Ja, jij bent een mooi voorbeeld van anti-intellectualisme.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:53 schreef qeunta het volgende:
[..]
haha wat? Flikker een eind op mongool. Reageer dan niet. Oja, ik hoop dat je sterft door die cognac ik gooi er zoveel in dat je keel uitbrand en dat je keelspieren er dan uitvliegen. Zo een triest figuur als jij verdient dat.
[..]
Oprotten als je hier niks op te zeggen hebt. Kneus.
Stephen Hawkings kan ook niet schrijven maar is wel intellectueelquote:Op zondag 1 mei 2011 22:12 schreef Kouklitsa het volgende:
In principe een terechte klacht, irritant dat TS zo zijn uiterste best doet om intellectueel over te komen en bovendien een koppelteken 'vergeet'...
Ik weet het wel zeker dat dat er ook mee te maken heeft. Reclame weet steeds meer op je irritatie te spelen om aandacht te trekken, dat werkt, je moet je aandacht er wel bij houden. En wat reclame is, is mainstream. Als je je daar me kan identificeren hoor je er bij. Je mag en kan er niet te veel over nadenken om er vraagtekens bij te zetten.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:27 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoeveel impact reclame heeft.
Volgens mij namelijk verbazend veel.
Door de snelle beelden en het minimum aan dingen om over na te denken, gare liedjes en bijzonder simpele zielen die troep aanprijzen zullen kinderen negatief gestimuleerd worden.
Dit gevoel heb ik zelf wel na een reclameperiode.
Oh jawel. Ik weet niet hoe het nu met hem gaat maar hij gebruikte een laserstraal waarmee hij op een touchscreen de letters aanwees.quote:Stephen Hawkings kan ook niet schrijven maar is wel intellectueel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |