Geen idee, ik ben geen tandarts. Daarom vraag ik het.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:25 schreef geelkuikentje het volgende:
Probeer enter eens te gebruikenDit leest voor geen ene meter.
Ontopic: Zou het kunnen dat er iets niet volledig is weggehaald? Is er iets gebroken met trekken van de verstandskiezen?
Dit zal het zijn idd, heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:25 schreef GizartFRL het volgende:
Niet een stukje kaak dat door je tandvlees komt?
Heb ik na het trekken van mijn verstandkies ook gehad en aangezien het een scherp stukje was was het behoorlijk irritant ( slikken deed pijn etc).
Toen is het met een knabbeltang weggehaald en nooit meer last van gehad.
Maar uiteraard is een bezoekje aan je tandarts beter om er achter te komen wat het kan zijn.
Dat komt idd ook wel overeen met wat ik heb. Heb je dat bij de tandarts laten doen of bij de kaakchirurg?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:25 schreef GizartFRL het volgende:
Niet een stukje kaak dat door je tandvlees komt?
Heb ik na het trekken van mijn verstandkies ook gehad en aangezien het een scherp stukje was was het behoorlijk irritant ( slikken deed pijn etc).
Toen is het met een knabbeltang weggehaald en nooit meer last van gehad.
Maar uiteraard is een bezoekje aan je tandarts beter om er achter te komen wat het kan zijn.
Niet zeer, maar het is irritant. Zou idd een scherf kunnen zijn... hij heeft er flink in lopen bikken herinner ik me nog.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef Dinus het volgende:
Dat gebeurde bij mij ook, was gewoon een scherf van de kies dat per ongeluk in de wond achter was gebleven.
Doet het nog zeer?
He hallo, gebruik gewoon enter, ik vraag het vriendelijk. Je post leest gewoon voor geen meter. Blijkbaar snap je dat gewoon niet maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen tandarts. Daarom vraag ik het.
btw, zes regels tekst is al teveel gevraagd voor je? Heb je wel eens een boek gelezen?
Check, dat had ik ook... dacht dat er een stukje hechtdraad uitstak ofzo en vroeg de tandarts het eruit te plukken met een tangetje... haalt ze er een botsplinter van 2cm uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef Dinus het volgende:
Dat gebeurde bij mij ook, was gewoon een scherf van de kies dat per ongeluk in de wond achter was gebleven.
Doet het nog zeer?
Als dit teveel of te ingewikkeld is voor je heb ik liever dat je wegblijft uit dit topic. Met adviezen van halve analfabeten kan ik sowieso weinig. Maar ik zal in het vervolg aangeven dat mijn topics bestemd zijn voor mensen die intellectueel 12+ zijn, dus bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:29 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
He hallo, gebruik gewoon enter, ik vraag het vriendelijk. Je post leest gewoon voor geen meter. Blijkbaar snap je dat gewoon niet maar dat geeft niet.
Hoe kan ik nou weten of er een stuk is afgebroken. Een kies hoort normaal gesproken gewoon heel uit je kaak te komen. Als die in stukjes komt is er iets gebroken dat weet je toch?
Zal ik doen. De scherven-theorie klinkt wel logisch, maar kan een scherf nog groeien in het tandvlees dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:38 schreef Kittl het volgende:
God wat een stelletje zeikerds zijn jullie zeg over hoe TS schrijft.. De piep..
Laat je weten hoe het bij de tandarts was TS?
Hoe lang was dat nadat je naar de chirurg was geweest?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef Flurry het volgende:
[..]
Check, dat had ik ook... dacht dat er een stukje hechtdraad uitstak ofzo en vroeg de tandarts het eruit te plukken met een tangetje... haalt ze er een botsplinter van 2cm uit
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als dit teveel of te ingewikkeld is voor je heb ik liever dat je wegblijft uit dit topic. Met adviezen van halve analfabeten kan ik sowieso weinig. Maar ik zal in het vervolg aangeven dat mijn topics bestemd zijn voor mensen die intellectueel 12+ zijn, dus bedankt voor de tip.
Gewoon bij de tandarts. Volgens mij wel verdoofd gedaan, maar zeker weten weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat komt idd ook wel overeen met wat ik heb. Heb je dat bij de tandarts laten doen of bij de kaakchirurg?
[..]
Niet zeer, maar het is irritant. Zou idd een scherf kunnen zijn... hij heeft er flink in lopen bikken herinner ik me nog.
Je lichaam probeert dat wat er niet hoort er uit te werken he, dan komt het omhoog en lijkt het te groeienquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Zal ik doen. De scherven-theorie klinkt wel logisch, maar kan een scherf nog groeien in het tandvlees dan?
Lijkt me een goede verklaring.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef Dinus het volgende:
[..]
Je lichaam probeert dat wat er niet hoort er uit te werken he, dan komt het omhoog en lijkt het te groeien
Kan vrijdag pas terecht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |