abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:49:34 #1
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_96155186
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland

Het is eigenlijk geen nieuws, alleen de plekken en aantallen wisselen per maand....

Weer gezin weggepest uit Terwijde
Utrecht - Uit de Utrechtse wijk Terwijde is opnieuw een gezin
vertrokken na aanhoudende pesterijen van Marokkaanse buurjongens.
Eerder werden hun achterburen, een homostel, uit dezelfde buurt
weggepest.

De Heinrich Bertéstraat in Terwijde, waar de broers en hun vader wonen
Foto: Google Street View

Nadat afgelopen weekend de auto en de voordeur van het gezin waren
bespoten met gele verf, was de maat vol. De familie van Marokkaanse
afkomst was al eerder tijdelijk uit de wijk vertrokken. Nadat twee
treiteraars en hun vader uit het huis naast het gezin gezet werden,
leek de rust even weergekeerd. Al snel begon de buurtterreur echter
opnieuw.

De politie heeft beloofd extra toezicht te houden, maar dat is voor
het gezin niet meer voldoende. Naast de twee treiterbroers wordt een
groep van achttien jongeren in de gaten gehouden. Er is nog niemand
aangehouden. Eerder zijn pestkoppen wel gearresteerd, maar die moesten
allemaal weer worden vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs.

"Ik ga weg uit Utrecht, laat de oorlog achter me. Bekijk het maar,"
zegt de vader van het gezin tegen de NOS. "Nederland is te soft."

Raar ook ergens want volgens aleid wolfsen, de pvda burgemeester, was er al 3 maal een laatste keer, een waarschuwing van de burgemeester, nou dan dim je wel ff ! en ook : want zo kan het niet langer e.d.... het helpt niet kennelijk. Wat jullie?

[ Bericht 3% gewijzigd door fokthesystem op 29-04-2011 20:55:39 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_96155780
Heeft Aleid de kansjongeren niet uitgenodigd voor een kopje thee c_/ c_/
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_96158029
Waarom grijpt de woningbouwvereniging niet in? Overlastveroorzakers kunnen toch hun huis uitgeschopt worden?
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:06:04 #4
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_96159034
Het is een Marokkaans gezin dat is weggepest. Dit ter info voor PVV-stemmers.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_96159996
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:06 schreef ouderejongere het volgende:
Maakt dat wat uit dan? Volgens mij gaat het om het feit dat het hier om hetzelfde kankergeteisem gaat dat in 2010 voor hetzelfde vergrijp hun huis zijn uitgeflikkert, en er dus he-le-maal geen lering uitgetrokken hebben. Ben nu al benieuwd hoe die halfgare burgemeester die hier zit zich hier nu weer uit denkt te kunnen lullen. Is het nou echt zoveel gevraagd om dit soort figuren nu eens ter verantwoording te roepen? Let vooral op de woorden van de vader van het Marokkaanse gezin dat nu op zoek kan naar een nieuwe plek om te wonen...Nederland is te soft!
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_96160083
Aleid is een schande voor de stad. Als er 1 man op alle mogelijke manieren 'de provincie' uitstraalt is hij het wel.
pi_96160747
quote:
En?
Moet je even uitleggen,ben een beetje dom (en geen PVV stemmer )
pi_96160871
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:42 schreef zeeeend het volgende:

[..]

En?
Moet je even uitleggen,ben een beetje dom (en geen PVV stemmer )
Hij snapt niet dat Marokkanen ook Marokkanen weg kunnen pesten. Misschien was het gezin wel te goed geintegreerd.
pi_96161079
Utrecht dacht slim te zijn door a-socialen uit achterstandwijken in die nieuwe wijk te plaatsen.
Dat werkt niet, je moet dat tuig eerst opvoeden.
pi_96161803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef Absurditeit het volgende:
Aleid is een schande voor de stad. Als er 1 man op alle mogelijke manieren 'de provincie' uitstraalt is hij het wel.
mee eens, die man is de slechtste utrechtste burgemeester die ik ooit heb gezien.
pi_96161951
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:06 schreef okiokinl het volgende:

[..]

mee eens, die man is de slechtste utrechtste burgemeester die ik ooit heb gezien.
Dat wist iedereen al voordat hij begon. Faalhaas eerste klas dat het er is :r
pi_96168173
Ik maak hetzelfde mee in Almere.
Woon 34 jaar in een huis van een woningbouwcorporatie.
10 jaar naast een jonger stel waar ik een goede band mee had.
De andere buren mijden ze, dat heb ik nooit gedaan.
De benedenwoningen worden nu ook verhuurd aan jongere stelletjes.
Mijn benedenburen kwamen 2 jaar geleden wonen en sloten vriendschap met het stel naast me.
Zij maken lawaai samen in de tuin en gooien ramen in met een balletje, heel kinderachtig allemaal.
Ik zeg daar niets van.
Maar ze vinden mij een rare vrouw. Dus als blikken kunnen doden.
Ondanks dat ik nog een BBQ met ze deed. Van het ene op het andere ogenblik stond hij voor de deur te klagen en te schelden, met bedreigingen aan toe.
Het stel naast mij, idem dito ineens. Plotseling klagen en schelden.
Met oudjaar hebben ze gewoon een aanslag op mijn huis gepleegd.
Ze gooiden de hele avond zwaar vuurwerk naar mijn huis, voor en achter. Het huis stond te trillen op zijn voegen. Nadien bleek in de dakgoten vuistgrote gaten te zitten en de dorpel van mijn voordeur is er afgescheurd.
Politie en woningbouw doen niets, geen bewijzen.
Twee weken geleden zijn we naar een ander huis gevlucht, toen mijn naaste buurman mijn jongste dochtertje bijna doodreed. Toen ik verhaal haalde bedreigde hij me zodanig dat ik niet meer in mijn huis durf te wonen naast hem.
Niemand doet iets, aangifte is onmogelijk. Alleen een mutatie maken, zodat ze wat sneller reageren, als ik dood op de grond lig ofzo natuurlijk.
Gaat hier om zuivere Nederlanders, wel een beetje aparte; de 1 komt uit een familie van autoslopers, die ook graag willen helpen mij op mijn bek te slaan en de ander uit een gezin van alcoholisten. Hij heeft ADHD, gebruikt vanaf hij uit bed komt een groot blik bier als ontbijt en verder blowt hij zich blauw. Werken kan hij niet meer vanwege zijn rug, al jaren niet meer.Hij timmert nog wel regelmatig zijn vriendin in elkaar. Hij is nog onder de dertig.
Dat wil mij vertellen hoe ik mag leven.
Momenteel woont mijn dochter met haar gezin tijdelijk in mijn huis en ik in haar huis (koopwoning)
Om mij rust te geven. Ik kom helemaal tot mezelf.
Mijn dochter, man en kinderen werken altijd en mijn schoonzoon was ooit werkgever van mijn naaste buurman, hij dwingt bovendien respect af door zijn voorkomen.
Overigens is mijn schoonzoon een watje, alleen fysiek lijkt hij wat.
En verbaal flink, al is hij daar juist rustig mee. Maar als hij wat zegt, komt het aan.
Maar ik kijk ondertussen naar een ander huis om. Na 34 jaar....
Ik ben er zwaar depressief van geworden en moet nu zware medicatie gebruiken, omdat ik tegen een psychose aan zit, op het randje balanceer. Ik ben tot alles in staat van zelfmoord plegen tot iemand anders straffen. Mijn jongste zit tegen haar eindexamen en heeft het zwaar.

[ Bericht 8% gewijzigd door vuurvliegje52 op 30-04-2011 05:40:34 ]
pi_96168317
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 05:02 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik maak hetzelfde mee in Almere.
Woon 34 jaar in een huis van een woningbouwcorporatie.
10 jaar naast een jonger stel waar ik een goede band mee had.
De andere buren mijden ze, dat heb ik nooit gedaan.
De benedenwoningen worden nu ook verhuurd aan jongere stelletjes.
Mijn benedenburen kwamen 2 jaar geleden wonen en sloten vriendschap met het stel naast me.
Zij maken lawaai samen in de tuin en gooien ramen in met een balletje, heel kinderachtig allemaal.
Ik zeg daar niets van.
Maar ze vinden mij een rare vrouw. Dus als blikken kunnen doden.
Ondanks dat ik nog een BBQ met ze deed. Van het ene op het andere ogenblik stond hij voor de deur te klagen en te schelden, met bedreigingen aan toe.
Het stel naast mij, idem dito ineens. Plotseling klagen en schelden.
Met oudjaar hebben ze gewoon een aanslag op mijn huis gepleegd.
Ze gooiden de hele avond zwaar vuurwerk naar mijn huis, voor en achter. Het huis stond te trillen op zijn voegen. Nadien bleek in de dakgoten vuistgrote gaten te zitten en de dorpel van mijn voordeur is er afgescheurd.
Politie en woningbouw doen niets, geen bewijzen.
Twee weken geleden zijn we naar een ander huis gevlucht, toen mijn naaste buurman mijn jongste dochtertje bijna doodreed. Toen ik verhaal haalde bedreigde hij me zodanig dat ik niet meer in mijn huis durf te wonen naast hem.
Niemand doet iets, aangifte is onmogelijk. Alleen een mutatie maken, zodat ze wat sneller reageren, als ik dood op de grond lig ofzo natuurlijk.
Gaat hier om zuivere Nederlanders, wel een beetje aparte; de 1 komt uit een familie van autoslopers, die ook graag willen helpen mij op mijn bek te slaan en de ander uit een gezin van alcoholisten. Hij heeft ADHD, gebruikt vanaf hij uit bed komt een groot blik bier als ontbijt en verder blowt hij zich blauw. Werken kan hij niet meer vanwege zijn rug, al jaren niet meer.Hij timmert nog wel regelmatig zijn vriendin in elkaar. Hij is nog onder de dertig.
Dat wil mij vertellen hoe ik mag leven.
Momenteel woont mijn dochter met haar gezin tijdelijk in mijn huis en ik in haar huis (koopwoning)
Om mij rust te geven. Ik kom helemaal tot mezelf.
Mijn dochter, man en kinderen werken altijd en mijn schoonzoon was ooit werkgever van mijn naaste buurman, hij dwingt bovendien respect af door zijn voorkomen.
Overigens is mijn schoonzoon een watje, alleen fysiek lijkt hij wat.
En verbaal flink, al is hij daar juist rustig mee. Maar als hij wat zegt, komt het aan.
Maar ik kijk ondertussen naar een ander huis om. Na 34 jaar....
Ik ben er zwaar depressief van geworden en moet nu zware medicatie gebruiken, omdat ik tegen een psychose aan zit, op het randje balanceer. Ik ben tot alles in staat van zelfmoord plegen tot iemand anders straffen. Mijn jongste zit tegen haar eindexamen en heeft het zwaar.
'het gaat om zuivere Nederlanders'
Jammer dat dit soort verhalen juist omdat het geen Marokkanen zijn niet in de Telegraaf komen.

Sterkte ermee :*
Twiddel
pi_96168519
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 05:02 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Triest verhaal..........
Triest dat de overheid niet thuis geeft.
Mijn vertrouwen in die overheid is al een tijdje weg.
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:05:20 #15
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_96169446
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef Absurditeit het volgende:
Jullie hebben hem zelf gekozen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_96169814
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:05 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Jullie hebben hem zelf gekozen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die edit heb je er zeker later aan vast geplakt, toen het je ineens te binnen schoot dat wij hier zo democratisch nou ook weer niet zijn? :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 1 mei 2011 @ 15:03:36 #17
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_96207282
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:05 schreef ouderejongere het volgende:

Jullie
wie?
quote:
hebben hem
wie?
quote:
zelf gekozen :')
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  Trouwste user 2022 zondag 1 mei 2011 @ 15:30:09 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_96208368
'Er is nog niemand
aangehouden.'

:{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 1 mei 2011 @ 15:30:23 #19
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_96208378
Kunnen ze die treiteraars niet gewoon in elkaar trappen
  zondag 1 mei 2011 @ 15:33:56 #20
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96208557
Utrecht :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_96210069
quote:
Contradictie. Marokkanen kunnen geen slachtoffer zijn.
  zondag 1 mei 2011 @ 16:34:57 #22
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96211517
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij snapt 'm.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_96211988
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:|W
Twiddel
pi_96212102
Dit kan zo niet langer doorgaan. Elke politicus/bestuurder heeft een bepaalde mate van verantwoordelijkheid. Doe je je taken niet goed (lees: slecht met je verantwoordelijkheid ten behoeve van het land omgaan), dan dien je simpelweg gestraft worden.

Ik zeg: Cohen en de PvdA burgemeesters van Utrecht en Gouda voor de rechtbank. Laat het recht zegevieren en laat deze wanbestuurders boeten voor hun beleid.
pi_96212178
quote:
Wat maakt dat uit? Marokkanen zijn niet het probleem, links is het grote probleem! Er zijn zowel groepen Marokkanen die slachtoffer zijn van overlast alswel er groepen Marokkanen zijn die overlast plegen. De overlastgevers, ongeacht afkomst, moeten worden aangepakt. Dergelijke overlastplegers kunnen bijzonder goed gedijen onder een links klimaat. Het lijkt mij vanzelfsprekend dat de linkse garde hardhandig aangepakt wordt. Laat het recht zegevieren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')