op de een of andere manier heb ik toch zo'n idee dat die bus betere tijden gekend heeft......quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in andere tijden
bron: busfoto.nl
Ohh, dat is zo lelijk! Heb daar een hekel aan. Soms uploaden mensen ook foto's met een tekst in beeld: verwijderen die hap.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: misschien is het een idee om iets te gaan doen met watermarking in jouw (bus)foto's; zoals Alexxxxx dat ook doet met zijn buzzybee-pics.
Dat, of je stelt bijvoorbeeld iets anti-hotlinking-achtigs in op je webserver
Zomaar wat ideeën; scheelt je veel gedoe in ieder geval.
Das een Citea XLE 137 voor Gooi- en Vechtstreek. Mooie wagens zijn datquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Afgelopen week kwam ik nogal een aparte Amba tegen op de A7 tussen Drachten en Heerenveen. Het was de Connexxion 5760 en die is voorzien van dubbele achteras.
Je hoefde toch niet net als toen in die ene xx-bus in Groningen een paraplu op?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
nouCXX wagentje 8838 had gister wat last van regen.. IN de bus.. terwijl het buiten droog was
nou nee.. t was geen hoosbui zo als in die Qliner toen neequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hoefde toch niet net als toen in die ene xx-bus in Groningen een paraplu op?
Vandaag trouwens een grijze Amba uit Voorne-Putten op de A32 richting Leeuwarden zien rijden.
Ik weet niet of die bussen een motorvermogen van 310 of 360 pk hebben. Die wagens trekken op als beesten, binnen een half minuut zit je op topsnelheid.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:39 schreef Isambard het volgende:
[..]
Das een Citea XLE 137 voor Gooi- en Vechtstreek. Mooie wagens zijn dat
Helaas dat de rest van de Gooi- en Vechtstreek nieuwe aanbodsverminderingen moet slikken. Het Gooi wenste een state-of-the-art hypermoderne allesbepalende HOV-buslijn...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:39 schreef Isambard het volgende:
[..]
Oh ja, VDL maakt ook nog Citea'squote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:39 schreef Isambard het volgende:
[..]
Alles heet tegenwoordig juist Citea. Dus ook de toenmalige Ambassador.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh ja, VDL maakt ook nog Citea's
Dat zou je denken, maar het gros van de bussen uit de oude GGD-concessie is al vertrokken naar andere gebieden in Nederland en in Europa. Ik weet niet wat Arriva nog achter de hand heeft aan oude bussen, maar dat zal niet veel meer zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat ik niet snap trouwens: waarom neemt Arriva Wadden bussen over van Connexxion? Je zou toch zeggen dat er genoeg Q-liners over zijn uit de GGD-concessie.
en CXX wil de huidige Qliners die rondracen op de 315 schijnbaar elders inzetten ( of verkopenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar het gros van de bussen uit de oude GGD-concessie is al vertrokken naar andere gebieden in Nederland en in Europa. Ik weet niet wat Arriva nog achter de hand heeft aan oude bussen, maar dat zal niet veel meer zijn.
Not sure if you're trolling or just really stupidquote:Op zondag 19 juni 2011 18:07 schreef marcel.nl het volgende:
Domme vraag misschien, maar wat zijn Wadden bussen ?
Volgens Busfoto.nl-man worden deze bussen verkocht. Zeer opmerkelijk, want zo oud zijn die dingen toch niet??? http://www.busfoto.nl/foto/displayimage.php?pos=-7997quote:Op zondag 19 juni 2011 18:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en CXX wil de huidige Qliners die rondracen op de 315 schijnbaar elders inzetten ( of verkopen)
Nee, ze zijn niet oud, maar ze hebben wel heel veel gelopen. Mijn vader heeft van 2005 tot 2007 bij CXX gewerkt en ook op die bussen gereden en de eersten liepen al redelijk richting 1 miljoen kilometers toen hij daar weg ging. Dus ik ben benieuwd hoeveel die dingen nu gelopen hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:47 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Volgens Busfoto.nl-man worden deze bussen verkocht. Zeer opmerkelijk, want zo oud zijn die dingen toch niet??? http://www.busfoto.nl/foto/displayimage.php?pos=-7997
Boeiend.. de MB O408en liepen ook meer dan 1M :w en sommigen rijden nu nog ( bij verhuurtoko's etc :p)quote:Op maandag 20 juni 2011 10:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet oud, maar ze hebben wel heel veel gelopen. Mijn vader heeft van 2005 tot 2007 bij CXX gewerkt en ook op die bussen gereden en de eersten liepen al redelijk richting 1 miljoen kilometers toen hij daar weg ging. Dus ik ben benieuwd hoeveel die dingen nu gelopen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |