mijn verstandkies ook gehad en aangezien het een scherp stukje was was het behoorlijk irritant ( slikken deed pijn etc).
Toen is het met een knabbeltang weggehaald en nooit meer last van gehad.

Maar uiteraard is een bezoekje aan je tandarts beter om er achter te komen wat het kan zijn.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_96157072
Dat gebeurde bij mij ook, was gewoon een scherf van de kies dat per ongeluk in de wond achter was gebleven.
Doet het nog zeer?
Zolang er was is, is er leven.
pi_96157102
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:25 schreef geelkuikentje het volgende:
Probeer enter eens te gebruiken ;) Dit leest voor geen ene meter.

Ontopic: Zou het kunnen dat er iets niet volledig is weggehaald? Is er iets gebroken met trekken van de verstandskiezen?
Geen idee, ik ben geen tandarts. Daarom vraag ik het.

btw, zes regels tekst is al teveel gevraagd voor je? Heb je wel eens een boek gelezen?
  Boks-Chick vrijdag 29 april 2011 @ 21:28:42 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96157197
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:25 schreef GizartFRL het volgende:
Heb ik na het trekken van mijn verstandkies ook gehad en aangezien het een scherp stukje was was het behoorlijk irritant ( slikken deed pijn etc).

Maar uiteraard is een bezoekje aan je tandarts beter om er achter te komen wat het kan zijn.
Dit zal het zijn idd, heb ik ook gehad :).

De tandarts haalt het eenvoudig weg en dan heb je er geen last meer van *O*.
lolwut
pi_96157216
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:25 schreef GizartFRL het volgende:

Dat komt idd ook wel overeen met wat ik heb. Heb je dat bij de tandarts laten doen of bij de kaakchirurg?
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef Dinus het volgende:
Dat gebeurde bij mij ook, was gewoon een scherf van de kies dat per ongeluk in de wond achter was gebleven.
Doet het nog zeer?
Niet zeer, maar het is irritant. Zou idd een scherf kunnen zijn... hij heeft er flink in lopen bikken herinner ik me nog.
pi_96157220
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben geen tandarts. Daarom vraag ik het.

btw, zes regels tekst is al teveel gevraagd voor je? Heb je wel eens een boek gelezen?
He hallo, gebruik gewoon enter, ik vraag het vriendelijk. Je post leest gewoon voor geen meter. Blijkbaar snap je dat gewoon niet maar dat geeft niet.

Hoe kan ik nou weten of er een stuk is afgebroken. Een kies hoort normaal gesproken gewoon heel uit je kaak te komen. Als die in stukjes komt is er iets gebroken dat weet je toch?
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:38:48 #9
337790 Kittl
It's Kittl for you!
pi_96157682
God wat een stelletje zeikerds zijn jullie zeg over hoe TS schrijft.. De piep..

Laat je weten hoe het bij de tandarts was TS?
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:43:58 #10
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_96157916
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef Dinus het volgende:
Doet het nog zeer?
Check, dat had ik ook... dacht dat er een stukje hechtdraad uitstak ofzo en vroeg de tandarts het eruit te plukken met een tangetje... haalt ze er een botsplinter van 2cm uit :o
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_96158063
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:29 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

He hallo, gebruik gewoon enter, ik vraag het vriendelijk. Je post leest gewoon voor geen meter. Blijkbaar snap je dat gewoon niet maar dat geeft niet.

Hoe kan ik nou weten of er een stuk is afgebroken. Een kies hoort normaal gesproken gewoon heel uit je kaak te komen. Als die in stukjes komt is er iets gebroken dat weet je toch?
Als dit teveel of te ingewikkeld is voor je heb ik liever dat je wegblijft uit dit topic. Met adviezen van halve analfabeten kan ik sowieso weinig. Maar ik zal in het vervolg aangeven dat mijn topics bestemd zijn voor mensen die intellectueel 12+ zijn, dus bedankt voor de tip.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:38 schreef Kittl het volgende:
God wat een stelletje zeikerds zijn jullie zeg over hoe TS schrijft.. De piep..

Laat je weten hoe het bij de tandarts was TS?
Zal ik doen. De scherven-theorie klinkt wel logisch, maar kan een scherf nog groeien in het tandvlees dan?
pi_96158084
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef Flurry het volgende:

[..]

Check, dat had ik ook... dacht dat er een stukje hechtdraad uitstak ofzo en vroeg de tandarts het eruit te plukken met een tangetje... haalt ze er een botsplinter van 2cm uit :o
Hoe lang was dat nadat je naar de chirurg was geweest?
pi_96158490
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:46 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Als dit teveel of te ingewikkeld is voor je heb ik liever dat je wegblijft uit dit topic. Met adviezen van halve analfabeten kan ik sowieso weinig. Maar ik zal in het vervolg aangeven dat mijn topics bestemd zijn voor mensen die intellectueel 12+ zijn, dus bedankt voor de tip.
:')
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:57:20 #14
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_96158616
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:29 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dat komt idd ook wel overeen met wat ik heb. Heb je dat bij de tandarts laten doen of bij de kaakchirurg?

[..]

Niet zeer, maar het is irritant. Zou idd een scherf kunnen zijn... hij heeft er flink in lopen bikken herinner ik me nog.
Gewoon bij de tandarts. Volgens mij wel verdoofd gedaan, maar zeker weten weet ik het niet meer.
Geen last meer van gehad daarna.
Kwam bij mij doordat er door de vrijgekomen ruimte je kaak een beetje ging werk oid...

En wat Kittl O+ zegt.
Vervolg op dit verhaal word gewaardeerd.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_96159335
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:46 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

[..]

Zal ik doen. De scherven-theorie klinkt wel logisch, maar kan een scherf nog groeien in het tandvlees dan?
Je lichaam probeert dat wat er niet hoort er uit te werken he, dan komt het omhoog en lijkt het te groeien :)
pi_96160358
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef Dinus het volgende:

[..]

Je lichaam probeert dat wat er niet hoort er uit te werken he, dan komt het omhoog en lijkt het te groeien :)
Lijkt me een goede verklaring.

Bedankt voor alle reacties. Ik ben weer helemaal gerust gesteld met een stuk scherf in m'n kaak :)
  zondag 1 mei 2011 @ 15:31:52 #17
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96208433
Bij mij was het een stukje bot. Even naar de tandarts en laten weghalen, zo gepiept. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_96363935
En, ben je het al kwijt?
pi_96364208
-edit: doe normaal

[ Bericht 89% gewijzigd door Mylene op 05-05-2011 18:46:32 ]
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
pi_96369320
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:00 schreef Dinus het volgende:
En, ben je het al kwijt?
Kan vrijdag pas terecht.

Maar ben er inmiddels al helemaal aan gewend en heb er geen last meer van. Ben alleen bang dat het op termijn tegen m'n kies aan gaat drukken, dus het moet wel weg.

[ Bericht 33% gewijzigd door Mylene op 05-05-2011 18:46:55 ]
pi_96445847
Ze heeft een foto gemaakt. Het schijnt een stukje bot te zijn waar de kies eerst inzat en dat groeit nu naar buiten. Ze heeft me een verwijsbrief gegeven dus ik mag weer lekker onder het mes.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2011 19:30:35 ]
pi_96479460
Oh wat een bummer -O-

Weetjewat, als jij ons op de hoogte houdt, leven wij met je mee :*
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:55:36 #23
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96479897
Ow, bij bij trok de tandarts het er zo uit? Hij heeft niet eens een foto hoeven maken... :?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_96483002
Vervelend. Bij het verwijderen van een scheef liggende verstandskies boren ze hem aan stukken en trekken ze hem er in stukjes uit. Het had best een deel van de kies kunnen zijn! Maar soms moeten ze ook een klein stukje kaak wegboren om er goed bij te kunnen. En dat groeit idd na verloop van tijd weer aan. Wel erg vervelend dat dat nu bij jou door het tandvlees heen komt. Dat lijkt me idd niet de bedoeling!
Liej
pi_96886742
Raar ding hoor, het menselijk lichaam. Van het weekend merkte ik ineens dat het uitsteeksel uit zichzelf weer dichtgegroeid was. Omdat de afspraak al stond net toch bij de kaakchirurg geweest maar ik stond binnen vijf minuten weer buiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')